Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-11-12 13:55:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2017-07-28 08:56:26
Posty: 125
Lokalizacja: galicja
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Rogal napisał(a):
A sprawdzałeś po vin-ie ??
Niestety często przy motocyklach sprowadzanych data pierwszej rejestracji za granicą jest wpisywana jako rok produkcji.

Sprawdziłem po vinie i mam rok modelowy 2007. Data pierwszej rejestracji 31.08.2007 98KM i jest to FZ6s.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-11-12 13:55:42 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-11-12 15:21:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-11-18 13:31:58
Posty: 15
Lokalizacja: warmia i mazury
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N
Macao123 sprawdź tabliczkę (naklejkę) znamionową z prawej strony na ramie i będziesz miał pewność jaką masz moc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-11-13 01:44:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2017-07-28 08:56:26
Posty: 125
Lokalizacja: galicja
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
PSZEMAS napisał(a):
Macao123 sprawdź tabliczkę (naklejkę) znamionową z prawej strony na ramie i będziesz miał pewność jaką masz moc.

Moc to mam już tak przetestowaną że nie muszę patrzeć na tabliczkę :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-11-13 11:29:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Z tego co się doczytałem przed zakupem swojego to była/jest to kwestia zdjęcia blokady, w słabszych FZ6 silniki są identyczne jak w mocniejszych wersjach. Na lince gazu po stronie silnika może być ogranicznik rolgazu, w ECU powinna być możliwość odblokowania mocy poprzez zmasowanie któregoś kabla. Nie słyszałem o żadnych modyfikacjach silnika ani układu dolotowego. Zdaje się że w tym wprowadzeniu słabszej wersji chodziło głownie o to żeby pokryć zakres stopniowania mocy w katalogu motocykli, zarówno jeśli chodzi o przesiadki adeptów z mniejszych pojemności dla tych co jeszcze nie są gotowi na bądź co bądź jadowite ~100KM, oraz dla tańszego ubezpieczenia w niektórych krajach. Później w 2009 pojawiła się XJ6 ze zmodyfikowanym mechanicznie, osłabionym silnikiem Fazera, rama i reszta gratów są już dostosowane do mniejszej mocy.



z tego co wyczytałem na (zdjętej niestety) stronie z wersjami fz6 chodziło o zmiany również map zapłonowych w celu stworzenia bardziej liniowego oddawania mocy. nie sprawdzałem jak to jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org