Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-05-05 06:17:31 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Nie wiem, czy mogę i czy mnie przenajświętszy moderator zaraz nie wyciepie:) pozwoliłem sobie założyć temat, i tylko w zasadzie jeden i w nim będę się pytał o różne zawożone rzeczy jakie będą zwracać moją uwagę. Na koniec może być delete ;]

1. Czy Lampa tylna ma sobie latać? tzn nie ze całkiem dynda, ale w stosunku do zadupka to mozna ją powyginać w pionie.
2. Podobnie sprawa liczników, też nie są na stałe przytwierdzone. Tak ma być?
3. ile tak średnio można przejechać na zapalonej lampce rezerwy? (teoretycznie ma 3,5l, ale praktyka jak wygląda) ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-05-05 06:17:31 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-05 09:59:45 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
1.-Lampa tylna może mieć delikatne ruchy koło 3cm taka amortyzacja.

2.-Liczniki są przytwierdzone sztywno więc nie powinny latać.
Prawdopodobnie odkręciły ci się śrubki mocujące.

Rozwiązanie - Czasami należy je sprawdzać ja ostatnio zgubiłem od lusterka prawego :/ odkręciła się od delikatnych wibracji.

Z rezerwą około 60km jest "na pewno" bezpiecznie :) bo wiesz zależy jak manetkę odkręcasz.

Ja i tak tankuje asekuracyjnie bo padł mi czujnik rezerwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-05 14:20:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-03-04 20:53:21
Posty: 150
Lokalizacja: Looblyn
Płeć: Mężczyzna
Lewy, ja mam identycznie. Lampa z tyłu się rusza i myślałem że to jakiś bubel, natomiast liczniki też się trzęsą ale to raczej na wertepach.
Może tak powinno być :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-05 15:30:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-07 22:13:40
Posty: 184
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
z rezerwą uważaj bo jeżeli jedziesz gdzieś dalej bez zatrzymywania i ostro dajesz to wskaźnik oszukuje, u mnie długo długo pokazuje że coś mam a jak tylko zwolnię lub zatrzymam się na światłach i paliwo się ustabilizuje to okazuje się że jest rezerwa i za cholerę nie wiadomo ile tak na prawdę już na niej jechałem

jeżeli się jedzie krętymi drogami to prędkość czasem spada i czujnik w miarę pokazuje, ale na trasie przy 140-180 oszukuje bankowo więc trzeba się pilnować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-05 17:18:50 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-02-20 14:40:38
Posty: 63
Lokalizacja: LBN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S
Domyslam sie ze chodzi Ci o FZ6 N/S ja na rezerwie zrobilem 54km po miescie :( ale ostatnio w trasie 50 i jescze sporo zostalo wiec mysle ze te 60 km miastem bez palowania mozna spokojnie przejechac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-05 18:47:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
nie chodzi mi o fz6 tylko o fzs600 03r:) Zatem lampa tył załatwiona, tak ma być. Swego rodzaju amortyzacja OK.

Zegary... hmmm też są tak miękko osadzone, w zasadzie to zauważyłem dopiero jak je myłem, nie drgają nie skaczą podczas jazdy. Nie mam nic do nich.

Rezerwa... powiem tak, na razie spaliłem 1 bak (średnia 4,75l/100km). I wskazówka musiała się dobrze schować poza skale aby zapaliła się kontrolka (spokojna jazda po mieście) od razu na tanksztella i patrze w bak a tam jest jeszcze nieźle paliwa (wiec myślę ze 50km to z palcem w d... się obleci na spokojnie)

pytanie kolejne:

4. Głośne wskakiwanie 1 i 2 biegu to standard co nie? Takie jebudup (podobnie do xj)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-05 19:08:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
lewy napisał(a):
4. Głośne wskakiwanie 1 i 2 biegu to standard co nie? Takie jebudup (podobnie do xj)


TAK !
Walkowane wielokrotnie. Yamahy tak maja :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-05 19:31:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
Mój fz6 ma identycznie lampa z tyłu lata jak jakiś bubel a licznik tylko na nierównej drodze , byłem w serwisie yamaha oglądałem podobnego i to samo lampa lata a co do zegarów to nie wiem .
:wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-05 20:38:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
8)

no to nic innego mi nie pozostaje jak wymienić żarówkę od migacza (te mini dziadostwo mam z tyły, kosztuje jedna 12zł grrr) i cieszyć się jazdą :D

od razu pochwale się fotkami dwoma http://www.bikepics.com/members/lewy/03fazer/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-05 20:54:12 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-22 23:37:26
Posty: 65
Lokalizacja: Pionki
Mi na wertepach cała czacha sie ursza delikatnie i sie nie przejmuje :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-05 22:24:56 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-09 22:08:47
Posty: 349
Lokalizacja: wawa... 3 min bike'm
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr
sobol napisał(a):
Mi na wertepach cała czacha sie ursza delikatnie i sie nie przejmuje :mrgreen:



hmm... moze zmien twardosc siodla (bo przy @ll srubach czacha jest sztywna).. albo nie masz srob albo sam podskakujesz i masz wrazenie ze wsio skacze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-06 00:55:47 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
lewy napisał(a):
Nie wiem, czy mogę i czy mnie przenajświętszy moderator zaraz nie wyciepie:)

Spokojna głowa lewy :) Bez obaw. Forum jest od tego, aby pytać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-06 09:18:12 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-31 09:08:45
Posty: 97
Lokalizacja: kob/krk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 game over
lewy w Twoim fazerku crash pad-y były juz mocowane do dolnej śruby?? czy sam je tak zamocowałeś?? nie byłoby lepiej gdyby były przykrecone do tej wyżej położonej?? była juz rozmowa na ten temat na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-06 09:29:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
już tak były przykręcone. chętnie poczytam o tym teraz przy śniadaniu w robocie ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-06 12:04:16 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Biegi wchodzą z "jebud" jak to łądnie określiłeś - tzn, że masz w pełni wartościową precyzyjną i głośną skrzynie Yamahy :D Jeszcze jak nie miałem moto to kochałem dźwięk głośnego wbica jedynki ;] Coś pięknego jak mam to teraz sam ;]


Lampa z tyłu ci nie odpadnie ;], jeździłem bez plastików wszystkich i wszystko zostało na swoim miejscu choć Micron generuje sporo wibracje powyżej 4 tys obrotów.



Ja nie patrze na w skaźnik paliwa :? Przyśpieszasz - masz więcej - hamujesz masz mniej :lol: Otwierasz zbiornik i lukasz - ja w GSie sie nauczyłem liczyć na ile mi straczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org