Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-05-13 17:31:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-19 21:40:39
Posty: 147
Lokalizacja: Bruksela
Dzis pojawily mi sie 2 niepokojace rzeczy w ukochanym fazerze. Jesli gdzies na tym forum jest odpowiedz na moje pytania to prosilbym o przekierowanie i odrazu zamykam temat.
1) Odkad kupilem fazera to nie smarowalem lancucha. Czyli jakies 500 km. Kiedy wpadlo mi troszke grosza odrazu pojechalem do sklepu i kupilem produkt do lancuchow (facio zapytal sie czy smar czy srodek czyszczacy... nie wiedzialem ze sa 2 produkty to wzielem tylko smar). Pod domem ladnie popsikalem po calosci, ruszam w rejs i pojawilo mi sie jakby swiszczenie (syczenie) podczas lekkiego dodawania gazu, wlasnie z lewej strony motoru. Co to moze byc? Moze to norma?
2) Po niedlugim rejsie po obwodnicy (2km korkow a potem rura) zajechalem pod dom, gasze moto ale dalej jest na zaplonie (hmm z 30 sec) poniewaz chcialem ustawic sobie zegarek na liczniku (dalej nie doszedlem jak to zrobic), zerkam na wskaznik temperatury i widze ze sa 4 kreski... Wczesniej ponad 3 nie wskakiwalo. Co to moze byc n°2?
3) niezbyt niepokojaca, nieszczesny zegarek ;) jak go ustawic?
Chodzi o fz6n.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogolnie o fazerze
PostNapisane: 2009-05-13 17:31:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-13 18:01:51 
Niezastąpiony Skarbnik

Dołączył(a): 2009-02-14 01:59:50
Posty: 328
Lokalizacja: كوزتسالين
Płeć: Kobieta
Telefon: الوردي في الزهور
Obecne moto: HONDA CBR 600 F4 06
Był już wątek o ustawianiu zegara, nawet sobie drukowałam hehe.

ustawianie zegara


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-13 19:41:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-03-04 20:53:21
Posty: 150
Lokalizacja: Looblyn
Płeć: Mężczyzna
ad1. latać , latać i jeszcze raz latać
ad2. latać , latać i jeszcze raz latać
ad.3 używaj kolego opcji "szukaj" było dokładnie opisane było bo sam chcialem ustawić...z tego co pamietam : naciskasz naraz "reset" i "select" i ustawiasz selectem i zmieniasz min/godz resetem - bądz na odwrót...:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-13 20:32:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-19 21:40:39
Posty: 147
Lokalizacja: Bruksela
sory za zegarek, wyszlo na spontanie kiedy pisalem ad1 i ad2 ;) czyli wszystko co napisalem to norma ? Dzieki za pouczenie i celne uwago ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-13 23:37:25 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Wzrost temperatury to standard w takiej sytuacji i nic groźnego. Po zatrzymaniu motocykla chłodnica, nie jest omiatana przez strumień powietrza, więc nie oddaje ciepła, ponieważ wyłączyłeś też silnik unieruchomiłeś pompę cieczy chłodzącej, więc ciecz nie oddaje ciepła do chłodnicy, a ta do powietrza. No i po wyłączeniu zapłonu, odcięte jest też zasilanie wentylatora, więc temperatura musi wzrosnąć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-14 10:17:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-19 21:40:39
Posty: 147
Lokalizacja: Bruksela
Dzieki t_tracer. Jadac pozniej na trening zauwazylem ze takie cos sie pojawialo miedzy innymi podczas postoju na swiatlach a po ruszeniu wszystko wracalo do normny. Tak wiec troche mnie uspokoiliscie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org