Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-07-21 15:44:42 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-07-21 13:43:17
Posty: 17
Lokalizacja: Kolonia (DE), Kluczbork (Opolszczyzna)
Dokladniej chodzi mi o wyjazdy liczone w tys. km.
Jako ze jestem swiezym posiadaczem Fazerka i przy tym jest to moj pierwszy moto z lancuchem, prosze o kilka rad doswiadczonych riderow, jak mam dbac o moja slicznotke i jak ja przygotowac do drogi.

W sensie: czy np brac kawalek lancucha i zakuwaczke itp...

Wielkie dzieki.

:wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-07-21 15:44:42 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-21 17:10:23 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
Panie Tomku, kilka tematów w dół i już coś wiemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-21 17:11:59 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-01-01 21:24:04
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer
myślę, że przed wyjazdem przede wszystkim powinieneś ocenic w jakim stanie jest Twój napęd pod kątem ilości km. ktore masz zamiar zrobic.
Napęd przecież nie ucieka tak szybko i możesz oszacowac ile wytrzyma. Poza tym musiałbys byc jakims moto-oprawcą zeby doprowadzic swój napęd do takiego stanu że łancuch spadnie albo się przerwie- to skrajne przypadki.
Przy 4 cylindrowej rzędówce jak fazer napęd ucieka dośc wolno i przewidywalnie, bo moc oddawana jest gładko i nic nie szarpie. Troche inaczej jest w przypadku V-ek czy singli- wiem co mówie bo miałem F 650GS i tam napęd szedł jak woda..
W moim fazerze napęd ma 17 tys km i jest w jeszcze na tyle dobrym stanie że za 2 tygodnie zamierzam objechac na nim Chorwacje (jakieś 4 tys km )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-21 17:31:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-06-25 15:15:24
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Komplet narzędzi warsztatowych, dwie opony, kupę śrubek zapasowych i cysternę z paliwem :lol: Żarcik :lol:

Zabierz podstawowe rzeczy. Smar do łańcucha (Smarować co 500km). Na wszelki wypadek olej silnikowy na dolewkę. Zestaw kluczy motocyklowych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-21 18:04:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-01-01 21:24:04
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer
tak, tak Twoja kobieta jeszcze dorzuci deske do prasowania, żelasko, suszarkę, lokówke, troszkę ciuszków i mini zestawik "niezbędnych" kosmetyków.. skąd ja to znam.. ? :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-21 19:39:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-07-21 13:43:17
Posty: 17
Lokalizacja: Kolonia (DE), Kluczbork (Opolszczyzna)
Bartek napisał(a):


No bez jaj - to, że się bieże żarówki, kamizelkę i łatki do opon to ja wiem!
Zresztą temat przeczytałem i nie dowiedziałem się nic np w temacie łańcucha.

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-21 21:17:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Jak planujesz trase na kilka k km to sprawdz klocki i opony. Jesli ich zywot zbliza sie ku koncowi wymien za wczasu. Nie wiem w ktora strone europy sie wybierasz ale np w skandynawii jest bardzo dobrze trzymajacy ale tez szybko zuzywajacy laczki asfalt. I moze sie okazac ze po np 3 tys km z twojej "dobrej" opony wylaza juz druty....

Poza tym jesli dopiero rozpoczynasz przygode ze swoja maszyna wskazane jest wczesniej zrobic krotsza trase np 300-500 km aby byc pewnym sprzeta ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-22 09:02:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
tomasz.szwarc napisał(a):
Tzn sprawa przedstawia się tak>
jak już moja żonka dostanie swoją NTV-ke to planujemy zrobić ze 2 weekendy w Alpy żeby się po rocznej przerwie "wjeździć" a potem jedna z możliwości> Norwegia lub Serbia i Czarnogóra.

Dzięki za info o asfaltach w Szwecji - nie miałem o tym pojęcia. Jeżeli zdecyduję się na wyjazd na północ to najpierw sobie nagram na miejscu jakieś warsztaty z laćkami.

Pozdro!


Łukasz: niniejsza wersja forum nie umożliwia przenoszenia pojedynczych postów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-22 09:03:07 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
na moje-sprzęt powinien byc utrzymywany na codzień w takim stanie, że jak padnie hasło: "jutro lecim do Paryża"- to pobudka wczesnie rano, tankowanie i lecim....la nie-przeglądy, niezbędne wymiany, jakis serwis, opony, sratatata....wiadomo, w droge bierze sie to co na co dzień pod siodło... ew łatke w sprayu...w końcu nasze mtorynki to ukochane rzeczy, które pieścimy i o które dbamy, przynajmniej ja tak mam, może to i przesada, ale chyba tak łątwiej a i koszty idzie sensownie rozbić i nie odczuwac zbytnich wydatkow ponoszonych jednorazowo....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-22 09:17:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-07-21 13:43:17
Posty: 17
Lokalizacja: Kolonia (DE), Kluczbork (Opolszczyzna)
No dobra - moze marudze ale co z tym kawalkiem lancucha?
W ogole cos takiego jak zerwanie lancucha (zakladajac, ze jest smarowany i prawidlowo zalozony) podczas turystyki jest mozliwe?

PS: Jak wczesniej pisalem - to moj pierwszy moto z lancuchem wiec prosze mnie z ziemia nie zrownac za tego typu pytania :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-22 10:34:09 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-06-25 15:15:24
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
nI
tomasz.szwarc napisał(a):
No dobra - moze marudze ale co z tym kawalkiem lancucha?
W ogole cos takiego jak zerwanie lancucha (zakladajac, ze jest smarowany i prawidlowo zalozony) podczas turystyki jest mozliwe?

Takie rzeczy jak zerwanie łańcucha raczej się nie zdarzają . No chyba ze Jesteś rzeźnikiem :?
Sprawdzaj naciąg łańcucha i będzie dit :)

miki napisał(a):
na moje-sprzęt powinien byc utrzymywany na codzień w takim stanie, że jak padnie hasło: "jutro lecim do Paryża"- to pobudka wczesnie rano, tankowanie i lecim....la

Ja też wychodzę z takiego założenia
8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-22 10:34:17 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
zrob zdjecie lancucha i zebatek to Ci powiemy czy sie nadaja na wymiane czy wrazie czego brac zapas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-22 10:36:51 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-07-21 13:43:17
Posty: 17
Lokalizacja: Kolonia (DE), Kluczbork (Opolszczyzna)
Sprzet ma wymienione wszystkie czesci eksploatacyjne (ok 4000km) temu przez poprzedniego wlasciciela przy czym regulacja lancucha nawet jeszcze nie jest w polowie wiec raczej go nie katowal (dzwonic tez nie dzwoni).
Jak maszyne odbiore to porobie fotki.

Dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-22 10:39:35 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
marcinek__85 napisał(a):
zrob zdjecie lancucha i zebatek

ja bym się oceny po fotkach nie podjął....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-22 10:42:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-07-21 13:43:17
Posty: 17
Lokalizacja: Kolonia (DE), Kluczbork (Opolszczyzna)
miki napisał(a):
marcinek__85 napisał(a):
zrob zdjecie lancucha i zebatek

ja bym się oceny po fotkach nie podjął....


ja w sumie tez... :roll:

Ale mam papiury na wszystkie wymiany wiec jestem spokojny. Zreszta - sprzeta dokladnie obejzalem i objezdzilem przed kupnem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org