Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Luz
PostNapisane: 2009-08-01 16:02:49 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-19 21:40:39
Posty: 147
Lokalizacja: Bruksela
Wiem ze kiedys ktos poruszal ten temat ale nie moge tego znalezc. Chodzi mi o czeste wskakiwanie luzu kiedy zmieniam z 1 na 2. Dzieje sie zazwyczaj przy ostrym dodaniu gazu (najczesciej przy zejsciu z gumy). Dziwna sprawa czy poprostu mam sie przyzwyczaic do mocniejszego wbicia 2?
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Luz
PostNapisane: 2009-08-01 16:02:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-02 10:14:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
naucz sie prawidłowej przegazówki albo zmieniaj z 1 na 2 ze sprzęgłem.

Dlatego ciężko Ci się zmienia bo porównaj przełożenia między 1 biegiem a drugim.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-02 12:03:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-19 21:40:39
Posty: 147
Lokalizacja: Bruksela
umiem prawidlowa przegazowka, zmieniam bez i ze sprzeglem i nie zmienia mi sie ciezko tylko wskakuje mi luz podczas zmiany...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-02 19:46:02 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
Wrzucaj dwójkę zdecydowanie i po kłopocie.
Na początku też często mi wyskakiwała ale głównie w wyniku zbyt delikatnej zmiany biegu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-02 22:32:05 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-09 22:08:47
Posty: 349
Lokalizacja: wawa... 3 min bike'm
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr
potwierdzam.. zdecydowany ruch buta i problem rozwiazany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-02 23:13:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-19 21:40:39
Posty: 147
Lokalizacja: Bruksela
Dzieki panowie. Balem sie ze to z moto jest cos nie tak. Zwroce uwage na to zeby wbijac ja bardziej stanowczo. Pozdro

Nastepne pytanie: Zdarza mi sie zrobic stopala na swiatlach, nie wiem cz prawidlowo go robie ale grunt ze tyl jest w gorze. Problem w tym ze przy zejsci kiedy chce wrzucic 1 np z 3 czy 2 ktora byla wtedy zapieta nie chce mi wlasnie zaskoczyc bieg. Tak jakbym wbijal na pusto. To samo dzieje niekiedy przy ostrym chamowaniu awaryjnym, takim ze musze zejsc do 0km/h i wtedy tez czasem musze pokopac zeby te 1 wbic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-03 00:07:11 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
Po zatrzymaniu przetocz maszynę kilka centymetrów w przód i/lub w tył i wtedy redukuj. Powinno pomóc.
Nie wiem z czego wynika ten problem ale też to zaobserwowałem. Swego czasu tuż przed egzaminem na prawko chodziły słuchy, że jeden z motocykli egzaminacyjnych zachowuje się podobnie (tzn są problemy z redukcją biegów). Ktoś wspomniał o jakiś "łopatkach w skrzyni biegów które są trochę skrzywione".

Nie znam się na silnikach więc może ktoś bardziej kompetentny będzie mógł napisać coś więcej.


Ostatnio edytowano 2009-08-03 00:12:50 przez Bartek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-03 00:11:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Lekko odepchnij się noga do tyłu;) albo lekko popuść sprzęgło by zaczęło ciągnąc i spowrotem zbijaj biegi:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-03 00:34:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-19 21:40:39
Posty: 147
Lokalizacja: Bruksela
Jeszcze raz dzieki chlopaki. W takim razie to norma. Zauwazylem ze ruszenie pare cm pomaga ale balem sie ze to jakis fant ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org