Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-10-01 15:17:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-09-13 10:44:48
Posty: 49
Lokalizacja: Tychy
A wiec tak :) z racji tego ze zaczolem sie juz coraz pewniej czuc na motocyklu nadszedl czas poprobowac stawiania na kolo...czy ktos mi moze napisac jak to najlatwiej zrobic fazerkiem ? Probowalem z gazu - 6 tys obrotow na 1 biegu, odpuszczenie gazu i mocne odkrecenie - ale zamiast podnoszenia przedniego kola wyrywa mi motocykl z rak i robie jakies dziwne zabki ;/ raz mi sie udalo moze kolo podniesc na 5 cm ale bylo to bardzo chaotyczne. Jaka pozycje przyjac ? rece zgiete czy wyprostowane ? itd :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Fz6 2004 na gume
PostNapisane: 2009-10-01 15:17:29 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 15:58:51 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
Nie jestem specjalistą ale możesz spróbować lekko go rękami poderwać
6tys z gazu to chyba troche malo. Spróbuj troche wiecej to wstanie :wink:

Myślę, że jako forumowy stunter przodowy powinien się tu wypowiedzieć Tower. Czekamy na opinie ekspertów 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 17:33:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-05-19 12:02:32
Posty: 34
Lokalizacja: Krasnystaw / Warszawa
nie jestem zadnym specem w stuncie, dopiero ucze sie jezdzic na 2 kolach ale kiedys chcialbym sie i na 1 nauczyc :D

Podczepiam sie do tematu i czekam na ciekawe wypowiedzi
W tym momencie tylko jedno przychodzi mi do glowy - ta technike 'popuszczenia' gazu stosuje sie zeby uzyc przedniego zawieszenia do poderwania moto - niby oczywiste, ale czy jestes pewny ze popuszczasz i gazujesz w odpowiednim momencie/tempie? Bo jesli nie do konca zgrasz sie z moto to wlasnie takie 'zabki' i inne syfy moga sie dziac.

a tak poza tym w temacie - przygotowujecie lub zabezpieczacie jakos moto do takiej nauki? bo to fajnie jest jak sie juz potrafi... ale pierwsze proby napewno nie wychodza za dobrze, a to nie jest rower, zeby noge podstawic i go utrzymac :D
I czy jak zalozy sie standardowa klatke to mozna juz bez obaw polozyc motocykl, 'zgubic' podczas jazdy itp. i nic sie nie stanie, czy nie do konca to takie proste:)?


BTW @Steinmetz - wypas obrazek ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 22:51:34 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
kolenda napisał(a):
czy jestes pewny ze popuszczasz i gazujesz w odpowiednim momencie/tempie?


Myślę, trzeba znaleźć ten zakres obrotów, w którym moto na prawdę przyspiesza i w tedy "czarować" gazem - szybki ruch "zamknij-otwórz" i ogień 8)


kolenda napisał(a):
czy jak zalozy sie standardowa klatke to mozna juz bez obaw polozyc motocykl, 'zgubic' podczas jazdy itp. i nic sie nie stanie, czy nie do konca to takie proste


Klatka to bardzo dobre zabezpieczenie dla serca naszej przyjaciółki przy ślizgu przy np "wolnej" gumie. Wg mnie to każda gleba w mniejszym lub większym stopniu szkodzi (nawet z klatką)

Jakby co to w temacie link-> Whelie <-link można co nieco o tym poczytać ;)


A znawcy tematu poprawiają jak laicy coś źle napiszą 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02 00:00:31 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
Technika techniką ale warto też pomyśleć o moto, jak już klatka na silnik to i warto by było zabezpieczyć silnik przed zatarciem. Z tego co się orientuje to jazda na gumie zaciera silnik dlatego profesjonalni stunterzy, modyfikują jakoś miskę olejową stosując w niej jakąś przegrodę żeby podczas jazdy w pionie olej nadal krążył po silniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02 16:33:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-05-19 12:02:32
Posty: 34
Lokalizacja: Krasnystaw / Warszawa
niezly bajer z ta miska, dobrze wiedziec takie rzeczy..

chociaz zakladajac, ze dzis zaczynam sie uczyc gumowania to jeszcze przez pare miechow nie utrzymam go w pionie wystarczajaco dlugo, a klatka przyda sie w pierwsze 2 minuty :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02 16:54:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-03 20:49:57
Posty: 107
Lokalizacja: Okl.konstancina
Co do stuntera to na to miano jeszcze nie zasługuje za miekka faja zemnie :lol: a co do gumy to tak jak kolega kolenda napisał trzeba wyczuc odpowiedni moment dodania gazu i poderwania kierownicy moim zdaniem sto razy łatwiej jest stojac na tylnych nozkach robiąc ,,świece" :wink: 6 tys obrotów w fzs 600 wystarczyło do podrywania na gume ale niewiem jak jest z fz6 :roll: trzeba poprostu troche poćwiczyc i jazda na gumie sama przyjdzie :P a ryzyko jest zawsze!!co do zabezpieczen to klata pomaga w znaczny stopniu ale jakies szkody zawsze sie zdarzają nawet w moim golasie a co dopiero jesli ktos jezdzi z owiewkami :twisted: chyba ze zwiedzasz pole z maszyna jak ja to ostatni zrobiłem hehe, przerobka smarowania(przegroda +odwrocony smok) to podstawa w pionowych i długich gumach ale jak kto woli,ja do fazera wlałem 0.5L ponad stan i nic sie nie działo :wink: i przy stawianiu na gume musisz zwalczyc naturalny odruch pochylania sie do przodu bo daleko nie polecisz 8) a zapomniałem o najwazniejszym nieprzejmujcie sie pierwsze łozyska głowki ramy i tak zabijecie :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02 17:00:51 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-09-13 10:44:48
Posty: 49
Lokalizacja: Tychy
stawac na podnozkach raczej nie bede probowal bo wiem jak by sie to moglo skonczyc ;). Jaka pozycje przyjac siedzac na siedzeniu ? rece wyprostowane czy jak ? ja zamykajac gaz i dodajac pozniej ledwo sie na motorze utrzymuje - strasznie szarpie do przodu ale kolo zostaje na ziemi ;/ na rowerze jakos to latwiej idzie ;/ ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02 17:14:12 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-03 20:49:57
Posty: 107
Lokalizacja: Okl.konstancina
Do stawiania na tylnych nozkach trzeba sie przełamać a pojdzie o wiele łatwiej ale niekogo na to nie namawiam zeby pozniej nie było na mnie :oops: ja mam rece ugięte i w miare wedrowania koła w góre staram sie odchylać do tyłu szarpac na poczatku musi :)co do pozycji na moto to nie przesówam sie jakos mocno do tyłu . postaraj sie to zrobic płynnie dodac gazu szarpnąć kiere i niepolecam ci brania na dwa razy czyli jak wkreciłeś moto,zle poderwałeś opadł ci i probujesz ponownie na wkreconym silniku wtedy to sie moze zle skonczyc :roll: rower to dobry trening balansu na gumie to wiem z doswiadczenia heh


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02 18:05:56 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
Gumis napisał(a):
stawac na podnozkach raczej nie bede probowal bo wiem jak by sie to moglo skonczyc

Jakto jak? Normalnie! :twisted: [czyt: "w polu" :wink: ]


Tower napisał(a):
opadł ci i probujesz ponownie na wkreconym silniku wtedy to sie moze zle skonczyc

Hmm, chyba miałem wielkiego farta... :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02 18:39:41 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
żeby stawać na tylnych nóżkach warto mieć dodatkowy hamulec tylnego koła, przy klamce sprzęgła. Stojąc na tylnych podnóżkach nie mamy dostępu do tylnego hamulca, danie odrobinę gazu za dużo może się skończyć na plecach, mając dodatkowy hamulec możemy to kontrolować lewą ręką w razie za dużego wychylenia się do tyłu naciskamy i szybko wracamy na dwa koła.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02 19:54:14 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-03 20:49:57
Posty: 107
Lokalizacja: Okl.konstancina
Warto miec HB (Hand Break) bo nieraz ratuje dupe ale na stojaka mozna latac tez z jedna nogą na stopce a drugą na hamplu noznym :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02 20:44:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
kolega ma fs6s2 mówi że teraz z 4tyś "sportowy komin leovince bez kolektora" idzie na koło kwestia techniki , ja na swoim próbowałem ale złamany nadgarstek kilka lat temu daje znać o sobie po 15min i lipa :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02 20:49:24 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Tower napisał(a):
rower to dobry trening balansu na gumie to wiem z doswiadczenia heh



w sumie wg mnie jak ktoś umie zrobić długie łądne wheelie na rowerze to i na moto moze próbować.


Ja ledwo ogarniam rower, dlatego z amoto nawet sie nie biore.


Mowa oczywiście a porządnym gumowaniu a nie pdrzucie koło na 5 sekund.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02 21:50:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-23 15:12:29
Posty: 287
Lokalizacja: Koniecpol/k/Częstochowy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792 371 863
Obecne moto: SUZUKI BANDIT 1200
co do fazera ja troche probowalem ... moj fazer jest na tyle zajebisty ze na zawolanie idzie :D nie mialem jeszcze takiego moto... ja jade to i z 5 tys obrotow go wyrwe tyle ze nie mam wyrobionego tego odruchu dodawania i ujmowania gazu bo po jakiejs dlozszej chwili brakuje mi gazu, tzn dochodzi do odcinki i opada... przebijac biegu nie umiem jeszcze, ale tez szkoda mi 2 giego biegu.. .jak wiecie jest kicha w fazerze. musze nauczyc sie tylko plynnie regulowac gaz w pionie i bedzie gut:D a i najwazniejsze przelamac ta bariere gdzie wydaje nam sie ze moto idzie na plecy a tak naprawde duuuzo jeszcze brakuje... :) tutaj filmik jak wygladaly moje poczatki:

http://www.youtube.com/watch?v=D_d3TN3WJgw

jak pisalem w moim ani zadnych szarpan za kiere nie trzeba, sprzegla tylko szybki ruch manetki i kolo w gorze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org