Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-10-17 22:26:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-24 23:17:08
Posty: 16
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Czy można rączke pasażera z FZS 600 z 1998 roku zamienić na tą poliftową???
Czy zostaw śrub i mocowanie jest identyczne???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rączka pasażera
PostNapisane: 2010-10-17 22:26:59 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-10-19 17:33:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-14 00:18:13
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
ja taka zakupilem i czeka na zamontowanie.
Zkładam ze wszytko bedzie ok.

Na zdjęciach w necie widziałem obie wersje wiec zakladam ze nie ma różnicy w mocowaniu. Tyle ze ja musze wywiercic dziury w ogonie bo poprzedni właściciel postanowil je "zalepić" taki tuning.

Motyla noga !
Jak przestane latac to sie wezme za przywracanie maszyny do stanu normalnego ;0)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-19 22:34:45 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-24 23:17:08
Posty: 16
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Ja już moto zazimowałem - tylko płyn chłodniczy zmienie bo krzepnie przy -25 a zima może być sroga:):):)Buty, kurtka w szafie już wypucowane stoją:) I właśnie mam czas na dopieszczanie szczegółów:) Czeka mnie jeszcze malowanie:/
Znalazłem rączke w dobrej cenie ale się waham bo nie jestem pewnien że wszystko pasuje:/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-21 00:44:30 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-14 00:18:13
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
no mi jeszcze troszke zejdzie mam nadzieje
tydzien dwa w planach a co wyjdzie matka natura pokarze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-25 18:12:56 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-10-19 19:59:41
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 509-483-444
Obecne moto: FZS 600 Fazer
Witam,
ja osobiście montowałem rączkę po liftingu do mojego fazera z roku '98. Otwory do montażu na ramie są identyczne. Ja też nie miałem otworów na owiewce i musiałem je wiercić (wychodzi na to że w oryginale są one owalne) nie było łatwo z ustawieniem wszystkich rozmiarów i odległości, niestety w miejscach gdzie oryginalne otwory były pozalepiane przez mojego poprzednika (w moim przypadku szpachlą i żywicą), minimalnie popękał lakier. Ale się udało i osobiście uważam że było warto.


Załączniki:
IMG_3044.JPG [127.45 KiB]
Pobrane 399 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-25 18:44:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-24 23:17:08
Posty: 16
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
To dobra informacja:):):)bo już rączka zamówiona:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-26 21:32:35 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-14 00:18:13
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
A jak to wierciłeś ?
Ja jakos nie mam koncepcji jak sie do tego zabrac.

Troche sie boje przestrzelić bo bedzie ogon do zmiany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-30 22:05:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-24 23:17:08
Posty: 16
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Dla potomnych - rączka z "polifta" nie pasuje plug&play:/ Otwory w plastikach zadupka mają za małą średnice, trzeba poszerzać. Tak jak kolega wcześniej pisał rozstaw śrub w ramie jest identyczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-31 13:47:56 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-10-19 19:59:41
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 509-483-444
Obecne moto: FZS 600 Fazer
KAWA. napisał(a):
A jak to wierciłeś ?
Ja jakos nie mam koncepcji jak sie do tego zabrac.

Troche sie boje przestrzelić bo bedzie ogon do zmiany


Ja wierciłem najpierw małym wiertłem aby złapać środek otworów w ramie, potem to już trochę rozwiertakiem stożkowym i frezem i na końcu ręcznie pilnikiem okrągłym na zasadzie próby bo wszystko jest pod kątem i ten otwór musi być znacznie większy niż by się zdawało, mi w konsekwencji wyszedł jeden duży owalny otwór. Było dużo roboty (szczególnie z pierwszą stroną). Ogon tak jak pisałem wcześniej trochę ucierpiał, ale ta rączka ma dosyć dużą podstawę więc większość uszkodzeń zakryła. Nie wiem czy to pomogło w mniejszej ilości rys, szczególnie od pilnika, ale dookoła robionego otworu lakier zabezpieczałem kilkoma warstwami taśmy malarskiej. A po robocie proponuję :beer: (jak by nie wyszła). A i jeszcze jedno jeżeli kupujesz rączkę używaną to pewnie nie będzie śrub. O ile śruby to nie problem można kupić w markecie to gorzej z taką blachą z gwintowanymi otworami do przykręcenia w ramie trzeba sobie dorobić na podstawie rączki i tego mocowania w ramie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: dyko25


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org