Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-10-20 12:39:49 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
yui napisał(a):
Też tak czekałem czekałem że kupiłem tylko właśnie wersja sport też w weekend zapodam.


znalazłem które nawet kupiłeś ;p http://moto.allegro.pl/podgrzewane-manetki-oxford-sport-bike-22mm-i1874183494.html haha 144 transakcje ładnie ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Grzane Manetki
PostNapisane: 2011-10-20 12:39:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-10-20 12:54:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-02-05 13:40:24
Posty: 56
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Z takim nickiem to ukrywanie na allegro mogło by nie istnieć :D to może jeszcze znalazłeś że prostownik oxforda też kupiłem od tego allegrowicza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-20 15:56:56 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Aż tak się w to nie zagłębiałem ;p ja kupiłem naklejkę anti-fog do kasku jeszcze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-24 18:56:50 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Dziś zamontowałem manetki, niestety pojechałem do pracy więc fotorelacja będzie jutro. Puki co jest rewelacja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-25 16:05:47 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
OK, kupiłem zestaw podgrzewanych manetek wraz ze sterownikiem za cały komplet zapłaciłem 172zł z przesyłką.
Zestaw wygląda tak:
[ img ]

Do montażu będą nam potrzebne opaski zaciskowe (trytytki, których producent dał zaledwie 4 - stanowczo za mało), klucze ampulowe (impusy), preparat taki jak WD 40 którego ja użyłem lub podobny, taśma izolacyjna (niekonieczna ale ... ), coś do odtłuszczenia. klucze serwisowe bądź też nie ;p do odkręcenia baku.

Ok bierzmy się więc do roboty.

Krok 1.
Odkręcamy ciężarki przy kierownicy z obu stron - u mnie pasował Imbus nr. 9
[ img ]

Krok 2.
Jeżeli macie problem ze ściągnięciem manetek proponuję użycie WD-40 w miejscu między manetką, a kierownicą leciutko ścisnąć gumę by zrobiła się mała dziurka w którą wprowadzimy rurkę dozującą od preparatu o tak:
[ img ]
Czynność powtarzamy z drugiej strony. (pamiętajmy że średnica manetki gazu i stałej manetki są różne)

Krok 3.
Oczyszczamy pozostałości po kleju z kierownicy.

Krok 4.
Odkręcamy śruby mocujące bak i podnosimy go do góry, tak by bak nam nie przeszkadzał ja podstawiłem smar do łańcucha by bak mi nie opadł :D

Krok 5.
Jeżeli chcecie możecie podłączyć przewodu prosto pod akumulator jednak ja wolałem by włączenie manetek było możliwe jedynie po przekręceniu kluczyka. Znalazłem więc przewód przez który płynie prąd dopiero po włączeniu zapłonu. Wygląda to tak:
Przed zapłonem: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Po zapłonie:
[ img ] [ img ]

Krok 6.
Kabelek czarny minusowy mocujemy pod biegun minusowy, zaś czerwony jeżeli chcecie podłączyć jak ja czyli z możliwością grzania jedynie na przekręconym zapłonie to podłączcie tak:
Wypnijcie kostkę z poprzedniego "kroku" z niej kabelek o kolorze (wraz z konwektorem-wsówką) czerwonym z białym paskiem za pomocą malutkiego śrubokręcika:
[ img ]

Następnie odetnijcie końcówkę z kabla plusowego i podłączcie ją razem z tą którą wysunęliście z kostki (w tą wsówkę-konektor) i wsuńcie nasze 2w1 :wink: znów w kostkę.

Krok 7.
Wszystko powinno wyglądać mniej więcej tak:
[ img ]

Krok 8.
Zakładanie manetek (proponuje najpierw na sucho spróbować włożyć manetki). Ja zarówno prawą jak i lewą przyciąłem o około 1,5mm. Przy zakładaniu lewej manetki pamiętajmy, aby kabel wychodzący był w pozycji jak na zdjęciu poniżej (czyli delikatnie w dole by nie przeszkadzał nam przy naciskaniu sprzęgła):
[ img ]
Jeżeli manetka lekko wchodzi to możemy już brać się za jej montaż. W tym celu sparujemy końcówki kierownicy klejem z zestawu i wciskamy na nie manetki.

Co do manetki Gazu zapomniałem zrobić zdjęcia, ale gdy gaz jest odpuszczony to kabel wychodzący z manetki powinien być jeszcze bardziej w dole niż w przypadku manetki lewej. (mam nadzieję że zrozumiale to napisałem :mrgreen: )

Krok 9.
Po zamontowaniu manetek pozostają najprzyjemniejsze rzeczy tj. podłączenie kabli. Te z manetek wpinamy w kabel który na jednym końcu ma dwie kostki i w nie wpinamy manetki, drugą stronę kabla przepuściłem obok linek gazu i dalej do moduły sterującego który jest na akumulatorze jak na zdjęciu:
[ img ]

Krok 10.
Stojaczek pod sterownia ogrzewaniem zamontowałem obok lewej manetki i kabel z niego przeprowadziłem jak przy kablu od manetek. Po złączeniu kabla dinowego do sterownika z akumulatora możemy cały nadmiar kabla upchnąć obok akumulatora i założyć bak:
[ img ]

WSZYSTKIE KABLE najlepiej spiąć trytytkami (opaskami zaciskowymi) lepiej żeby było ich więcej niż ma być za mało, tylko też bez przesady, pamiętajcie by sprawdzić czy każdy kabel ma wymagany luz przy skręcaniu co jest BARDZO WAŻNE

[ img ]


KONIEC :moto:

PS. jeżeli coś jest niejasne, źle napisane, nie zrozumiał. Piszcie, pozdrawiam i Lewa (ciepła 8) ) w górę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-26 08:03:57 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-02-05 13:40:24
Posty: 56
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Dzięki za ten pomysł z WD-40 montaż dzięki temu zajął 15min. :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-26 09:22:33 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Ciesze się :) kable udało Ci się upchnąć ładnie? :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-26 09:35:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-02-05 13:40:24
Posty: 56
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Pod bakiem tak ale przy kierownicy nie wiedziałem jeszcze wczoraj czy tytkami przymocować do kierownika czy luzem zostawić. Ale dziś chyba jednak wezmę i przymocuje je dziś na stałe bo tank-bag mi będzie haczyć o nie :) zamieszczę zdjęcie jak przymocuję wszystkie kable.

Apropo WD-40 wcześniej jak widziałem jak ktoś demontował te manetki to sobie ja dałem spokój dlatego kupiłem je teraz. Czemu? ... musiał je nożem kroić żeby zamontować te grzane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-26 13:48:33 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
robert_312 rewelka!! teraz to i ja się zdecyduje na samodzielny montaż :D
a cóż to masz za bajeczne malowanie moto?
może wrzuciłbyś gdzieś fotkę? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-26 19:01:00 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
@yui: ja swoje upchnąłem koło baku, kable przymocowałem trytytkami wśród reszty kabli i linek przy kierownicy jak coś służę pomocą. A co do Cięcia starych manetek nożem - nie było takiej potrzeby ;)


@sensei_ps: A taki mam sobie Areografik :P zaraz znajdę fotki, ooo są xD : http://imageshack.us/g/257/dsc02699s.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-26 20:10:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-02-05 13:40:24
Posty: 56
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
U mnie też nie było potrzeby siły ale widziałem foto relacje z cięciem :).

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-26 20:51:19 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Hmm tędy puściłeś kable? Nie przeszkadza Ci to? ja puściłem tyłem i wzdłuż linki gazu ;p Ale tak widzę że też da radę ;) Tylko gorszy dolot powietrza będziesz miał ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-26 22:37:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
a nie jest to kiepski pomysl na prawa reke?

jak bedziez zmienial nastaw podczas jazdy?
puscisz manetke gazu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-26 22:43:25 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
smithpl napisał(a):
a nie jest to kiepski pomysl na prawa reke?

jak bedziez zmienial nastaw podczas jazdy?
puscisz manetke gazu?



Też chciałem o to zapytać ;) ale zapomniałem xD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-27 18:17:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-02-05 13:40:24
Posty: 56
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Macie racje.
[ img ]
[ img ]
Więc kable poprowadziłem jak @robert_312 dzięki raz jeszcze :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org