Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-11-08 21:07:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-11-14 13:37:46
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6n 2004
Panowie,właśnie kupiłem manetki Oxford Touring,macie może jakąś fotkę instalacji z przekaźnikiem,lub kostki pod którą się podpinacie aby manety działały tylko po przekręceniu stacyjki?? żaden ze mnie elektryk i nie chcę podpiąć się pod coś innego :-)
Niestety w pierwszym poście już fotki nie działają.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Z góry dzięki i LwG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Grzane Manetki
PostNapisane: 2014-11-08 21:07:20 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-11-09 12:25:43 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Ja dokadnie rok temu kupiłem manetki oxforda ze sterownikiem v8 i niedawno zauwazyłem że lewa manetka raz grzeje a raz nie i generlanie słabiej się nagrzewa :/ Ciekawe jak teraz im to zareklamuję jak manetki przyklejone klejem na rączki....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-09 12:31:29 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Podkopnik sprawdź jeszcze, czy te wtyczki Ci nie zaśniedziały od wilgoci, bo mogło się tak zdarzyć. Faktycznie trochę utrudniona sprawa z tym klejem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-09 13:00:38 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
shogunpl1 napisał(a):
lub kostki pod którą się podpinacie aby manety działały tylko po przekręceniu stacyjki??

W FZS600 kostka pod którą podpięta jest stacyjka jest pod kanapą przy akumulatorze, wpinasz "+" manetki w to samo miejsce, "-" do aku i wszystko hula jak należy, tj. grzanie tylko po przekręceniu kluczyka (u mnie tak już od ~25kkm i blisko 4 lat). U mnie to wygląda tak: [ img ]
Tak jak to było na fotkach z pierwszego postu (szkoda, że zdjęcia nie są dostępne, odezwij się do autora - może załaduje fotki na nowo jeśli je ma)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-09 13:50:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
shogunpl1 na 8 stronie masz schemat podłączenia z przekaźnikiem :D

Podkopnik miałem to samo,tyle,że z prawą - po prostu konektory żeńskie we wtyczkach się trochę "rozeszły" i był za słaby styk - poprawione i bangla :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-10 10:06:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-11-14 13:37:46
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6n 2004
Łuki_79 napisał(a):
shogunpl1 na 8 stronie masz schemat podłączenia z przekaźnikiem :D

:wink:

michal.m napisał(a):
shogunpl1 napisał(a):
lub kostki pod którą się podpinacie aby manety działały tylko po przekręceniu stacyjki??

W FZS600 kostka pod którą podpięta jest stacyjka jest pod kanapą przy akumulatorze, wpinasz "+" manetki w to samo miejsce, "-" do aku i wszystko hula jak należy, tj. grzanie tylko po przekręceniu kluczyka (u mnie tak już od ~25kkm i blisko 4 lat). U mnie to wygląda tak: [ img ]
Tak jak to było na fotkach z pierwszego postu (szkoda, że zdjęcia nie są dostępne, odezwij się do autora - może załaduje fotki na nowo jeśli je ma)


Dzięki,ma ten schemat i dzięki za fotkę,niestety ja mam fz6n z 2004 i jak ktoś ma to proszę o fotkę jego instalacji wraz z przekaźnikiem.
Wczoraj założyłem manety orosto pod aku,wszystko działa itp.ale martwi mnie możliwość włączenia bez mojej wiedzy i kluczyka,a debili pełno comyślą,że jak moto to można siadać dupą i bawić się manetką.już kilka razy musiałem kogoś ściągać ze sprzęta,ale plus jest taki,że jak teraz gdzieś dupą siądzie to się zastanowi.
Jeszcze raz proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-10 11:19:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
shogunpl1 napisał(a):
niestety ja mam fz6n z 2004

ja bym tak specjalnie nie narzekał, heh
shogunpl1 napisał(a):
Wczoraj założyłem manety orosto pod aku,wszystko działa itp.ale martwi mnie możliwość włączenia bez mojej wiedzy i kluczyka

Słusznie Cię martwi i to prędzej nie ktoś Ci je włączy ale Ty o nich zapomnisz zsiadając z moto. Pal licho jak to będzie podczas przejażdżki. Gorzej jak po powrocie do domu zostawisz włączone na noc lub o zgrozo na parę dni. Aku dead :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-10 18:28:12 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Po niecałym roku mogło by się tak zrobić z tymi wtyczkami????
Oby to było to co mówicie panowie ;) Jutro zerknę
Dzieki za rady:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-10 19:17:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
Podkopnik napisał(a):
Po niecałym roku mogło by się tak zrobić z tymi wtyczkami????

U mnie dokładnie po takim samym okresie się to stało,tzn w zeszłym sezonie,widocznie przy manewrowaniu kierownicą delikatnie te wtyczki również "pracowały" i nastąpiło rozkalibrowanie końcówek i słabsze przewodnictwo - po poprawieniu konektorów teraz cały sezon żadnych problemów - łapki gorące :mrgreen:
Żeby nie było chodzi o konektory z prawej wtyczki na foto :wink:

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-10 20:40:45 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Łuki_79 piękne dzięki za fatygę z tym zdjęciem :D Dam znać jak rozbiorę plastiki i sprawdzę te konektory.

EDIT: Konektory rzeczywiście rozgieły się. Dziś zrobiłem ponad 500km z włączonym grzaniem i chyba jest dobrze ;) Dzięki jeszcze raz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-12 11:02:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3833
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
shogunpl1, jak nie zapomnę będąc następnym razem przy moto to zrobię ci z"względne" zdjęcie.

względnie bo ja przekaźnik mam przy sterowniku, pod bakiem i jedynie kabel do sterowania nim pociągnąłem aż pod zadupek. jeśli co to pomoże, to napiszę ci jak zrobiłem.

kabel pociągnąłem pod bezpieczniki (z prawej strony pod zadupkiem). tam przykleiłem do jednej końcówki multimetra cieńką iglę do szycia, drugą przypiąłem do minusa aku (też mam 2 kable pod zadupek wyciągnięte do łądowania więc u mnie było to proste i na zapłonie po kolei "wkuwałem" się w bezpieczniki (wciskałem w szczelinę między puszką bezpiecznika a bezpiecznikiem, igła cieńka wchodziła) i jak miałem 12V to wyłączałem zapłon. jak znikał to znaczyło że znalazłem swoją kostkę. następnie sprawdziłem która z blaszek bezpiecznika ma + (czyli żeby miała prąd nawet po wyjęciu bezpiecznika). potem rozłożyłem puszkę, dolutowałem mój kabel "od dołu" do tego kawałka i zrobione


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-12 20:09:29 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Odbiegając trochę od tematu, nie przyklejajcie tych manetek ani żadnych innych klejem do kierownicy!
Wystarczy zwilżyć kierownicę i wewnętrzną stronę manetki napojem 'Sprite' :twisted:
Jak zaschnie, manetka jest jak przyklejona nie do ruszenia :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-12 21:08:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-11-14 13:37:46
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6n 2004
Misiakw, dzięki,będę czekał.
Co do klejenia manetek to ja jednak wolę mieć na klej i być pewnym,że nic mi się nagle nie śliźgnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-12 21:52:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Jak przykleiłem na klej to i tak mi się kręciła we wszystkie strony więc dolałem więcej. Nie wyobrażam sobie jeździć na sprajcie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-13 10:01:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3833
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
shogunpl1 napisał(a):
jednak wolę mieć na klej i być pewnym,że nic mi się nagle nie śliźgnie



u mnie koejone na klej, po roku i tak gaz zaczął latać (wiec czeka mnie poprawka na izolce. pięknej zakładałem na klej + izolkę (kierownicę izolką i do tego przyklejam). przy pierwszym podejściu klej zasech przy połowie wkładania manety na kierownicę i gdyby nie izolka był by problem ze zdjęciem, tak dobrze trzyma izolki. przy drugim podejściu (trzeba to robić naprawdę szybko bo izolka przykleja się w mig) wszystko tak jak powinno. i trzyma lepiej niż u mnie.

shogunpl1 napisał(a):
Misiakw, dzięki,będę czekał.

spoko. tylko że moto u rodziców stoi (bo pod domem brak garażu a za zimno już na moto pod chmurką) więc nie jestem w stanie okeślić kiedy do niego pojadę... mam jednak nadzieje że w weekend


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org