Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-05-20 09:17:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3147
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
GG: 5396190
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
One wtedy grzeją pełną mocą.
Jak Ci się nie uda kupić to można zrobić to samemu.
Regulator obrotów + przekaźnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Grzane Manetki
PostNapisane: 2015-05-20 09:17:35 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-05-20 09:56:46 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1284
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Tez miałem ten sam problem i sterownik zrobił mi kolega z forum, postaram się znaleźć kto


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-20 10:05:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-12 15:04:33
Posty: 37
Lokalizacja: Raszyn
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Bt 1100
Będę wdzięczny za pomoc, trochę słabo ze mną w kwestii kabelków itp. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-20 10:17:43 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1284
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Nie mogę znaleźć od kogo ale jak mnie pamięć nie myli kolega był z miejscowości Łazy może szukaj w ten sposób, pisze z tel i nie mam pełnej opcji forum, dlatego do puki nie zrobię lapka to więcej nie pomogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-20 10:56:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
GG: 9684461
Obecne moto: FZS600
marcinlski, użytkownik o którym mowa to copek.
Tu masz więcej na temat: viewtopic.php?f=3&t=7948

Jak chcesz na szybko gotowca, to wystarczy coś takiego: http://sklep.avt.pl/avt735.html
Jeżeli nie czujesz się na siłach możesz kupić jako kit już złożony (oznaczenie C).
Zamiast silnika podłączasz swoje manetki, zasilanie wiadomo, a potencjometrem będzie można regulować moc dostarczana do manetek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-20 14:50:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-12 15:04:33
Posty: 37
Lokalizacja: Raszyn
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Bt 1100
Dzięki, coś z tego ulepię :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-03 10:25:41 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-03-24 16:08:21
Posty: 99
Lokalizacja: Łazy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer FZS600 2000r
Jak będziesz potrzebował pomocy daj znać, coś będziemy kombinowali... ;)
Kolega sasza7 zaproponował też poprawne rozwiązanie, należy tylko pamiętać by dobrze zabezpieczyć potem elektronikę przed dostaniem się wody.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-11-13 21:30:40 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 473
Płeć: Mężczyzna
Podziękowania dla kolegi glenroy za re-upload zdjęć do podłączenia manetek przez przekaźnik!

Dzisiaj zainstalowałem manetki, pozostaje podpiąć przekaźnik, którego na razie nie mam jeszcze, wybrałem model Touring.

Na moto wyglądają tak:
[ img ]

Mam tylko jedno pytanie:
Na przekaźniku jest złącze nr 87 i 30, pod które podłączyć który kabel? czy to nie ma różnicy? bo może jest jakaś różnica, czy mogę pod numer 87 dać kabel plusowy (+) od sterownika manetek ten z bezpiecznikiem, a pod nr 30 kabel plusowy (+) od akumulatora? albo na odwrót? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-11-14 00:41:04 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 703
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Skype: g_ciesla
Obecne moto: Sprint ST 1050
ahamay napisał(a):
Mam tylko jedno pytanie:
Na przekaźniku jest złącze nr 87 i 30, pod które podłączyć który kabel? czy to nie ma różnicy? bo może jest jakaś różnica, czy mogę pod numer 87 dać kabel plusowy (+) od sterownika manetek ten z bezpiecznikiem, a pod nr 30 kabel plusowy (+) od akumulatora? albo na odwrót? :)


Jeżeli chodzi o styki czynne przekaźnika, w sumie to bez różnicy z której strony co podłączysz, bo trafisz też na kilka różnych szkół :). Ja zawsze podłączam tak, żeby napięcie było na stykach nieruchomych (87), a element który ma być zasilony, na stykach ruchomych (30), w sumie chyba tak też to wygląda nawet w zgodzie ze sztuką, ale z praktycznego punktu widzenia, jak nie podepniesz, będzie dobrze :).

PS. Tylko jak już dostaniesz przekaźnik z podstawką, to (jeżeli będzie) wywal z podstawki diodę, która jest między stykami cewki. Tak uprzedzam, żebyś się nie przestraszył jakby wywaliło bezpiecznik od zapłonu :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-11-16 20:36:06 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 473
Płeć: Mężczyzna
Teraz jest tak jak lubię - tak jak być powinno.
Manetki załączane i odłączane po przekręceniu kluczyka, bez obciążania instalacji motocykla, aku się nie rozładuje jak zapomnę bo już mnie wkurzało, że trzeba je wyłączać po każdej jeździe.

[ img ]

Jak ktoś się zastanawia to nie ma nad czym, przekaźnik+podstawka to kilkanaście złotych, co prawda trzeba trochę przy tym dłużej podłubać niż tylko podpiąć dwa kabelki do akumulatora ale warto.

Zrobiłem niemal tak samo jak glenroy jedynie oba minusy (z przekaźnika i manetek) podłączyłem do akumulatora zamiast minus z przekaźnika do ramy, kabel z podstawki spokojnie sięgnął klemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-11-17 10:42:40 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-11-17 10:40:28
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Fajna opcja. Muszę coś takiego rozważyć.

___________________________
Sprzedam - torba męska listonoszka skórzana dobrej jakości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-11-17 19:34:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Teoria teorią, zgodne ze sztuką i takie tam a u mnie od początku, tj. od 4 lat manetki i wszystko działa bez przekaźnika i dopiero po przekręceniu stacyjki :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-22 23:25:30 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-24 19:21:54
Posty: 388
Lokalizacja: stolica "Scyzorykowa"
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6S
Witam!
Założyłem dzisiaj grzane manetki Oxforda. Na razie podpiąłem bezpośrednio pod aku, ale mam zamiar udac sie do elektryka i założyć przekaźnik. Podpowiedzcie mi tylko gdzie upchnęliście te wszystkie polączenia (konektory)? Nie miałem pomysłu (a bałem się że przy deszczu wilgoć je załatwi) i wepchnąłem je do ramy po lewej stronie w miejscu gdzie wchodzą przewody do akumulatora. Tylko zastanawiam się czy tam też ich licho nie weźmie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-23 00:01:50 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 932
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Viper ja mam dokładnie tak samo tylko z prawej strony i nic się z tym nie dzieje, jeździć nie przejmować się ;) jakbyś miał wersję naked to byłoby to bardziej problematyczne a tak schowane w zakamarku nie ma prawa nic się tam stać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-23 08:08:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-09-20 23:52:21
Posty: 82
Lokalizacja: Płońsk
Płeć: Mężczyzna
GG: 3537379
Telefon: 665826261
Obecne moto: FZS 1000
u narzeczonej włożyliśmy chyba z przodu akumulatora, ciasno tam, ale udało się jakoś upchnąć


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org