Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-07-27 07:05:42 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
To ja może też dorzucę 3 grosze...
W moto różnicy nie czułem żadnej... jedynie finansową...
Za to w aucie... po zalaniu czerwone punto (zwane czerwoną strzałą, zasilaną radykalnie GAS'em czyt. dżi ej as...) się uśmiecha i nabiera pazura...
Charakterystyka pracy silnika zmienia się tak drastycznie... że mam wrażenie iż pomykam
[ img ]
a tak serio...

... to najbardziej trafna moim zdaniem jest wypowiedź :
misiakw napisał(a):
najważniejsza jest radocha użytkownika sprzętu. jeśli jeździec zadowolony, to i lotniczym może karmić rumaka, w końcu jedynie i radochę kierownika tu chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-27 07:05:42 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-08-20 10:32:02 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-23 19:01:13
Posty: 216
Lokalizacja: Dęblin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6
dla zwolenników placebo,wierzących w czarne koty ufo i że verwa98, nitrometan, naklejka mocy :lol: i inne wynalazki zrobią z ich moto hayabuse poczytajcie:
http://motormania.com.pl/testy/motocykl ... ecej-mocy/

pewnie i tak ktoś napisze ze po 98 mu lepiej idzie.. :sniper:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-07 19:34:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-02-12 18:47:56
Posty: 40
Lokalizacja: śląsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Haha - no masakra :) wiem, że artykuł stary itd., ale nie spodziewałem się AŻ takich rozbieżności ...
z góry powiem tak - nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem ... ale kiedyś (kilka ładnych lat temu - z 10 lat) miałem bardzo dużo kontaktu z kierowcami TIRów ... i w większości oni mi mówili tak: Tankuj gdziekolwiek i cokolwiek ale broń Boże tylko nie na Shellu ! - tego się jakoś tak trzymam do dziś i dla mnie istnieje tylko Orlen i Statoil.
A tutaj taka niespodzianka :) coś ten artykuł mi za bardzo śmierdzi reklamą właśnie Shella... jakimś takim promowaniem na siłę ...
ale każdy tankuje tam gdzie mu bliżej i wygodniej, byle być zadowolonym ze swojego moto i z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-07 22:14:26 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Tez jeździłem Tirem i zawsze unikałem shella. Jedno tankowanie pod albo w Toruniu nie pamiętam, zamarzł mi przelew i auto stanęło po wypaleniu paliwa z jednego zbiornika. Opowieści z parkingów się potwierdziły :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-07 22:16:22 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
jaaro napisał(a):
coś ten artykuł mi za bardzo śmierdzi reklamą właśnie Shella... jakimś takim promowaniem na siłę ...

Ja wszelakie artykuły traktuję tylko jako ciekawostkę, co radzę każdemu razem i z osobna. To, że dane tytuły promują bardziej taką a nie inną markę, przecież to wszystko opiera się na kasie, na prawdę trudno o obiektywną opinię w tego typu pismach i im podobnych portalach. Przecież to jest jasne, że dana marka jest w stanie zapłacić więcej, żeby pomimo średniego wyniku, dostać dobrą opinię. Nie chcę już przytaczać konkretnych pism, bo to nic nie wniesie, ale dlaczego w jednym piśmie testy sprzętu zawsze wygra garnek od HJC, w teście moto, zawsze wygrywa BMW, a testy chemii wygrywa zawsze S100 albo Castrol, pomimo, że konkurencja w rzeczywistości wypada lepiej, albo na równym poziomie, ale mając połowę tańsze produkty.

jaaro napisał(a):
ale każdy tankuje tam gdzie mu bliżej i wygodniej, byle być zadowolonym ze swojego moto i z jazdy :)

Patrząc tak na te wykresy, już czepiając się szczegółów, ale primo: różnica rzędu 2KM to zupełnie akceptowalny błąd pomiarowy na hamowni, secundo: pomiarów nie robili w laboratorium, dokładnie w tym samym momencie dla wszystkich paliw, a na wynik pomiaru na hamowni mają wpływ takie składowe jak temperatura, ciśnienie i wilgotność powietrza, które w ciągu dnia ulegają zmianie, czasami znacznej. Reasumując, powyższe wykresy i ich różnice są gunwo warte, poza tym, poza czystym efektem placebo, mając 100 i więcej, konną maszynę, w jakikolwiek sposób jesteście w stanie odczuć nawet te 5KM różnicy? Bo prawda jest taka, że różnicę kilku koni mamy jadąc gorącym popołudniem i chłodnym wieczorem, więc wszelakie testy paliwa i próba wciśnięcia jak to one nie prostują kolektora, można sobie wsadzić...już to powtarzałem i będę powtarzał jak mantrę, liczba oktanowa nie odnosi się do kaloryczności paliwa więc nie może mieć bezpośredniego wpływu na osiągi, tym bardziej w silniku motocyklowym, gdzie zapłon ustawiony jest dla paliwa 91/95 oktanów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-08 00:21:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-02-12 18:47:56
Posty: 40
Lokalizacja: śląsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
glenroy napisał(a):
jaaro napisał(a):
coś ten artykuł mi za bardzo śmierdzi reklamą właśnie Shella... jakimś takim promowaniem na siłę ...

Ja wszelakie artykuły traktuję tylko jako ciekawostkę, co radzę każdemu razem i z osobna. To, że dane tytuły promują bardziej taką a nie inną markę, przecież to wszystko opiera się na kasie, na prawdę trudno o obiektywną opinię w tego typu pismach i im podobnych portalach. Przecież to jest jasne, że dana marka jest w stanie zapłacić więcej, żeby pomimo średniego wyniku, dostać dobrą opinię. Nie chcę już przytaczać konkretnych pism, bo to nic nie wniesie, ale dlaczego w jednym piśmie testy sprzętu zawsze wygra garnek od HJC, w teście moto, zawsze wygrywa BMW, a testy chemii wygrywa zawsze S100 albo Castrol, pomimo, że konkurencja w rzeczywistości wypada lepiej, albo na równym poziomie, ale mając połowę tańsze produkty.

jaaro napisał(a):
ale każdy tankuje tam gdzie mu bliżej i wygodniej, byle być zadowolonym ze swojego moto i z jazdy :)

Patrząc tak na te wykresy, już czepiając się szczegółów, ale primo: różnica rzędu 2KM to zupełnie akceptowalny błąd pomiarowy na hamowni, secundo: pomiarów nie robili w laboratorium, dokładnie w tym samym momencie dla wszystkich paliw, a na wynik pomiaru na hamowni mają wpływ takie składowe jak temperatura, ciśnienie i wilgotność powietrza, które w ciągu dnia ulegają zmianie, czasami znacznej. Reasumując, powyższe wykresy i ich różnice są gunwo warte, poza tym, poza czystym efektem placebo, mając 100 i więcej, konną maszynę, w jakikolwiek sposób jesteście w stanie odczuć nawet te 5KM różnicy? Bo prawda jest taka, że różnicę kilku koni mamy jadąc gorącym popołudniem i chłodnym wieczorem, więc wszelakie testy paliwa i próba wciśnięcia jak to one nie prostują kolektora, można sobie wsadzić...już to powtarzałem i będę powtarzał jak mantrę, liczba oktanowa nie odnosi się do kaloryczności paliwa więc nie może mieć bezpośredniego wpływu na osiągi, tym bardziej w silniku motocyklowym, gdzie zapłon ustawiony jest dla paliwa 91/95 oktanów.


powiem tylko jedno słowo - "dokładnie" :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org