Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-01-12 21:18:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2018-01-12 20:04:46
Posty: 3
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Witam
Potrzebuje pomocy w naprawie FZS 600 a mianowicie do zrobienia jest :
-najważniejsze prędkościomierz zwyczajnie nie działa od jakiegoś czasu raczej ślimak ? Jak już jesteśmy przy tym temacie to czy da się jakoś licznik przestawić na KM z MIL ? tylko wymiana wchodzi w grę ? Jeśli tak to jak to wygląda z przeglądem bo od jakiegoś czasu spisują przebieg.
-króćce ssące tu główne pytanie czy dam rade sam ? I na jakie wymienić ?
-trzeba zrobić hamulce tył klocki tarcze i tu pytanie czy warto wymienić na zaciski fzs1000 możne jakś zestaw ?
-wymiana : dekiel alternatora ,pokrywa silnika ,możne sprzęgła są porysowane i tu pytanie co potrzebuje oprócz takowych jakieś uszczelki łatwo powinno zejść ??
- jak już bym zdjoł pokrywę sprzęgła to można zajrzeć do sprzęgła czy jest to trudne i skomplikowane ?
- no i ostanie chciałbym wymienić wszystkie płyny hamulcowy , chłodniczy, olej tylko jakie najlepiej wlać ?

jest to mój "nowy" nabytek poprzednio miałem 125 nową z salonu chińską ale do serwisu i ja nic w niej nie robiłem :)
potrzebuje jeszcze prawą wewnątrz cześć czachy bo sam ja trochę połamałem ale z tym chyba nie będzie większego problemu .

pozdrawiam
dziękuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-12 21:18:25 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-01-12 23:14:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1113
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Największy problem będziee właśnie z platikiem prawa str sama strzała, jakieś naprężenia. Reszta jest na formu

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-13 09:32:11 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 1398
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: FZ6N
Co do licznika, to żeby mieć prędkość w kolometrach to tylko tarcze licznika na inaczej wyskalowaną zmieniasz. Przebieg to już cała mechanika wewnątrz itp czyli raczej wymiana całego licznika... tylko po co?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-13 22:32:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2018-01-12 20:04:46
Posty: 3
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
misiakw napisał(a):
Co do licznika, to żeby mieć prędkość w kolometrach to tylko tarcze licznika na inaczej wyskalowaną zmieniasz. Przebieg to już cała mechanika wewnątrz itp czyli raczej wymiana całego licznika... tylko po co?
Wolał bym aby był cały w km a nie cały czas przeliczać itd

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-15 18:39:04 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-10-29 10:53:23
Posty: 13
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 2001r
licznik jest elektryczny nie ma zadnego slimaka... wymien go. krucce ssące turmax 500zł kosztuja. głowna wada tego motocykla to lampy jak zabierasz sie zalicznik to rozbierz cala czache i wyciagnij ja i rozbierz sprobuj ja odkurzyć delikatnie jak odblysniki będą wypalone oddaj do ponownej metalizacji koszt okolo 75zł za 2 sztuki do kompletu polecam żarówki philips vision racing h4 i xtream vision h1 sa dużo leprze niz night breaker i swieca dłużej.
płyn hamulcowy obojetnie jaki dot4 wymiana co 2 lata, olej to tam kazdy ma swoje wymyslanki wiec nie podpowiadam a co do płynu chłodniczego ja wybrałem dynagel bo jest do wszystkich rodzajów chłodnic wiec nie moze zaszkodzic a na plus zasługuje o 10 wyższa temperatura zagotowania... do sprzegła zajzec nie ma ciezko to dość proste sa nfilmiki na youtube jednak jesli działa wporzo to nie ma po co sie w to bawic zaopatrz sie w klucz dynamometryczny i najlepiej nowe sroby bo jak sie cos uwali to jest kłopot. z deklami i tego typu pierdolami bym sie wstrzymał do czasu az sie przekonasz co ci tam jeszcze wyjdzie żeby ci potem kasy nie brakło zobacz na date twoich opon to szybki turysta lepiej nie ryzykować... mnie taki serwis wstepny wyszedl 3000zł mowie o oponach kruccach zaworach gaznikach i plynach swiecach filtrach łańcuchu rozrzadu i byc moze jeszcze cos czego nie pamietam... swiece polecam ngk i nie irydowe... nie da sie na nich stroic gaznikow. (nie mialem w ksztach hamulcow napedu sprzegła i tarcz jak kupilem były świetne) wiec u Ciebie może być jeszcze drożej)
co do hamulcow nic tam nie trzeba ulepszac są zajebiste ale klocki nie sa tanie zrob sobie rachunek wszystkiego na kartce i przespij sie z tym co bedzie ważniejsze... ja bede mial fazerke 2 sezon nie jest tania w utrzymaniu zwlaszcza jak jest zaniedbana naszczescie moja odbudowa idealnego motocykla jest juz na 85% ale z gory Ci powiem tego nie da sie zrobic w jeden sezon... Ja sie upierałem ze zrobie i zrobilem przez to tylko 6000km i dalej robie staram sie na marzec wszystko ukończyć ;)

masz tu pare linków ktore moga ci sie przydać
https://www.youtube.com/watch?v=dzRGMiH ... tOAUkSH3Ul
https://www.youtube.com/watch?v=jkkrmMeJ4B4
https://allegro.pl/listing?string=wypel ... i-1-2-1003


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-16 21:49:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2018-01-12 20:04:46
Posty: 3
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Maniol_53 napisał(a):
licznik jest elektryczny nie ma zadnego slimaka... wymien go. krucce ssące turmax 500zł kosztuja. głowna wada tego motocykla to lampy jak zabierasz sie zalicznik to rozbierz cala czache i wyciagnij ja i rozbierz sprobuj ja odkurzyć delikatnie jak odblysniki będą wypalone oddaj do ponownej metalizacji koszt okolo 75zł za 2 sztuki do kompletu polecam żarówki philips vision racing h4 i xtream vision h1 sa dużo leprze niz night breaker i swieca dłużej.
płyn hamulcowy obojetnie jaki dot4 wymiana co 2 lata, olej to tam kazdy ma swoje wymyslanki wiec nie podpowiadam a co do płynu chłodniczego ja wybrałem dynagel bo jest do wszystkich rodzajów chłodnic wiec nie moze zaszkodzic a na plus zasługuje o 10 wyższa temperatura zagotowania... do sprzegła zajzec nie ma ciezko to dość proste sa nfilmiki na youtube jednak jesli działa wporzo to nie ma po co sie w to bawic zaopatrz sie w klucz dynamometryczny i najlepiej nowe sroby bo jak sie cos uwali to jest kłopot. z deklami i tego typu pierdolami bym sie wstrzymał do czasu az sie przekonasz co ci tam jeszcze wyjdzie żeby ci potem kasy nie brakło zobacz na date twoich opon to szybki turysta lepiej nie ryzykować... mnie taki serwis wstepny wyszedl 3000zł mowie o oponach kruccach zaworach gaznikach i plynach swiecach filtrach łańcuchu rozrzadu i byc moze jeszcze cos czego nie pamietam... swiece polecam ngk i nie irydowe... nie da sie na nich stroic gaznikow. (nie mialem w ksztach hamulcow napedu sprzegła i tarcz jak kupilem były świetne) wiec u Ciebie może być jeszcze drożej)
co do hamulcow nic tam nie trzeba ulepszac są zajebiste ale klocki nie sa tanie zrob sobie rachunek wszystkiego na kartce i przespij sie z tym co bedzie ważniejsze... ja bede mial fazerke 2 sezon nie jest tania w utrzymaniu zwlaszcza jak jest zaniedbana naszczescie moja odbudowa idealnego motocykla jest juz na 85% ale z gory Ci powiem tego nie da sie zrobic w jeden sezon... Ja sie upierałem ze zrobie i zrobilem przez to tylko 6000km i dalej robie staram sie na marzec wszystko ukończyć ;)

masz tu pare linków ktore moga ci sie przydać
https://www.youtube.com/watch?v=dzRGMiH ... tOAUkSH3Ul
https://www.youtube.com/watch?v=jkkrmMeJ4B4
https://allegro.pl/listing?string=wypel ... i-1-2-1003


Skoro licznik jest elektryczny to co możne być nie tak ? Co go napędza ? Dodam że 1 jedyny zdarzyło się że obrotomierz tez wariował.

Lampy .... jak go kupiłem były i są założone xsenony puki nikt się nie przyczepi nie planuje ich zmieniać

Do sprzęgła myślałem zajrzeć ponieważ zdarza się że przy rozgrzanym silniku ciężko wbić bieg na zimnym jest ok biegi nie wypadają itd. no ale możne być tak ze to moja wina czy jestem przewrażliwiony puki co nie mam nikogo to mógłby się nim przejechać.(klucz dynamometryczny posiadam)

opony mam nowe założone przez poprzedniego właściciela Michelin tak samo jak napęd no i z tego co mówił lagi zrobione ale tego nie jestem w stanie sprawdzić, klocki z tyłu raczej są do wymiany jak się dowiadywałem miej więcej 80 zł


no i trochę już zjeździłem KM w poprzednim roku :) :moto:
czy króćce dam rade sam wymienić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Yahoo [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org