Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-11-04 15:43:02 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-10-31 20:28:19
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fzs 600
No właśnie.. Na wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-04 15:43:02 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2020-11-04 16:09:25 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 157
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
A manometr sprawny na 100%? Bo tylko to mi przychodzi do głowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-04 16:12:06 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-10-31 20:28:19
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fzs 600
Jeszcze będę sprawdzał innym manometrem

-- 2020-11-04 16:13:34 --

Temat ogólnie ciekawy ale i denerwujący... Ale dużo by wskazywało na pierścienie.. Ale benzyna w oleju, dymienie

-- 2020-11-04 18:54:01 --

A jeśli faktycznie jest taka słaba komprecha na wszystkich garach to jaka to może być przyczyna?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-05 11:42:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3194
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: CZ 175
A rośnie pomiar przy próbie olejowej?

Benzyna w oleju może być spowodowana tym że zaworki iglicowe nie trzymają i się leje paliwo....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-05 12:05:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-10-31 20:28:19
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fzs 600
Rośnie ale też nie znacznie bo o jakieś 2-3 bary(tak mi się wydaje)i też tylko wtedy gdy wleje tak z 20-30 ml oleju. Zaworki iglicowe hmm myślałem o nich ale przybywa oleju tylko wtedy gdy motocykl zostanie uruchomiony.. gdy motor nie pracuje poziom się nie zmienia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-05 23:11:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3194
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: CZ 175
Zacznij od zaworków iglicowych. Jak zaczyna pracować po zdjęciu kapturków od króćców to na tych cylindrach go zalewa.

Kompresja się nie przejmuj narazie. Nie wkładaj rąk do silnika dopóki nie wyczerpiesz wszystkich możliwości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-17 11:00:49 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-12-20 23:00:01
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600
Problem z pracą na dwa cylindry to raczej problem z gaźnikami. Świadczy o tym powrót spalania mieszanki we wszystkich cylindrach po zdjęciu gumowych zaślepek z króćców. Idzie wtedy inna mieszanka paliwowo-powietrzna i cylinder nagle pracuje.
Pomiar ciśnienia sprężania i te 6 barów może wynikać z tego, że nie każdy manometr nadaje się do mierzenia ciśnienia sprężania w małych cylindrach (jak te motocyklowe). Niektóre manometry z wężem posiadają zaworek zwrotny na wejściu do manometra, wtedy użycie przedłużającego wężyka zaklamuje pomiar. Ta dodatkowa objętość węża zmienia pomiar ciśnienia. W przypadku kiedy cylinder ma pół litra pojemności skokowej (jak w samochodzie) te dodatkowe 50 ml objętości węża nie ma znaczenia, ale kiedy cylinder ma 150 cm, dodatkowa objętość wężyka ma znaczenie. Jeśli wszystkie cylindry mają po 6 barów to stawiam właśnie na czujnik z wężykiem albo rurka przedłużającą który zaworek zwrotny ma dopiero przez zegarem (manometrem).
Najlepsze są manometry z przedłużającymi wężykami które zaworek mają już na wejściu wężyka.
Spróbuj najpierw zająć się gaźnikami i zaworami.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org