Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-04-10 09:29:30 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
W serwisówce nic nie ma niestety, bo sprawdzałem. Ta tuleja jest prosta i wchodzi na wcisk z jednej strony (inaczej byłby luz w zawieszeniu). Potem to wszystko jest skręcone śrubą M8. Łożysko igiełkowe na tej tulei pracuje idealnie. Można przesunąć wahacz lewo/prawo o max 1mm i widać że tam tuleja się błyszczy więc korozji tam raczej nie ma. Przypuszczam, że aluminium zaśniedziało na styku z tuleją. Zresztą na tej zewnętrznej części widać małe wżery. Dziś walczymy dalej, bo wczoraj wieczorem wyjęliśmy cały wahacz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-10 09:29:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-04-10 11:08:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 260
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
To teraz chyba tylko wahacz postawić tuleją w pionie i podlewać naftą aż przejdzie na drugą stronę,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-11 19:33:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
No i się udało z patentem na kotwy do betonu. Z jednej strony tulei mocno dokręcona kotwa a z drugiej strony taka sama kotwa ze śrubą i kręcenie na zasadzie rozpórki.


Załączniki:
Tylny amor FZ6S2 3.jpg [569.4 KiB]
Pobrane 184 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-11 21:58:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-05-29 19:40:48
Posty: 91
Lokalizacja: KR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6
Janusz81 napisał(a):
No i się udało z patentem na kotwy do betonu. Z jednej strony tulei mocno dokręcona kotwa a z drugiej strony taka sama kotwa ze śrubą i kręcenie na zasadzie rozpórki.


:):):)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-11 23:51:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2318
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Elegancko :) a po co to rozbierasz??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-12 07:02:29 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
sfazowany napisał(a):
Elegancko :) a po co to rozbierasz??

Uszkodzony amorek (bujał tył) i moto było obniżone z tyłu, a kolega chce wrócić przy okazji rozbiórki do oryginału.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-12 07:14:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2318
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Rozumiem. Fz6 ogólnie są miękkie i dość mocno bujają, na początku też podejrzewałem że mam coś nie tak, ale jednak wygaszał huśtawkę, w zasadzie po testach paru ustawień jeździłem też na sprężynie skręconej na maksymalną twardość. Naprawiacie czy wstawiacie używkę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-12 19:28:31 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Wstawiamy używkę od kolegi z forum. Miało być coś lepszego ale cena trochę zabija niestety. Miało być bitubo w używce ale się sprzedał mimo zaklepania przez kolegę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-12 21:21:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2318
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ile kolega waży? Mam wrazenie ze yamahy są projektowane na azjatyckie gabaryty 70-80kg.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-13 11:53:49 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Ja ważę 77 on może ok 85kg
Odnośnie tylnego amorka po sezonie jazdy uważam że jest za miękki. Dla 1 osoby takiej jak ja to nawet daje radę ale jak jadę z synem (ok 40kg) to czuję, że amorek już sobie nie radzi i zaczyna bujać tyłem jakby słabo tłumił sam amortyzator. Zauważyłem, że jakbym wrzucił coś innego np hyperpro z pełną regulacją to w FZ6 ciężko byłoby przeprowadzać regulację z powodu dostępu do pokręteł.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org