Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-05-17 22:16:05 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-05-16 15:25:45
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: mt03 2006
misiakw napisał(a):
sn0wye napisał(a):
czkolwiek przyszła dziś nowa linka bo poprzednia miała urwanych kilka nitek i wydaje mi się za długa :P (stara też jest tej samej długości - sprawdzałem) właśnie tak, jakbym musiał cofnąć dźwignię na deklu o jeden ząbek. Bo ani nakrętkami na końcu linki ani przy klamce nie jestem w stanie skasować tego luzu.


w FZ6 na środku linki (po zalożeniu mnije więcej w okolicach baku) powinieneś mieć "beczkę" do rozkręcenia linki, i to na niej regulujesz długość linki, a przy klamce i wysięgniku tylko robisz ostateczne, niewielkie podkręcenia. Choć obserwując zdjecia tej z mt-03 to tak jakby tego brakowało...


Hej,

No tutaj brakuje tego o czym piszesz. Linka jest w oplocie z gumy i ma zakończenia z metalu wyprofilowane pod klamkę i pod dźwignie na sprzęgle.

sfazowany napisał(a):
Kropka na ośce i dźwigni to już osadzenie na wielowypuście, ja myślałem o tym czy pod deklem tam gdzie ośka wchodzi w silnik i aktywuje już zespół sprzęgła, czy tam się nie przestawiło o ząbek...

Co do samej linki to z tego co widzę na zdjęciach ofert linek do mt-03 na końcówce pancerza od strony silnika widać dwie czarne nakrętki, to wygląda jak u mnie w hondzie czyli pozycją nakrętki kasuje się luz z linki a druga nakrętka kontruje pierwszą żeby nastawa była trwała. Ja bym przy klamce na górze wkręcił prawie do końca regulację żeby mieć zapas na później jak linka się ułoży i wyregulował do prawidłowej pracy regulacją dolną. Nie przesadź tylko z wybieraniem luzu żeby podczas normalnej jazdy sprzęgło nie ślizgało.

[ img ]


Tak, właśnie o tym pisałem wyżej. Nawet jak skręcę na minimum te nakretki, a nawet jak przełożę nakrętki na jedną stronę by oddalić linkę od dźwigni to nadal nie jestem w stanie skasować luzu. Wydaje mi się że musze cofnąć o ząbek dźwignie. Pisałeś o przestawieniu e silniku dalej, wiesz co raczej mi się nie wydaje. Trzpień z zębatkami jak wychodzi ze sprzęgła rusza się tylko przód/tyl. Nałożenie dekla i skorygowanie dźwigni powoduje że ten trzpień ustawia się - według mnie - poprawnie czyli nie da się tego założyć inaczej. Ktoś tutaj wysłał wcześniej filmik i tak jak na filmiku tak i u mnie jest podobnie założone.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-17 22:16:05 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2024-05-17 22:31:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2372
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ok. To ostatnie pytanie, z opisu widzę że masz mt03 z 2006 czyli 660cc singiel, od 2016 produkowali pod tą samą nazwą na silniku twin 320cc, na pewno masz linkę do właściwej wersji?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-17 22:53:49 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-05-16 15:25:45
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: mt03 2006
sfazowany napisał(a):
Ok. To ostatnie pytanie, z opisu widzę że masz mt03 z 2006 czyli 660cc singiel, od 2016 produkowali pod tą samą nazwą na silniku twin 320cc, na pewno masz linkę do właściwej wersji?


Hej,

Tak jak najbardziej. Kupiłem na Yama-sklep (wcześniej kilka postów wrzuciłem linka dokładnego) wybierałem pod model i rocznik.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org