Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-11-06 17:52:31 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-05-18 19:34:34
Posty: 98
Lokalizacja: Lidzbark Warm.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 - sprzedane
Efekty dźwiękowe po wyrwaniu 1/2 db killera są następujące :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=DHix9c6_AXI taśma jest półśrodkiem przed nitami ale tym się zajmę później :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-11-06 17:52:31 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-11-07 13:04:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-06-20 19:23:34
Posty: 162
Lokalizacja: Mrozy/okolice Minska Maz
wedlug mnie lepiej niz z zamontowanym tym ustrojstwem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-17 00:53:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-08-01 00:01:01
Posty: 59
Lokalizacja: Kraków / Zabrze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Hej, ma ktoś z Was w swojej Yamaszce komin z BOSa? Co moglibyście powiedzieć o tych tłumikach? Czy opłaca się brać za 500zł urzywanego BOSa z dolotem pasującym do fazera? Konkretnie chodzi mi o ten egzemplarz:

[ img ]

To będzie carbon, czy imitacja carbonu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-17 00:56:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Ja mam bosa tyle, ze nie w carbonie ale alu i mam db killera.... to jest nieco glosniejszy tylko od seryjnego. Minimalnie lepszy dzwiek pomrukujacy basem.

Ale jak 2 lata temu szukalem kota dla siebie to jeden mial bosa tez alu ale bez niepotrzebnych pierdol w srodku. To powiem szczerze, ze byl baaaaaaaaardzo glosny i moto bylo slychac przy niskich obrotach kilka przecznic dalej :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-17 17:42:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-08-01 00:01:01
Posty: 59
Lokalizacja: Kraków / Zabrze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
No właśnie ten będzie prawdopodobnie bez db-killera, jeszcze nie dogadałem się dokładnie ze sprzedawcą. Słuchając na youtube brzmienia fazerów na różnych tłumikach, BOS dawał jeden z bardziej spokojnych dźwięków. Najładniejsze jak dla mnie brzmienie miały sebring'i i ixil'e, ale to już kwestia gustu. Dlatego mam wątpliwości, czy 500zł jest dobrą ceną za ten komplet...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-17 18:10:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Wymel jak nie chcesz kupić podaj mi namiar na PW, wezmę na zapas może.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-17 21:29:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Wojt@s dodam, ze ten bos, ktorego mialem okazje slyszec byl znacznie glosniejszy niz ktorykolwiek na ostatnich naszych zlotach :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-26 03:37:22 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-08-01 00:01:01
Posty: 59
Lokalizacja: Kraków / Zabrze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Kupiłem na Aledrogo inny komin z dolotem ściągnięty z R6, posiłkując się na wielu postach, że niby będzie pasować do Fazera, jednak tak nie jest... Sam komin może i by pasował, ale dolot jest za długi. Przyznam, ze udało mi się kupić ten komplecik dość okazyjnie, więc gdybym się decydował na skracanie rury dolotowej, to na co mam zwracać uwagę i o czym ew. pamiętać? Na początku dolotu jest widoczne przewężenie, którego po skróceniu by zabrakło - nie wpłynie to negatywnie na szczelność układu wydechowego?

Tak to wygląda:

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-26 13:12:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Ogólnie musisz mieć taką samą średnicę prawie rury od kolektorów i wydechu, jedno nakładasz na drugie i spinasz opaską, wszystko składasz na paste do wydechów. Co do komina to dla mnie bez problemu podejdzie do kota, r6, więc może lepiej sprzedać w dobrej kasie i kupić sobie coś dedykowanego??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-02 15:50:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-05-28 21:00:27
Posty: 33
Lokalizacja: Przeworsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 2000 FZS 600
przerobiłem swojego microna w końcu, zrobiłem to samo co @Welniacz
środkowej przegrody nie było szans wyciągnąć, więc nawet się z nią nie męczyłem tylko od razu odpuściłem

ogólnie kto ma takiego microna i chce żeby był lepszy dźwięk to polecam taką przeróbke,
nie ma z tym dużo roboty a mruczy dużo lepiej :)

[ img ]

jeżeli ktoś się podejmie to od razu uczulam na estetykę i szczelność, mi ani to, ani to nie wsyzło :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-03 00:17:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-19 01:24:09
Posty: 189
Lokalizacja: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 WSK 125
a Ja mam MIG-a górnego dedykowanego specjalnie na Tor :D do Fazerka " Na tabliczce dyskretnie wybite jest FZS 600 i że nie posiada homologacji :mrgreen: :mrgreen: ( cały kit uchwyt dystance do podnóżków są w zestawie i wszytko pasuje bez żadnego kombinowania Czyli (plug & play ) Tylko że cena waha się ok 1000zł w góre a w PL i tak ciężko bedzie o taki .
PS Do fazerka polecam coś w Karbonie Scorpion, micron, devil jest bardziej basowy dzwięk na karbonach przynajmniej mi wszyscy tak mówia :lol: :lol: ze mnie słychać czasami z dobrych paru kilosów :mrgreen: :mrgreen:

mam tylko pytanie do niektórych po co zmieniać komin na sportowy i zakładać Dbkilera?? :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=YEPm5hR7NFw


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-03 01:39:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
" mam tylko pytanie do niektórych po co zmieniać komin na sportowy i zakładać Dbkilera?? "

Już ci pavlorbr odpowiadam,ponieważ sam tak zamierzam zrobić.Zrobie tak z kilku powodów,a więc niecierpię głośnych wydechów.Db kiler jest tu półsrodkiem pomiędzy bezpieczeństwem a głosnością.Jeśli myślisz że od samej przelotki przybędzie ci mocy to się mylisz!
Kolejny powód to mniejsza przepustowość wydechu więc i mniejszy spadek mocy(mieszanka tak nie spiernicza z cylindrów :) ,po dobrym ustawieniu gaziorów moc identyczna jak w oryginale (podczas gdy przy pełnym przelocie trzeba zmieniać dysze i takie tam),mniejsze zużycie paliwa co idzie z mniejsza ingeręcją w gaźniki.Kolejny to trwałosć silnika a szczególnie zaworów . :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-03 01:52:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Kolejny powód to mniejsza przepustowość wydechu więc i mniejszy spadek mocy(mieszanka tak nie spiernicza z cylindrów :) ,po dobrym ustawieniu gaziorów moc identyczna jak w oryginale (podczas gdy przy pełnym przelocie trzeba zmieniać dysze i takie tam),mniejsze zużycie paliwa co idzie z mniejsza ingeręcją w gaźniki.Kolejny to trwałosć silnika a szczególnie zaworów .


Wszystko się zgadza tylko żeby łatwiej temu zaradzić wsadzamy K&N, jak już wspomniałem albo wszystko mamy na przelocie albo wszystko mamy fabryczne bo inaczej cyrki się potrafią dziać. A że gniazda lecą, cóż i tak te silniki nie dożywają 100 tys km. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-03 13:47:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-19 01:24:09
Posty: 189
Lokalizacja: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 WSK 125
tm fazer - ja wiem że mocy mi nie przybędzie a jeśli nawet to tego nie odczuje, ale moje zdanie jest takie albo ma być głośno albo cicho, wiem że fazer w porównaniu do innych moto na seryjnym kominie chodzi jak samochód, ale wkładanie DB-killera :shock: :shock: do przelotu :D :D lepiej wziąść dobre wiertło i wiertarke i w serii zrobić kilka sporych otworów i bedzie jak sportowy z DB-killerem a kiklaset złotych zosatnie w kieszeni i nic nie trzeba bedzie dorabiać przerabiać itp :) :)
PS powiem jak mój znajomy kiedyś skoro Nas słabo widać to za to niech nas bedzie dobrze słychać :mrgreen: :mrgreen: :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-03 14:08:56 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Ja niestety odczuwam wszystko i przywiazuje do tego wagę!(Pozostałosć po innym hobby)Perfekcyjnie wyregulowany fazer idzie na 2 z gazu do góry.A na jedynce nawet jak lezysz na zbiorniku idzie,bez żadnego szarpania odchylania się i takich tam.Oczywiście nie jestem jakims tam maniakiem stuntu bo szkoda maszyny ale jest to dla mnie miara jak potrafi być mocny ten silnik!A jeszcze jedno ruszyc można bez gazu i prawie ze strzałem ze sprzęgła(na sile biegu jałowego)Rusz tak przy źle wyregulowanym silniku,powodzenia!
Co do wiercenia oryginału to wieś tuning,słyszałem kilka motocykli z takim tunem i powiem ci że żal mi właścicieli tych moto :evil: ale co kto lubi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org