Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 312 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-07-02 15:18:14 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
belmondo napisał(a):
Będę wdzięczny za pomoc. Mogę podjechać w zasadzie w kazde miejsce w Stolicy. Z góry dzieki.


Ja mam w fzs'ie przerobiony. Jest ciutkę głośniejszy od serii ale nie męczy. Jest, jak by to powiedzieć. Idealny :)
Jakbyś chciał fzs'a posłuchać to zapraszam na dzielnicę Włochy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-02 15:18:14 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-08-08 11:43:19 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-07-29 02:12:01
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Może ma ktoś fz6 z wydechem Edhaust w krk? Chętnie bym podjechał i zobaczył :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-25 17:19:41 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-10-17 21:41:19
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
Ja mam przerobiony ale 20 km w stronę wawy od krakowa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-28 20:47:54 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-07-20 22:31:51
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
BoskiRoman1000 da sie jechac w trasie? Nie meczy zbyt uszu?

Tu jest dobry filmik z porownaniem do oryginalnego tlumika:
https://www.youtube.com/watch?v=5UCiB-QvNcs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-27 13:23:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-10-17 21:41:19
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
spokojnie możan w trasę jechać
Komin można przerobić na 3 stopnie glośniści (przynajmniej ja miałem take do wyboru) mam ten średni oraz mam jeszcze wspawaną taką blachę perforowaną w miejscu gdzie był środek katalizatora ale w zimie ją wypalę spawarką bo trochę głośniej by sie przydało
Aha i jeszcze jak jest nie do końca rozgrzany i dojeżdrzam do świateł i wiadomo redukuję to tak dosyć głośno strzela z konina ja zchodzi z obrotów
POLECAM takie przedobienie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-27 13:33:47 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 948
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
BoskiRoman1000 napisał(a):
Aha i jeszcze jak jest nie do końca rozgrzany i dojeżdrzam do świateł i wiadomo redukuję to tak dosyć głośno strzela z konina ja zchodzi z obrotów


każdy przelot tak ma, ja mam arrowa i jest to samo...tylko ma to jeden minus- szybciej się tłumik "wypala" w środku;) ale co tam lans jest ;DDDD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-27 16:17:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-04-26 11:10:18
Posty: 20
Lokalizacja: Ząbki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 N S2
Ja mam fz6n s2 z kominami od Pana Edzia. Będę jutro na zlocie. Jak coś możemy sie gdzieś ustawić w wawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-23 20:16:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-11-30 21:07:50
Posty: 4
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 N
Witam, ja wczoraj wyslalem Edkowi wydech od FZ6, najpozniej w poniedzialek bedzie juz u mnie, jak ktos by chcial posluchac przed podjeciem decyzji to zapraszam.
KIELCE


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-27 22:03:31 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-02-13 23:23:01
Posty: 71
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 S
Generalnie wrażenia pozytywne w stosunku do oryginału.

Nie wiem czy Edzio precyzyjnie oblicza wymiary komory oraz wylotów(teoretycznie można wyeksponować pewien przedział dźwięków i obrotów, a inne wytłumić i tak np przy 3k obr możemy poruszać się bezgłośnie a przy 7k ryczeć jak "ździchu przy barze"). Co do homologacji to brak. Tłumnik jest absolutnie nielegalny i nie spełnia żadnych norm a tym bardziej o emisji głośności. Ale miśki i tak nie są w stanie tego sprawdzić, ponieważ natężenie tła podczas badania musi być chyba poniżej 60dB co odpowiada mowie ludzkiej. Pamiętajcie też że każde 3dB więcej to dwa razy głośniej do stanu poprzedniego np, 63dB to dwa razy głośniej niż 60dB, a 66dB to dwa razy głośniej niż 63dB i 4 razy głośniej niż 60dB itd. A miśki śmigały fazerami to wiedzą że jest coś nie tak, tyle że nie mogą nic z tym zrobić.

ps. mi się trafił taki co jest cichy przy ok 3,5k obrotów i odpowiednio cichszy przy ich wielokrotnościach.


Reasumując.

Polecam ten komin i podpisuje się pod nim obiema rękoma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-31 12:38:53 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
Dreslak napisał(a):
... Ale miśki i tak nie są w stanie tego sprawdzić, ponieważ natężenie tła podczas badania musi być chyba poniżej 60dB co odpowiada mowie ludzkiej. Pamiętajcie też że każde 3dB więcej to dwa razy głośniej do stanu poprzedniego np, 63dB to dwa razy głośniej niż 60dB, a 66dB to dwa razy głośniej niż 63dB i 4 razy głośniej niż 60dB itd. A miśki śmigały fazerami to wiedzą że jest coś nie tak, tyle że nie mogą nic z tym zrobić.....


Z całym szacunkiem Dreslak ale mam wrażenie że straszne herezje piszesz heh...
po pierwsze NIE KAŻDY policjant MA, ale niektórzy MAJĄ SONOMETRY do mierzenia poziomu natężenia dźwieku. I jeśli ma wątpliwość co do twojego wydechu ma prawo zmierzyć a jak wynik przekracza dopuszczalne normy zabrać dowód i skierować pojazd na dodatkowe badanie techniczne. I nie wiem czy są gdzieś określone warunki w jakich policjant ma przeprowadzić badanie. A jak gdzieś to jest zapisane to proszę by ktoś to dla nas wszystkich podał żeby móc świadomie rozmawiać z policjantem a nie 'bo mi się wydaje'. Z tego co wiem jest określone odległość od końcówki tłumika w jakiej ma się znajdować sonometr (CHYBA 1m) i poziom obrotów silnika przy jakich dokonuje pomiaru (zazwyczaj połowa skali na obrotomierzu) ale nie wiem nic odnośnie poziomu tła. A nawet jak poziom tła ma 80dB to strasznie ale to strasznie marginalnie wpłynie to na pomiar jeśli mierzymy poziomy rzędu 95dB albo i więcej (mówię na podstawie badań które sam przeprowadzałem na studiach).
po drugie co do gośności jest to strasznie subiektywne odczucie i jeśli już operujesz liczbami to raczej mów o natężeniu dźwięku czy poziomie ciśnienia akustycznego. Pewne jest że żeby zwiększyć poziom wyjściowy o 3dB trzeba podwoić moc dostarczaną do wejścia układu więc 3dB to jest 2razy więcej ale NA WEJŚCIU. Co do słyszalności zmiany poziomu na wyjściu o 3dB to wielu twierdzi że jest to prawie niesłyszalne/nieodczuwalne dla człowieka. A to wszystko też zależy o jakim poziomie wyjściowym mówimy. Bo znacznie łatwiej jest usłyszeć różnicę 3dB jeśli poziom jest 60-70dB ale przy 95dB możesz mieć ogromne problemy by tą różnicę dostrzec.

nie wiem skąd masz te informacje o których pisałeś ale ni jak ma się to do tego co mnie uczyli panowie profesorowie...

sorki za off topik lol ale uznałem że potrzeba jakiegoś sprostowania do tego co zostalo napisane.

A co do samego wydechu od P. Edzia to nie mam ale sam się przymierzam do zakupu w tą zimę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-03 22:30:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-02-13 23:23:01
Posty: 71
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 S
jarzombek napisał(a):
Z całym szacunkiem Dreslak ale mam wrażenie że straszne herezje piszesz heh...
po pierwsze NIE KAŻDY policjant MA, ale niektórzy MAJĄ SONOMETRY do mierzenia poziomu natężenia dźwieku. I jeśli ma wątpliwość co do twojego wydechu ma prawo zmierzyć a jak wynik przekracza dopuszczalne normy zabrać dowód i skierować pojazd na dodatkowe badanie techniczne.

Tak, owszem sonometry są na wyposażeniu niektórych wozów, co nie zmienia faktu że nieliczni potrafią ich użyć zgodnie z literą prawa. Prawda jest taka, że nie muszą nic mierzyć żeby zabrać dowód, wystarczy tylko podejrzenie że coś jest nie tak i z tego powodu kierują na badania do diagnosty

jarzombek napisał(a):
I nie wiem czy są gdzieś określone warunki w jakich policjant ma przeprowadzić badanie. A jak gdzieś to jest zapisane to proszę by ktoś to dla nas wszystkich podał żeby móc świadomie rozmawiać z policjantem a nie 'bo mi się wydaje'.

Tak jest to szczegółowo zdefiniowane zarówno co do pomiarów w warunkach polowych dz-u-09-155-1232 Dział III, jak i w warunkach "u diagnosty" (normy nie posiadam).

Co do owych rzeczonych 60dB być może jest to warunek jaki musi spełnić diagnosta. Wiem że natężenie niższe o 10dB i więcej ma znikomy wpływ albo żaden na wynik pomiaru. Ale skoro jest mowa o 60dB diagnosta powinien się tego trzymać.


jarzombek napisał(a):
po drugie co do gośności jest to strasznie subiektywne odczucie i jeśli już operujesz liczbami to raczej mów o natężeniu dźwięku czy poziomie ciśnienia akustycznego. Pewne jest że żeby zwiększyć poziom wyjściowy o 3dB trzeba podwoić moc dostarczaną do wejścia układu więc 3dB to jest 2razy więcej ale NA WEJŚCIU.

Operuje natężeniem dźwięku wyrażonym ( z tego z pamiętam, ręki nie dam) w W/m^2.


jarzombek napisał(a):
Co do słyszalności zmiany poziomu na wyjściu o 3dB to wielu twierdzi że jest to prawie niesłyszalne/nieodczuwalne dla człowieka. A to wszystko też zależy o jakim poziomie wyjściowym mówimy. Bo znacznie łatwiej jest usłyszeć różnicę 3dB jeśli poziom jest 60-70dB ale przy 95dB możesz mieć ogromne problemy by tą różnicę dostrzec.

Charakterystyka ucha ludzkiego jest logarytmiczna, stąd wrażenie głośności nie jest obiektywne, a na dodatek zależy od częstotliwości. Zgodnie z charakterystyką naszego ułomnego ucha, dla dźwięków o niższym natężeniu potrafimy z większym prawdopodobieństwem oszacować np. czy coś jest dwa razy głośniejsze czy nie. Im głośniej tym trudniej jest to określić.

jarzombek napisał(a):
nie wiem skąd masz te informacje o których pisałeś ale ni jak ma się to do tego co mnie uczyli panowie profesorowie...

Być może coś źle zapamiętałem, dziękuje za zwrócenie uwagi.


jarzombek napisał(a):
sorki za off topik lol ale uznałem że potrzeba jakiegoś sprostowania do tego co zostalo napisane.

vice versa

jarzombek napisał(a):
A co do samego wydechu od P. Edzia to nie mam ale sam się przymierzam do zakupu w tą zimę :)


Mam i pochwale go o każdej porze dnia i nocy ;)





Pozdrawiam
Dresiu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-08 18:23:08 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-01-03 18:12:15
Posty: 17
Lokalizacja: warm-maz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2 abs 2009
witam ja dzisiaj zamontowałem komin po przerobieniu u Edzia poprostu ciary przechodzą po ciele ,super opłacało się wydać te pare stówek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-09 00:41:56 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
a ja z innej beczki chce ktoś wydech od edzia za oryginalny ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-09 11:16:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-02-27 12:45:14
Posty: 135
Lokalizacja: Modlin Twierdza
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506436737
Obecne moto: Ducati BMW
Oooo!??? :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-09 11:41:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
taz1612 napisał(a):
a ja z innej beczki chce ktoś wydech od edzia za oryginalny ?


i tu nasuwa się pytanie WHY??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 312 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org