Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-07-12 12:48:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-19 22:53:15
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 99r.
Witam,
po wyczyszczeniu gaźników w moim fzsie 600 '99 i poskładaniu wszystkiego do kupy po włączeniu awaryjnego wyłącznika zalewa mi 1 z gaźników paliwem a wszystko wylewa sie na ziemie przez jeden z przewodów odprowadzanych na zewnątrz motocykla. Objawy takie jakby poziomy pływaków źle ustawione tylko nie wiem dlaczego wcześniej paliwo się nie wylewało a teraz się leje... Wyjąłem gaźniki ponownie i zdjąłem pokrywy komór pływakowych, po sprawdzeniu wysokości pływaków ponad komorami pływakowymi wyszły mi dziwne wyniki tj. 12,3 , 14,5 , 11,8 czyli każdy pływak na innej wysokości.... W serwisówce nie mogę doszukać się poprawnych miar jest tylko podana miara 4.5 mm ale to przy sprawdzaniu poziomu paliwa metodą wężyka podpiętego pod śrubę zlewu paliwa w denku komór. Czy ktoś wie jakie powinny być prawidłowe wartości poziomu pływaków? Czy miał ktoś podobny problem? Z góry dzięki
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-12 12:48:41 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-07-12 14:42:26 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
SqU33z3R
tu masz krok po kroku wraz wysokościa pływakow

http://www.motocykl.org/thundercat/forum/viewtopic.php?f=30&t=3481


sprawdz zaworki iglicowe moze ktorys sie zawiesił i przepuszcza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-12 15:48:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-19 22:53:15
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 99r.
Dzięki arczi też niedawno znalazłem tego posta, pływaki już ustawione, aż mi się wierzyć nie chce że moje pływaki były tak rozregulowane między 10,5 mm a 14 mm .... n/c. Jest jeszcze jeden drobny problem, z którym się borykam a mianowicie przez przypadek wykręciłem środkową śrubę synchronizacyjną. Jeszcze nie próbowałem odpalać bo mi z gaźnika ciekło, ale bardzo prawdopodobne, że nie odpalę bo nie pamiętam jak była tamta śruba wkręcona :( Jak byście postępowali na moim miejscu? Po prostu wkręcać po trochu i próbować odpalać czy jest inny sposób?

Udało mi się założyć gaźniki ale motocykl nadal nie odpala, rozrusznik kręci ale wogóle nie pali. Do tego zaczął z jednej z rurek co jakiś czas kapać olej. Teraz moje moto to ruina :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org