Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-03-31 21:01:42 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-09-26 12:27:13
Posty: 10
Płeć: Kobieta
Obecne moto: fzs 600 2003
Witam.
Na wstępie napiszę, że z wyszukiwarki korzystałam i żadne porady nie okazały się pomocne.
Sprawa wygląda następująco:
- po zimie wykonalismy synchro gaźnikow i zostaly one wyczyszczone
- mieszanka, poziom plywakow został wtedy niezmieniony, po synchronizacji nie bylo jazdy probnej, ze wzgledu na jeszcze 'zimowa pogodę', wydaje mi sie że przy obrotach rzędu 10 tys. tez fazerek wtedy nie był sprawdzany
- teraz na wiosnę przy pierwszej przejażdzce pojawily sie dziwne objawy: przyspiesza rownomiernie do 5-6 tys obrotów, przy wiekszym odkręceniu manetki dusi się i nie chce dalej przyspieszać, obroty lecą w dół
- na luzie podejdzie do 8-9 tys. i przy dodawaniu gazu tez dusi się i obroty spadają do powiedzmy 2-3 tys. Nie gaśnie.

Sprawdzone zostały:
-świece
-akumulator
-czujnik położenia przepustnicy
-pompa
-wężyk, czy aby nie jest zagięty
-filtr paliwa
-podczas spadku obrotow przy podaniu samostartu obroty idą w górę
-wydaje się, że jest to wina poziomu paliwa, ktory jednak zmieniany podczas synchronizacji gazników nie był
-po zmianie mieszanki (wiekszy stosunek paliwa do powietrza) dalej to samo
- po zmianie położenia iglicy dalej to samo
- przy wyjętym filtrze powietrza to samo
- wnętrza gaźników wydaję się ok, membrany całe

Dalej mamy brak pomysłów na jakiekolwiek działania. Za wszelkie sugestie będę wdzięczna.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-31 21:01:42 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2014-04-01 08:04:33 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
niewłaściwe poziomy paliwa pasują do tych objawów, może jeszcze sprawdź króćce czy nie dostają gdzieś lewego powietrza, a najlepiej to czekaj na wypowiedź naszego nadwornego mechanika Wojtasa :) lub walnij do niego na pw zapytanie. pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 10:16:00 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-09-26 12:27:13
Posty: 10
Płeć: Kobieta
Obecne moto: fzs 600 2003
sprawdzimy jeszcze raz te kroćce, chociaz wydawały się w porządku. poziom paliwa to właściwie jedyny parametr, który nie był przez nas ruszany. jest jakis inny sposob na jego ustawianie niz po prostu doginanie blaszek i mierzenie suwmiarka od krawedzi? wydaje się bardzo niedokladny, a ustawienie takiego samego poziomu moim zdaniem na wszystkich gaznikach graniczy z cudem.
czy moze to byc wina pompy? chodzi mi konretnie o to, ze wiemy, ze ona pompuje, ale moze za słabo?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 10:39:17 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
no i w tym cały myk że dość trudno uzyskać równe poziomy, ruszać nie musieliście wystarczy że gaźniki były rozkręcone i już się mogło zmienić. Pompa tez może być brana pod uwagę, dość często pompy w fzsie nie domagają, najlepiej zrobić podmiankę i sprawdzić jak masz możliwość, choć jak do 8 tys się wkręca to nie w pełni sprawna pompa powinna już o sobie dać znać dużo wcześniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 11:14:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-09-26 12:27:13
Posty: 10
Płeć: Kobieta
Obecne moto: fzs 600 2003
dobra, dzisiaj walki dzień drugi, dam znać wieczorem co z tego wyszło...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 16:01:41 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-09-26 12:27:13
Posty: 10
Płeć: Kobieta
Obecne moto: fzs 600 2003
poziom paliwa ok. poddalismy się. fazer w czwartek idzie do mechanika...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 16:20:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
miałem podobnie jak mi na pompie paliwa uszczelka się zsunęła
tylko w fz6

spokojnie jeździł a jak odkręcałem całą moc to się dławił


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 16:46:57 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Ja bym jeszcze sprawdzil dokładnie świece i fajki.
Moja przebijała i był podobny efekt - niedobór mocy. To samo gdy fajka jest luźna lub kable pomylone - jak grzebaliscie to możliwe ze zostały zamienione. Oprócz kabli WN sprawdź jeszcze przewody zasilające cewki - niby to nie jest konieczne ale często odkreca się to mocowanie przy wyciąganiu gaźników ;)
No i poza pompa taka pierdoła jak kranik pod bakiem - otwarty jest w 100%?
Często się o tym zapomina ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 17:03:54 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-09-26 12:27:13
Posty: 10
Płeć: Kobieta
Obecne moto: fzs 600 2003
pomyslelismy tez o tym dzisiaj. przewody sa ok.
paliwo lane bylo juz bezposrednio do weza zeby ominac kranik. nic to nie zmienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 17:54:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-11-25 00:04:52
Posty: 53
Lokalizacja: Śląsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 GT
A wezyk odpowietrzajacy bak?mialem podobne objawy tylko mi przy ostrym przyspieszaniu dlawil sie i gasl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 18:12:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-09-26 12:27:13
Posty: 10
Płeć: Kobieta
Obecne moto: fzs 600 2003
do węża czytaj - z ominięciem baku i kranika


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 19:27:10 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Skład mieszanki bym sprawdził, szczególnie co jest na świecach po 20km trasy, do tego pompę paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 20:57:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-09-26 12:27:13
Posty: 10
Płeć: Kobieta
Obecne moto: fzs 600 2003
skład mieszanki juz zmienialiśmy. byla śrubka na 1,5 obrotu, 2 i 2,5. na wszystkich zachowuje sie tak samo. no pompa wydaje się, że dziala prawidłowo.
poziom paliwa w gaznikach na uruchomionym silniku nie zmienia się (podłączalismy węzyki)
świece brązowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-01 21:32:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Po każdej zmianie mieszanki trzeba wykonać synchronizacje przepustnic. Jakie podciśnienie na wakuometrach na rozgrzanym silniku??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-01 18:00:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-04-01 17:50:04
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 1000
Witam,
Jak sprawa się rozwiązała? Mam podobny problem ale w FZS 1000. Na mocno rozgrzanym silniku dopiero zaczyna się to objawiać. Przy pełnym nagłym odkręceniu manetki moto w pierwszej fazie jak by się dusił, takie pierdzenie dochodzi z tłumika. Ten efekt utrzymuje się w zakresie około 4k - 6-7k obrotów. Dosłownie to trwa 2-3 sekundy i zaczyna przyśpieszać jak wściekły. Czyli u mnie dusi się po odkręceniu manety około 2-3 sek i wtedy się odblokowuje jakby. Ktos ma jakieś pomysły? Świece nowe, serwo motor od ex-up nowy, ECU nowe bo był problem z ex-up. po zakupie moto zmieniłem tłumik na sportowy (dokładnie to Pipe Werx GP3).


Pozdrawiam.
LWG :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org