Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-01-24 17:42:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-05-22 10:27:53
Posty: 144
Lokalizacja: Żory
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki VL 1500
Temat podobny znalazlem ale nic nie wyjaśnił:)

To,że luz ma być w przedziale 4,5 do 5,5 cm(Fz6 rocznik 2008) to wiem tylko pytanie w jakim zakresie .
Manual za wiele nie wyjaśnia, czy od punktu na łańcuchu czy cały łańcuch ma sie mieścić w tych granicach 5,5 cm

Na podstawie tego rysunku, pomiar między którymi punktami będzie poprawny a,b, c, ?


Załączniki:
3972f53372e88e80.jpg [18.75 KiB]
Pobrane 1834 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-24 17:42:42 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-01-24 20:13:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-06-28 23:23:43
Posty: 127
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fz1n
przykładasz miarę do wachacza i naciskasz łańcuch do góry i wtedy masz miarę Twojego luzu. jak Ty chcesz wykonać pomiar miedzy górnym a dolnym łańcuchem??????? sorki ale nie wiem jak chcesz to wykonać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-24 20:38:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-05-22 10:27:53
Posty: 144
Lokalizacja: Żory
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki VL 1500
Nie górny i dolny tylko to jeden łańcuch przedstawiony w górnym i dolnym położeniu .

Już doszedłem na podstawie serwisówki haynsa, że ustalamy jeden punkt na łańcuchu czyli punkt B powinien być prawidłowy.

Chciałby tylko 100% potwierdzenia kogoś mądrzejszego bez rozwijana zbędnej dysputy na 4 strony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-24 22:05:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
dokładnie punkt B jest prawidłowy, ale... punktem odniesienia jest tak jak kolega wcześniej wspomniał - wahacz.

Ponadto, po pomiarze w danym miejscu przekręcasz koło i ponownie dokonujesz pomiaru. I ponownie przekręcasz kółko i ponownie pomiar :)

temat był wałkowany, dużo jest tam opisane...poszukaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-24 22:45:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-05-22 10:27:53
Posty: 144
Lokalizacja: Żory
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki VL 1500
mores napisał(a):
Ponadto, po pomiarze w danym miejscu przekręcasz koło i ponownie dokonujesz pomiaru. I ponownie przekręcasz kółko i ponownie pomiar


O tym wiem.
To moje 1 moto na łańcuch, wszystkie poprzednie to byl przegub kardana:) wiec chciałem się upewnić:)Dziękuję za odpowiedz można zamknąć temat:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-25 02:49:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Czyli wychodzi, ze B jest prawidłowe? Ja tez ten temat walkowalem i doszedlem, ze powinno byc jak w B z tym ze liczyłem od srodka ogniwa a nie od spodu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-26 12:38:41 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-05 13:05:21
Posty: 9
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S2 2010r......
Skoro przedzial 4.5-5.5cm to dlaczego na raysunku jest 20-30mm?
Moj jak sobie wisi to ma 8cm do dolu wahacza,jak go podciagne to ma 4.5cm
Wiec jest on za luzny?
Bo nie czaje za bardzo. .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-26 13:03:56 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Czyli różnica to 3,5 cm... Za ciasno wg tego opisu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-26 13:20:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-05-22 10:27:53
Posty: 144
Lokalizacja: Żory
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki VL 1500
blue7 napisał(a):
Moj jak sobie wisi to ma 8cm do dolu wahacza,jak go podciągnę to ma 4.5cm


8-4,5=3,5 cm Więc wgl serwisowki jest zbyt napięty.

Rysunek jest poglądowy :D
Chyba znalazlem go na forum cbr 125.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-26 18:09:42 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-05 13:05:21
Posty: 9
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S2 2010r......
no wychodzi 3.5 wiec 1cm brakuje,najwyzej na wiosne sobie poluznie na warsztacie,teraz nie bede tego ruszac;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-30 11:49:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-03-24 21:37:07
Posty: 66
Lokalizacja: Wroclove
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
a mi się wydaje że zawsze było 3,5-4,5cm luzu.
ja tak ustawiam i naciągam co 4000 tys., a nawet kiedyś wyczytałem w testach że fz6 tak ma że naciąg łańcucha tak rzadko :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-30 12:31:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-06-18 19:10:10
Posty: 73
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 RN09
Ale wy sobie zycie utrudniacie. A naciag lancucha nie na podstawie luzu tylko przebiegu (4tys km) to juz w ogole ekstra pomysl... Pamietajcie tez o tym ze jak siadziesz na motocykl to on sie napina. Wiec naciag dla osoby wazacej 50 kg jest inny niz dla wazacej 120.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-05 11:37:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-03-24 21:37:07
Posty: 66
Lokalizacja: Wroclove
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
nie rozumiemy się... jak ktoś nie umie jeździć to jego problem.
u mnie tak wyszło, że średnio co 4000 tys. powinienem poprawić naciąg łańcucha, więc to co pisali w testach o fz6 się sprawdziło.
jestem z tego zadowolony bo wcześniej w innym moto bardzo często musiałem naciągać łańcuch.
nie wiem czy zużywa się jednakowo, ale na pewno można się zasugerować jakimś średnim przebiegiem, po którym warto wskoczyć na podnośnik i odpowiedni naciągnąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-03-09 18:22:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-11-27 20:25:39
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Hej,
Podłącze się pod temat.
Otóż naciągając łańcuch zauważyłem, że wcześniej był on prawdopodobnie źle naciągnięty. Mianowicie naciąg po obu stronach różni się o jedną kreskę na skali. Chciałem poluzować troszkę z jednej strony (żeby się wyrównały skale) a następnie naciągnąć symetrycznie. Problem polega jednak na tym, że po poluzowaniu śruby kontrującej i próbie poluzowania łańcucha nic się nie przesuwa, luzuje się tylko ta blaszka na końcu wahacza a nic nie zmienia się na skali. Czy naciąg łańcucha działa tylko w jedną stronę (tzn tylko naciąg bez luzowania?) czy ja robię coś źle?
Dla dociekliwych wykonywałem tą operację na centralce, bez obciążenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-03-09 20:53:26 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-02-14 21:16:19
Posty: 239
Lokalizacja: Puławy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 788200614
Obecne moto: Brak...
Uderz w oponę, powinno pójść :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org