Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-12-12 10:02:47 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 349
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Ja jeżdżę niewiele i to raczej w trybie "na emeryta" więc następna wymiana napędu mi nie grozi. Pewne też opony będę wymieniał kiedyś raczej z powodu wieku a nie zużycia bieżnika :D :D

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-12-12 10:02:47 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-12-12 10:36:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-04-08 13:36:41
Posty: 44
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
No właśnie tak jak wspomnieliście problem z odkręcającą się nakrętką...mnie też dotyczy ( a niby poprawiona w S2) . Odkręciła się po ponad 1,5 roku od wymiany napędu, może mój błąd (użyłem tę samą i dokręciłem bez klucza dynamometrycznego), teraz wydatek 200zł( orginalna nakrętka+podkładka-160zł+klej lactotite 40zł). Ale to najmniejszy problem , najgorsze że zębatka spadła i zjechała trochę gwintu, ale mam nadzieję że to będzie trzymać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-12-12 16:00:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-11-04 22:28:46
Posty: 224
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 s2
Zaklepałeś zabezpieczenie nakrętki? Bo dziwne że się odkrecila.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-12-13 08:25:36 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 130
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Nie ma takiej opcji by nakrętka zaklepywana w wersji S2 się odkręciła sama, wszelkie takie przypadki wynikają z niewłaściwego sposobu jej przykręcania (właściwy moment, odrobina kleju do gwintu na 2-3 zwoje i właściwe zaklepanie w zagłębieniu). Ja już trzy razy ją zakręcałem i odkręcałem, przejechałem łącznie około 30 tys km i nawet nie drgnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-12-14 10:30:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-04-08 13:36:41
Posty: 44
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
niestety nie zaklepałem, teraz już wiem,że trzeba...a tak na marginesie przejechałem ok 10tys km po wymianie napędu, także nieźle się trzymała.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-12-15 00:54:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-02-23 13:22:05
Posty: 40
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: play
Obecne moto: FZ6 S2
Panowie być może jest proste i tanie rozwiązanie problemu odkręcających się nakrętek a mianowicie podkładka nord-lock. Co prawda osobiście tego przy zębatce nie stosowałem, ponieważ tak jak Danielek mam oryginalną nakrętkę z zaklepanym kołnierzem. Nie odkręcałem, więc nie wiem czy gwint jest prawy, bo przy lewym teoretycznie mógłby być problem. A czy można taką podkładkę zastosować w przypadku zębatki zdawczej niech się wypowie najlepiej jakiś mechanik lub ktoś kto to już zastosował. Jeśli tak to koszt wynosi kilka zeta. Co wy na to ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-12-16 21:07:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-02 22:30:30
Posty: 54
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Chociaż ja zawsze jestem za stosowaniem fabrycznych rozwiązań, to uważam, że to akurat może być dobry pomysł.
W firmie gdzie pracuje używamy nord-locków do zabezpieczania połączeń śrubowych w najbardziej wymagających aplikacjach w taborze kolejowym - wszędzie tam gdzie dane połączenie ma krytyczny wpływ na bezpieczeństwo. Czyli głównie cały układ napędowy. Zresztą nord-lock został opracowany głównie dla kolejówki, gdzie normy są surowe a bezpieczeństwo na pierwszym miejscu.

Tutaj macie filmik demonstrujący jak różne sposoby zabezpieczania połączeń śrubowych działają (a raczej nie działają) pod wpływem drgań.

https://www.youtube.com/watch?v=IKwWu2w1gGk

Tylko z tego co kojarzę taka podkładka o dużym rozmiarze już kosztuje trochę więcej niż klika złotych :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-12-17 12:20:59 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 472
Płeć: Mężczyzna
Może wystarczy tylko zaklepać podkładkę? I co 4 zmianę napędu czyli jakieś 200 tys. km (czyli nigdy) zmienić podkładkę na nową.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-12-17 16:24:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-02 22:30:30
Posty: 54
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
ahamay napisał(a):
Może wystarczy tylko zaklepać podkładkę? I co 4 zmianę napędu czyli jakieś 200 tys. km (czyli nigdy) zmienić podkładkę na nową.


Wlasnie, dlaczego w ogole rozwodzimy sie nad jakimis kosmicznymi rozwiazaniami :D ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org