Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: ECU Flash FZ1
PostNapisane: 2016-01-31 19:44:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-11-08 20:47:41
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Witam, mam pytanie odnoście flasha na ECU . Orientuje się ktoś gdzie mogą zrobić ową przeróbkę? Pozdrawiam ! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ECU Flash FZ1
PostNapisane: 2016-01-31 19:44:23 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2016-01-31 21:12:33 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-12-16 23:53:07
Posty: 21
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1s
gsxr-forum.pl w ogloszeniach jest gosc o nicku carry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-31 21:18:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Szukaj Carrego, też jest na forum hayka.pl

Korzystałem, polecam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-01 21:45:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-11-08 20:47:41
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Widziałem właśnie tego użytkownika ale podobno zwija biznes, także nie wiem czy jeszcze coś takiego robi . Napisze i sie dowiem , dzięki ! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-01 04:24:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-10-31 02:08:31
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1n
Fazerek311 napisał(a):
Widziałem właśnie tego użytkownika ale podobno zwija biznes, także nie wiem czy jeszcze coś takiego robi . Napisze i sie dowiem , dzięki ! :)


Coś udało Ci się dowiedzieć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-01 08:45:06 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-04-24 14:24:37
Posty: 206
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski / Częstochowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Z tego co mi wiadomo to nadal tym się zajmuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-01 13:02:24 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-09-01 12:48:48
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Orientujecie się ile kosztuje taka impreza u carryego?
Zastanawiam sie też nad Rapid Bike Easy. Podpowiedzcie mi, czy wogóle jest sens się w to bawić? Nie interesują mnie takie opcje jak wyłączenie hamowania silnikiem czy inne przydatne na torze jakie można wykonać poprzez flash. Przede wszystkim chciałbym podnieść dół po wymianie wydechu na przelot (strasznie spadła reakcja na niższych obrotach). Dla porównania wrzucam linki:

http://allegro.pl/tuning-yamaha-fz1-faz ... 97541.html
http://allegro.pl/yamaha-fz8-fz9-fz1-tu ... 92469.html

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-01 13:18:15 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
taniej będzie dosztukować exupa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-01 15:19:03 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-09-01 12:48:48
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Skoro jest przelot to chyba exup nie jest wskazany? Robił juz ktos takie rozwiazanie?
Udało mi sie wyeliminować błąd exupa rezystorem i kondensatorem. Chodzi mi raczej o dodatkowe korzyści płynące z takiego modułu czyli nie trzeba wgrywać map itp. Mozna użyć go do rożnych motocykli (podobno). Odpięcie gwarantuje powrót do poprzednich ustawień. A z tego co udało mi sie wyczytać to bardzo podobne parametry podnosi jak flash tzn ominięcie kastracji motocykla do zachowania norm czystości spalin.
Czy miał ktos doczynienia z modułem Rapod Bike Easy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-01 16:20:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Ale dlaczego nie jest wskazany? Od pewnego poziomu obrotów exup jest full otwarty, zamyka się tylko gdy trzeba na niskich i średnich obrotach.
Pełnej mocy nie ograniczy w widoczny sposób (mam na mysli że samo istnienie przepustnicy w pozycji otwartej też ogranicza część przepływu)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-01 20:26:42 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-09-01 12:48:48
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Jak najbardziej rozumiem Twoje argumenty oraz działanie exupa. Zastanawia mnie tylko to czemu LeoVince nie przewidział miejsca na exup robiąc dedykowane wydechy. Zapewne mozna pomysleć, ze taki wydech jest przewidziany stricte na tor i nie skończy sie założeniem przelotu tylko dodatkowymi modyfikacjami typu flash.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-02 00:40:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-02-03 15:21:32
Posty: 131
Lokalizacja: Podlasie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX 2021
Dedykowane wydechy zmieniaja stosunek przeplywu spalin wzgledem oryginalnego ukladu (dlatego np. MIVV dodaje taki trojwypustowy rezonator / kolanko do ukladu wydechowego) . Co do modyfikacji, to jest kilka koncepcji co i jak zmieniac, ogolnie wiekszosc osob (np. motokofeina w ktorej hamowalem swojego Fazera) poleca kompletny proces modyfikacji (rok temu polecali wersje na Bazzazie). Wg mnie (a wyczytane na fz1oa, 998cc.org) jak juz robic mody to wypadaloby zrobic komplet zmian:
1. mod airboxa (samodzielnie)
2. wysokowydajny filtr powietrza (ok. 300PLN)
3. dedykowane kolektory (np. yoshimura, ok. 3000PLN)
4. dedykowany przelot (yoshi, mivv, ok. 2000PLN).
5. zmniejszenie plytek przepustnic (tzw. secondary butterflies, samodzielnie)
6. eliminacja AISa (ok. 200PLN)
7. eliminacja odcinki paliwa (FCE, ok. 700PLN)
8. flash ECU (tutaj chyba ivans najpopularniejszy, ok. 1500PLN)
9. power commander i strojenie, uzyskanie odpowiedniego mapowania (ok. 1500PLN + 700PLN kompletne testy).
Realnie mozna zyskac na kole jakies 155KM/110Nm (z okolo 125/95) a co najwazniejsze, zdecydowana poprawe reakcji na odwijanie oraz znaczne polepszenie zakresu 4-8krpm. W 10k PLN na kompletnie nowych podzespolach powinno sie zmiesci ;) Jak dobrze przeszukac wszelkie zasoby internetowe i uzywane podzespoly to spokojnie mozna zejsc do polowy tej kwoty.
Kwesti oplacalnosci i sensownosci takich modyfikacji nie poruszam ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-02 08:58:43 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-09-01 12:48:48
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Dzięki za wyczerpującą wypowiedz :D rozumiem, ze Rapid Bike Easy, który jest sprzedawany przez motokofeine nie sprawdzi sie w kilofazerze ze zmienionym wydechem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-02 11:09:55 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-08-31 11:59:56
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
No raczej niebardzo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-02 12:08:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
swiergocki napisał(a):
Jak najbardziej rozumiem Twoje argumenty oraz działanie exupa. Zastanawia mnie tylko to czemu LeoVince nie przewidział miejsca na exup robiąc dedykowane wydechy. Zapewne mozna pomysleć, ze taki wydech jest przewidziany stricte na tor i nie skończy sie założeniem przelotu tylko dodatkowymi modyfikacjami typu flash.


Bo wymuszał by na kliencie aby sobie sam sztukował część układu, tj. exup w fz1 jest zintegrowany z ori puchą wydechu a nie jak w innych sprzętach jest integralną częścią kolektora. Więc trza majstra spawacza coby wyciął exup i dopasował go do nowego układu.
A tak masz zestaw plugAndPlay

Co do samego sensu exup, to myślę że na logikę nikt by nie komplikował konstrukcji tym ustrojstwem bez widocznych korzyści. Ja nie odpinałem, ale wierze opiniom że wyjęcie wpłynie negatywnie na charakterystykę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org