Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-03-28 23:15:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 17:18:48
Posty: 25
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 508270900
Obecne moto: FZS1000
Dzis zauwazylem ze na wolnych obrotach przygasaja swiatla i klakson jest slaby! Ostatnio wymienilem regulator 403 zl chyba turmax czy cos takiego. Ladowanie 14.2 do 14.4v to chyba lux! Zastanawiam sie czy w moim moto nie jest zalozony za mocny akumulator bo to jest bosch 12ah a moc rozruchowa 215a i ten alternator nie jest w stanie go naladowac!!!wyjalem aku i podlaczylem do prostownika i ladowal sie okolo 40 minut czyli nie byl naladowany na 100 procent!! Czy to moze byc wina tego za duzego akumulatora??aku ma 8 miesiecy! Wyczytalem ze dedykuja akumulatory o mocy okolo 140a do mojego fzs 1000 z 2003 roku!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-28 23:15:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2016-03-29 07:56:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-09-20 23:52:21
Posty: 82
Lokalizacja: Płońsk
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 665826261
Obecne moto: FZS 1000
nie ma co patrzeć na moc rozruchową chyba. Pojemność masz w porządku. Najchętniej obstawiałbym akumulator, ale skoro ma tylko 8 miesięcy to powinien być w porządku

Ładowałeś akumulator po ziemie?
Masz dużo dodatkowych odbiorników? (grzane manetki, itp.)
Może coś zżera akumulator na postoju i później altek nie może już go doładować przy krótkich jazdach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-29 08:46:27 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
Wyciągnij aku naładuj go na max prostownikiem. Sprawdź wówczas jakie ma napięcie czy 12.1, czy 12,8 czy może 11.8 who knows. Następnie zostaw go na dobę nie podłączonego i wówczas po dobie zmierz aku jeszcze raz. Wówczas zobaczysz czy trzyma aku czy jakaś padaka.
Zakrzes słusznie pisze że możesz miec coś podłączone w instalacje co rozładowuje Tobie aku na postoju. Czy to alarm czy to podświetlane gniazdo zapalniczki czy inne...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-29 10:37:34 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Nie jestem elektrykiem, ale mam trochę praktyki :) Powodem mogą być zaśniedziałe przewody zasilających światła, tak zwany ''zimny lut'' w kostce. Z praktyki wiem że czyszczenie wszystkich połączeń a zwłaszcza masy daje pozytywny skutek. Często w kostce nie łączy jak należy nie w miejscu wsuwek - samiec - samica, ale na wejściu do kostki przewodu, czasami tam przewód trzyma się na dwóch żyłkach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-29 18:29:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 17:18:48
Posty: 25
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 508270900
Obecne moto: FZS1000
akumulator sprawdzony 12.6v przy obciażeniu tez bardzo dobrze! ładowanie sprawdzone 14.08v ponizej 14vnie schodzi! ale za to na wolnych obrotach ładowanie 12.98 wystarczy dodac gazu na 1200 obr/min i juz wskakuje m
na 14v. wszystkie pomiary robilem na swiatlach! wydaje mi sie ze na wolnych obrotach te ladowanie tez powinno wachac sie w granicach 14 i moze dlatego to wszystko przygasa klakson i wsiatła?? jakie macie ładowanie na wolnych obrotach moze to wina alternatora a moze jakiegos przekaznika itp?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-29 20:09:18 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
Nie no dlatego właśnie sprawdza się przy 5tys, bo na niskich obrotach ładowanie jest mniejsze.
Tak jak mówiłem sprawdź aku na zasadzie naładuj na max następnie zostaw go na dobę i pomierz. Bo może trefny aku który nie trzyma.
Na sugestię Zakrzesa tez sie nie ustosunkowałeś. Masz jakiś alarm, podświetlane gniazdo zapalniczki czy inne duperele które sa dodatkiem do oryginalnej instalacji? Bo jak tak to należałoby się im przyjrzeć czy nie ciągną z aku na postoju i nie powodują jego rozładowywanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-30 17:28:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 17:18:48
Posty: 25
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 508270900
Obecne moto: FZS1000
Zrobilem wszystko co sugerowaliscie aku trzyma ciagle 12.6 v przeczyscilem styki kable itp bez skutku!!tylko do 5 tys ladowanie 14.08 a powyzej 5 tys obrotow schodzi nawet do 13.2v!! Czyli jak ostro zapierdxielam to ladowanie w moto jest zamale i czerpie pewnie z aku!!!podejrzewam ze to moze byc alternator??napiszcie jak zachowuje sie wasze moto w zakresie takich obrotow??!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-30 19:37:19 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Przy 5kRPM ma mieć nominalną wartość napięcia i trzymać tak do samego końca. Na obrotach jałowych powiedzmy, że bilans wychodzi na zero, dokładając jakieś grzane manetki etc, stojąc na światłach prawie bankowo będzie ciągnąć z aku, bo altek nie wyrabia, przygasają lekko światła etc. Od tych 3-5kRPM ma trzymać już nominalne napięcie ładowania 13.8-14.5V.

Zmierz sobie jakie napięcie wychodzi bezpośrednio z alternatora i czy też powyżej 5 zaczyna kuleć, najlepiej by było, gdybyś jeszcze obciążył mierzone fazy, wpinając pomiędzy nie 100W żarówkę i robił pomiar na gorącym silniku. Jeżeli będą trzymać 60-90VAC, to reklamuj regulator.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-31 10:27:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
A jakie obr biegu jalowego masz? Moze po prostu za niskie? Pisales, ze jak dodasz na 1200 jest ok a np w kocie obr biegu jalowego powinny byc 1200-1300


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-31 12:46:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3830
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
troszkę do dziwne że na wyższych obrotach spada ci napięcie, generalnie wraz z obrotami powinno rosnąć, po to są regulatory napięcia żeby to kontrolować, może masz jakiś problem ze swoim? bo o ile logiczne że na biegu jałowym masz mniej (w moto stojąc na światłach widzę na kontrolce manetek ze mam za niskie napięcie) natomiast podczas jazdy jest luzik


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-31 16:34:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 17:18:48
Posty: 25
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 508270900
Obecne moto: FZS1000
Juz nie mam sily dzisiaj ladowanie 13.6 i nic wiecej regulator kupilem nowy dobrej firmy jeszcze wczoraj bylo ladowanie 14v!! Czy to znowu walnał regulator?? A na wolnych obrotach 12.45v!! Chyba czeka mnie serwis yamahy??!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-31 19:30:06 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-19 22:40:18
Posty: 142
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 2008
Tourmax i dobra firma to się dosyć mocno wyklucza :P Ich regulatory są lepsze od tych najtańszych wynalazków ale nic poza tym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-31 19:54:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 17:18:48
Posty: 25
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 508270900
Obecne moto: FZS1000
Ciagle slyszalem wsrod rozmow tourmax i tourmax i taki kupilem pytalem czy to jest cos pozadnego sprzedawca i mechanik uznali ze taakkk!a jaki proponujesz tomko222 jakiej firmy??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-31 20:53:27 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
Zbynio zanim kupisz kolejny regulator sprawdź alternator. Bo nawet jak masz teraz uszkodzony regulator, to dwa regulatory padnięte z rzędu to chyba coś je upala;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-31 21:12:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 17:18:48
Posty: 25
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 508270900
Obecne moto: FZS1000
Sprawdzalem alternator bylem u 3 mechanikow i stwierdzili ze alternator jest lux!! Wszystko wyglada ze jest lux a ladowanie za slabe?? Kupie nastepny regulator i po przejechaniu 200 km znowu sie rozpierd.... juz trace cierpliwosc!!!! To moje 5 motocykl i zadnym nie mialem problemu a tu cos go boli .....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org