Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-03-09 21:05:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-03-05 23:40:30
Posty: 81
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6SA 2006r.
Super, dziękuję teraz muszę poszukać gdzie mam tą kość w s1. Mój manual jest inny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-09 21:05:20 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2019-03-10 08:44:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Też mam s1, wystarczy sięgnąć ręką pod lewą stronę wypełnienia czaszy, za pierwszym razem będzie Ci łatwiej jak zdejmiesz to lewe wypełnienie, złącze ma włożoną hermetyczną zatyczkę i jest nasuniete na taką wąską blaszke żeby nie latała luźno. Szukaj jej w okolicach wiązki kabli wychodzącej z ramy przy główce. Znajdziesz bez problemu. Kolejne razy jak już wiesz gdzie jest to sięgniesz bez zdejmowania wypełnienia.

To jest gdzieś w tej okolicy pod tymi kablami, da się wymacać ręką, mozna też spojrzeć od dołu od strony koła:

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-10 12:18:06 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-03-05 23:40:30
Posty: 81
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6SA 2006r.
Poszukam,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-10 17:41:05 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-03-05 23:40:30
Posty: 81
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6SA 2006r.
Faktycznie jest dokładnie pod tymi kostkami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-06 11:56:46 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-11-20 21:58:29
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz8 by Roni
Witajcie,jest może ktoś z W-wy/okolic kto mógłby mi pomóc z tym testem ABS bo sam nie ogarniam ,będę wdzięczny :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-06 16:52:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Mozemy spróbować, jutro bede na moto bazarze kolo 10-11.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-06 22:42:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-11-20 21:58:29
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz8 by Roni
Daj mi na PW numer tel to się zdzwonimy i umówimy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-11 12:58:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-11-20 21:58:29
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz8 by Roni
Spróbowałem sam zrobić test ,spiąłem w kostce te dwa piny, wcisnąłem klamkę hamulca i przekręciłem kluczyk na ON i zegary odpaliły ale nic się nie dzieje, ani żadnych komunikatów na zegarach ani działania pompy hamulcowej czy tam abs cisza, jakbym od tak po prostu przekręcił kluczyk bez uruchsmiania, co to może być? Może jakiś bezpiecznik czy co? Gdzie mam go szukać? Macie jakieś pomysły?

sfazowany,wymieniałeś pompę na taką z Majesty ,napisz mi czy mocowania są takie same jak orginalna z FZ ? czy jest problem z mocowaniem ? czy przy takiej wymianie trzeba coś przerabiać ?


Załączniki:
tmp-cam-1711862539646057219.jpg [10.34 KiB]
Pobrane 401 razy
tmp-cam-5813692882653687215.jpg [93.8 KiB]
Pobrane 379 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-11 19:59:14 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 299
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Zrobiłeś zworkę na tych pinach, które podaje serwisówka, obstawiam, że źle zwora jest zrób lepsze zdjęcia, na których będzie widać co zwierasz. Jeśli piny są właściwie zwarte, to nic nie robisz więcej niż włączenie zapłonu, wtedy na wyświetlaczu pojawi się komunikat ABS_(kody błędów).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-11 20:03:13 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-11-20 21:58:29
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz8 by Roni
na filmie z linku który śmiga na forum widać że zworkę robi się na dwóch pinach po drugiej stronie jak mocowanie wtyczki do moto czy się mylę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-11 20:42:56 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-11-20 21:58:29
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz8 by Roni
A więc tak byłem teraz w garażu i zrobiłem dwie próby

Zwykłe przekręcenie kluczyka na ON - pali się kontrolka ABS (i tak jest też podczas jazdy)
test podłączenia pary pinów w kostce - nic się nie zmienia kontrolka się pali a test 1 się nie odbywa (cisza)

test podłączenie drugiej pary pinów- po przekręceniu kluczyka lampka ABS się nie zapala ale test 1 się nie odbywa


oczywiście przy testach 1 wciskałem klamkę i stopkę hamulca , ktoś rozumie o co chodzi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-12 01:21:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Musisz to zrobić w sekwencji z odpowiednim naciskaniem startera silnika przez kilka sekund po przekręceniu kluczyka. Pamiętaj żeby wyłączyć czerowny guzik zaplonu żeby nie startować silnika, starter będzie używany wtedy jako "sygnał" dla elektroniki co chcesz wlasciwie zrobić/testować.

Na filmie widać jak facet naciska przycisk rozrusznika na wyłączonym zapłonie.

Napisz jakie błędy wyświetla.

https://youtu.be/9yIfH6CiiGM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-12 05:21:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-11-20 21:58:29
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz8 by Roni
Czerwony przełącznik mam cały czas wyłączony, a startera w ogóle nie dotykam bo to test 2 którego w ogóle nie robiłem bo póki co test 1 nie odpala mi się jak pisałem. Co do błędów to po tym jak je skasowałem, na pozycji 61 i 62 mam 0.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-12 05:27:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-11-20 21:58:29
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz8 by Roni
Niestety nie znam angielskiego ani niemieckiego więc filmik jak i serwisówkę ogarniam "na oko".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-12 06:27:30 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 299
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Kolego Roni nie rozumiesz chyba pewnych zależności, błędy w sterowniku silnika, (kanały 61 i 62) nie mają nic wspólnego z błędami ABS, który ma osobny sterownik. Właśnie po to by wejść w tryb diagnostyczny sterownika ABS potrzebne jest zwarcie dwóch pinów w ślepej kostce pod lewą owiewką (nie pamiętam już teraz, ale są to chyba dwa piny górne poziome, gdy kostka jest ustawiona wycięciem do góry). Z tego co piszesz, to nie możesz przełączyć się już na samym początku w tryb diagnostyczny ABS, zapomnij w takiej sytuacji o testach nr 1 i nr 2, jeśli na wyświetlaczu (widzę po zdjęciu, że masz wersję S2) w dolnej części musi nie pojawia się napis ABS.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org