Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-04-12 07:58:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-11-20 21:58:29
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6 by Roni
No właśnie spinam w tej kostce parę pinów ( już zrobiłem test spięcia raz jednej pary potem drugiej) i nic się nie dzieje oprócz tego że przy jednym spięciu pali mi się lampka abs a przy drugim spięciu lampka się nie pali, może błędem jest że mam cały czas wyłączony czerwony klawisz? Bo jak teraz sobie przypominam z filmiku ten gość wkładał zworkę na włączonym czerwonym klawiszu i dopiero po wpięciu wyłączył czerwony klawisz, jak sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-12 07:58:55 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-04-12 09:03:38 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 131
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Wyłącznik awaryjny ma być w pozycji wyłączonej, możliwe, że masz uszkodzoną wiązkę elektryczną bądź inną usterkę w układzie elektrycznym ABS.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-12 10:08:41 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-11-20 21:58:29
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6 by Roni
A wiesz może gdzie jest i który to bezpiecznik od tego ABS u ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-13 16:53:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 402
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Roni nie zwieraj na dziko pinow ktorych nie wiesz czy mozesz zewrzeć bo uwalisz zaraz cos waznego... Na filmie ktory Ci podsylalem bardzo wyraznie widac ktore piny koles zwiera. Wtyczka jest ta sama.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-13 17:36:06 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-03-05 23:40:30
Posty: 67
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6SA 2006r.
Na 3 stronie tego wątku kolega wrzucił zdjęcie serwisów ki dla modelu S1 czyli do 2006 gdzie strona 8-85 pokazuje które piny należy założyć zworkę.

Bezpiecznik ABS w wersji S1 jest przy airboxie po lewej stronie nad akumulatorem.

Zrobiłem test "1" teraz będę próbował ogarnąć "2" test.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-13 17:39:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-03-05 23:40:30
Posty: 67
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6SA 2006r.
.


Ostatnio edytowano 2019-04-15 15:38:52 przez macpro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-13 17:43:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-03-05 23:40:30
Posty: 67
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6SA 2006r.
.


Ostatnio edytowano 2019-04-15 15:38:07 przez macpro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-13 21:25:13 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-11-20 21:58:29
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6 by Roni
sfazowany za pierwszym razem podłączyłem jak na filmie i jedyny efekt to że zgasła lampka abs alr nic się nie działo ,ani test ani nic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-14 21:22:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 131
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Poniżej podaję link do filmu, na którym widać jak wyglądają zegary w przypadku wejścia w tryb diagnostyczny poprzez zwarcie pinów w kostce. W tym konkretnym przypadku są trzy błędy (22, 25, 41). kody błędów, jak i sposób na usunięcie przyczyny są dokładnie opisane w serwisówce.

https://youtu.be/Sk9zAQ6IxOo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-15 07:21:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-11-20 21:58:29
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6 by Roni
W tym sęk że u mnie po zwarciu tych pinów i przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje ani żadne błędy się nie pokazują (oprócz palącej się kontrolki ABS) ani po wciśniętej wcześniej klamce hamulca i przekręceniu kluczyka nie odbywa się test ,nie wiem co jest nie tak , czy tak się dzieje bo np jakiś bezpiecznik od ABSu jest przepalony czy inna usterka elektryki powoduje brak możliwość diagnostyki ABS i zasadniczo nie działanie ABSu w ogóle ? Zaznaczam że normalne z czytanie błędów z kompa normalnie da się zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-14 15:05:38 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-08-18 18:34:01
Posty: 5
Lokalizacja: czerwionka-leszczyny
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
sfazowany
Cześć udało mi się kupić uzywkę i nie wiem czy ona jest do końca sprawna chodzi mi o to ze podczas hamowania na przednim hamulcu pompa działa 2-3 razy na sekundę a tylni hamulec tylko raz na sekundę czy to poprawne działanie abs-u


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-14 15:09:42 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 744
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
normalne, w tamtych czasach tak to działało


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-15 00:39:17 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 402
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Czy ja wiem czy normalne, myślę że mój pulsuje dużo więcej razy na sekundę ale rzadko zmuszam abs do takiej ciągłej pracy, staram się szukać jeśli już pogranicza przyczepności i wtedy czasem pyknie raz czy dwa. Abs pulsuje kiedy jest potrzeba a ta jesli zwyczajnie chamsko nie walniesz w hamulec to zmienia sie bardzo dynamicznie, jak zlapiesz szybko hamulec to kolo niedociazone lub gwaltownie przyblokowane chetniej sie zblokuje, pozniej dochodzi docisk z przesuniecia masy lub lekka poprawa przyczepnosci od przygrzania powierzchni gumy, wtedy moze pulsowac niekoniecznie z maksymalną dostępną czestotliwoscią. Moze byc tak ze pulsuje seriami powodujac mocniejsze odprezenie hamulca i w efekcie wrazenie rzadkich pulsów. Mysle tez ze ten uklad albo dziala albo nie dziala. Nie widze w tym mechanizmie czegos co mogloby w skutek starosci spowalniac czestotliwosc. Pulsy wynikają ze sterowania zaworów komputerem. Zuzyte zawory zwyczajnie sie zatną ale ich ew ciezsza praca nie zwolni pulsowania. Pompa w bloku abs z tego co wiem tylko wraca plyn do klamki, bez niej po paru pulsach klamka zapadnie sie do kierownicy wiec plyn jest przepompowywany z powrotem przed pompe zeby bylo z czego upuszczac zaworami.

Bajdełej, Roni udalo Ci sie zdiagnozowac swoją pompę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-15 20:15:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 131
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Ja od wymiany pompy nie zamierzam dać się jej zastać, raz na dwa tygodnie w drodze z pracy zjeżdżam sobie na mocno zapiaszczoną zatokę przy drodze i z 50-60 na godzinę hamuję na maksa, na takim podłożu o niskiej przyczepności najlepiej widać ustabilizowaną pracę systemu, który konstrukcyjnie ma określoną maksymalną częstotliwość działania, przy piachu musi działać na maksa, nie ma wyjścia. Dla przykładu w mojej poprzednim aucie z 1992 roku częstotliwość była niższa niż w aktualnym aucie z 2011 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-16 11:06:22 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: note 8
Obecne moto: FZ1S Fazer
Ostatnio po testowałem ABS na suchym ciepłym asfalcie (około 60km/h do zera) zwłaszcza przód bo tył to systematycznie testuje "łatwo o zerwanie przyczepności". ABS z przodu działa jak marzenie nie wyczuwalne są żadne szarpnięcia z hamulca tylko takie "łagodne" czy "miękkie" działanie ABS-u a przód nurkuje i hamuje bardzo efektywnie bez blokowania koła. Jedyna informacja odczuwalna dla kierowcy jest cofanie klamki, którą trzeba cisnąc z całej siły :D mimo cofania. Zrobiłem ostatnio kilka takich prób jedna po drugiej i jestem zachwycony działaniem ABS-u w FZ1. Były to pierwsze testy drogowe po wymianie pompy na nową. Warunkiem koniecznym przy wyborze FZ1 był właśnie ABS i teraz już wiem jak działa i że działa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org