Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-07-26 16:12:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-01-15 19:06:11
Posty: 123
Lokalizacja: Rumia /k.Gdyni
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer ABS
U mnie takie szarpniecie rowniez wystepuje. A dzisiaj rozmawialem na torze z osoba co ma Fz6 S1 i tez ma takie szarpniecie. O tyle co w codziennej jezdzie jakos specjalnie to nie przeszkadza o tyle jak juz sie wjedzie na tor strasznie denerwuje, zwlaszcza jak przed zakretem odpusciles gaz a potem w zakrecie go dodajesz, a tu szarpniecie.

Wiec chyba TTTM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-26 16:12:00 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-07-26 21:06:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-04-17 17:10:51
Posty: 96
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Też mam ten problem w moim FZS 600. Jest to troche denerwujące, szczególnie na pierwszym i drugim biegu. Czasami jak ruszam i jeszcze dodatkowo skrecam to muszę uważać żeby nie odjąć nawet na chwilę gazu bo inaczej może sie to nawet skończyć glebą. Moim zdaniem jest to wina zbyt dużego luzu pomiedzy wałem korbowym a kołem. Jak postawię motocykl na centralce i zapne bieg to moge dosyć mocno obrócić kołem przód -tył. Jak dla mnie ten luz jest zbyt duży i nie ma znaczenia który bieg jest zapięty. Teraz pytanie czy ten typ tak ma czy też jest to wynik zużycia jednej lub kilku części. Troche z mechaniką miałem już do czynienia ale to mój pierwszy motocykl wiec nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-26 21:27:13 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Panowie zacznijcie od sprawdzenia luzu łańcucha czy jest odpowiedni, następnie zlikwidujcie luz na manetce gazu na pewno to troche pomoże. Kolejnym krokiem może być korekta ustawienia TPS-a


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-26 22:47:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-07-09 13:01:08
Posty: 12
Lokalizacja: Sędziszów Młp
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 2010r
łancuch naciągnięty powiedziałbym "książkowo", luz na manetce chwilowo zlikwidowalem na "zero" i luz nadal wystepuje. Piniu sugerujesz aby sie pobawić korektą, którą sie ustawia w liczniku ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-27 07:25:37 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Tylko pod warunkiem że wyjdzie ci jakieś odstępstwo os prawidłowego ustawienia. Jak zaczniesz ruszać tps-a potem musisz zrobić reset adaptacji itp. Generalnie to jest mega czuły czujnik, wystarczy poluzować śrubki i wynik się zmienia. W speed triplu mam oprogramowanie ktorym poprzez obdII moge regulować wszystkie parametry włącznie ze zmianami map i kilka razy ustawialem tps ...dotkniecie tego paskuda zmienia napięcie o kilka dzięsiątych. Takze jesli chcesz to robic na wlasna reke to ostrożnie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-25 09:56:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-03-25 09:51:27
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Odkopuję temat, bo mam tak samo...S2 z 2009r - nowy napęd...dokładnie tak samo się zachowuje jak na filmie. Udało się to 'naprawić' ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-28 10:19:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-07-09 13:01:08
Posty: 12
Lokalizacja: Sędziszów Młp
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 2010r
Niestety do dzis nie udało mi sie zlikwidować tego szarpania. Zakupiłem nowy napęd, ale w niewielkim stopniu to pomogło. Szarpanie nadal jest, moze tylko troszke mniejsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-28 18:35:54 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Nie wiem czy wzięliście pod uwagę taki szczegół, że silniki w FZS i FZ6 są typowymi szlifierkowymi wysokoobrotowcami i kompletnie im nie po charakterystyce pracować na niskich obrotach, bo na dole te silniki walczą tylko o to, żeby po prostu nie zgasnąć, dodatkowo konstrukcja motocykla jest dość lekka i szarpnięcie przy odjęciu gazu to normalna rzecz, bo zaczynacie hamować silnikiem, a mniejsza masa, to mniejszy problem dla silnika. Dodatkowo nie oszukujmy się, mamy maszyny, które mają za sobą już i swój przebieg i swoje lata, gaźniki/wtrysk nie trzymają już tak parametrów, skrzynie są już w pewnym stopniu wyeksploatowane, no z wiekiem nic się ciaśniejsze Panowie nie robi :). Poza tym dodając jeszcze luz na napędzie, bo łańcuch nie jest sztywnym połączeniem, więc pewien swój zakres bezwładności ma, no nie ma siły, żeby nic nie poszarpywało.

Nie mamy tak rozbudowanych układów przeniesienia napędu, jakim dysponują samochody, tym samym nie mamy pierdyliarda części, które niwelują wszelakie wstrząsy i szarpnięcia. Samochód na pierwszym biegu ma bardzo twardą reakcję na dodanie i ujęcie gazu, co dopiero motocykl.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-29 10:33:01 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
U mnie był problem, że jak odpuszczałem trochę gaz, to występowały poszarpywania. Wspomnę, że zanim moto kupiłem to trochę postało niejeżdżone na Sycyli :D . W każdym razie po sprawdzeniu wszystkich elementów problem nadal się czasami pojawiał. Mój kolega a zarazem mechanik zaproponował mi lanie paliwa 98 na renomowanych stacjach. Od tego czasu problem zniknął. Panowie możecie myśleć na ten temat co chcecie, ale w moim przypadku po prostu tak było. Nie wiem co będzie jak zacznę znów lać paliwo 95. Na razie jednak zostaję przy 98. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-01 09:40:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-03-25 09:51:27
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Ja też zmieniłem napęd i nie pomogło.
Wyczytałem gdzieś, że Fazery z wtryskiem dość gwałtownie odcinają paliwo przy skręcaniu manetki ( albo całkiem odcinają) i póżniej ciężko jest płynnie dodać gazu, ale za to mało pali. Podobno pomaga na to PowerCommander.
Próbowałem też zwiększyć CO1 i CO2 na 50 - też nie pomogło
Może po prostu trzeba się przyzwyczaić...jeśli ktoś wcześniej jeździł starszym moto na gaźnikach.
Spróbuję jeszcze pojeździć inną szlifierką i zobaczę czy jest różnica. Ewentualnie chip tuning....dam znać czy coś się udało
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-27 23:02:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-02-09 20:50:35
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
A sprawdzałeś jakie ma obroty? może ma za niskie i trzeba mu troszkę podkręcić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org