Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: reset licznika
PostNapisane: 2016-07-23 21:12:11 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-05-08 21:16:25
Posty: 58
Lokalizacja: Wodzisław śl.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Witam! i wracam do starego tematu a więc przy włączaniu świateł na wolnych obrotach gasnie mi licznik tzn resetuje śię na wiekszych obrotach jakby mniej to występowało sprawdzałem ładowanie i jest ok. przeczysciłem tą wtyczke ktora idzie do licznika i dalej to samo ,myśle o regulatorze napiecia ale przyznam że nie wiem gdzie się znajduje i tu prosiłbym o pomoc albo jeszcze coś z masą bo moto było po ślizgu i poprzedni właściciel pomalował moto wiec mógł przy składaniu coś zepsuć ale gdze szukać nie wiem i byłbym wdzięczny za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reset licznika
PostNapisane: 2016-07-23 21:12:11 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-07-27 22:26:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-09-22 21:42:02
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
A może słaba masa gdzieś w obrębie zegarów ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-28 14:55:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-05-08 21:16:25
Posty: 58
Lokalizacja: Wodzisław śl.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
ale jak sprawdzić i jak zrobić :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-12-29 13:00:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-04-10 15:37:46
Posty: 18
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 2003r.
Witam
Czy rozwiązałeś zagadkę z resetem?
Mam ten sam objaw.:(

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-10 21:17:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-05-08 21:16:25
Posty: 58
Lokalizacja: Wodzisław śl.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Nie nie rozwiązałem ale w lutym zajmie się tym znajomy elektryk bo jak byłem w serwisie regulowac gażniki i zawory to przy okazji chciałem aby sie tym zajeli a oni powiedzieli że to robota ,,na dłuższe posiedzenie,, :) więc odebrałem moto a byłem wkurzony na serwis bo czekalem na motocykl 2-m-ce ,no więc pogadałem ze znajomym z rodziny który coś tam ,,grzebie ,, przy motorkach i powiedział że to zrobi że sprawdzi całą elektryke od podstaw i napewno da rade. Tak więc jak będzie gotowe to na pewno dam znać.Pozdro!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-10 21:28:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Sprawdź kostkę łącząca wiązkę licznika z wiązka główną.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-12 19:40:16 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-05-08 21:16:25
Posty: 58
Lokalizacja: Wodzisław śl.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
[quote="Wojt@s"]Sprawdź kostkę łącząca wiązkę licznika z wiązka główną.[/ok.sprawdze jak się ociepli.Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-05 10:39:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-04-10 15:37:46
Posty: 18
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 2003r.
Witam
Mam ten sam problem i ręce mi opadły - sprawdziłem wszystko kable ,przekaźniki, kostki, ładowanie, nawet w akcji desperacji zakupiłem w serwisie YAMAHA nowe uzwojenie alternatora + regulator napięcia i dalej to samo - może to wina zegarów?.
No nic kupiłem parę piwek i po długim rozkminianiu padło na wiązkę elektryczną tą od zegarów i świateł. Więc kupiłem używkę i dalej to samo.
Więc z racji, że lubię sam dłubać kupiłem dwa przekaźniki trochę przewodu 3mm + bezpiecznik i zbudowałem osobny układ do świateł, który podłączyłem do kostki tej od zegarów. I problem zniknął nie ma resetów licznika a na dodatek podświetlenie zegarów świeci jaśnie i już nie przygasa po włączeniu świateł mijania lub drogowych.
U mnie światła zapalają się po odpaleniu moto z automatu, więc do tej instalacji wstawiłem włącznik żeby jak rano odpalam moto i czekam tak z 10min żeby się piecyk rozgrzał i moto było gotowe do jazdy - światła na darmo się nie paliły i nie obciążały bezsensownie akumulatora, ładowania, i instalacji.
Po nadchodzącym sezonie w planach wymiana całego wiekowego okablowania.

Wady - tego rozwiązania to tylko to że nie jest to oryginalna instalacja.
Zalety - nowe kable grubsze niż w oryginale, odciążenie głównej wiązki elektrycznej.W razie jak przekaźniki kiedyś nawalą to 1 sztuka koszt 4,50zł.

Obecnie jestem w trakcie montażu zegartów od ładowania akumulatora i temperatury silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org