Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-09-28 20:14:23 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-09-27 13:01:14
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 503163553
Obecne moto: Fzs1000 Fazer
Witam.W moim Kilofazerze prędkość maksymalna 240km/h,trochę mało jak na litra.Zaznaczę że 1,2 bieg kręci 12,500obr., 5,6 już tylko 10,000obr.Blokad pod pokrywami gaźników niema,zębatki standard.Może ktoś już takie coś ogarnoł.Pomocy!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-28 20:14:23 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2016-09-28 20:44:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Jeździłeś pewnie po niemieckiej autostradzie...
Nie rozumiem tych tematów o prędkość maksymalną? Po co? Na co? eh....
Skoro nie zamyka Ci obrotomierza to gdzieś jest jakaś modyfikacja. Inaczej szedłby jak zły do zamknięcia obrotomierza, a vmax będzie koło 260 może trochę lepiej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-28 21:18:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-09-27 13:01:14
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 503163553
Obecne moto: Fzs1000 Fazer
Nie była to autostrada i napewno nie niemiecka , a z prędkością max.dla mnie jest tak skoro nie osiąga przynajmniej fabrycznej to jest zepsuty i trzeba naprawić.V max. wykorzysta się może trzy razy w sezonie,ale niech będzie tak jak powinno być.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-30 09:41:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-02-03 15:21:32
Posty: 131
Lokalizacja: Podlasie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX 2021
A jak z prędkościami na 4. biegu? Jest odcinka (v=237kmph)? Do osiągania prędkości maksymalnej niezbędne są odpowiednie warunki, temperatura, wiatr. To własnie opór powietrza ogranicza vmax (w relacji "predkosc do kwadratu").


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-30 13:24:45 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Jak V-max ma być fabrycznie 260 km/h, to tak ma być. Lepiej to mieć w zanadrzu a nigdy nie użyć niż gdyby raz tego zabrakło. To tak jak z pistoletem lub prezerwatywą :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-09-30 16:01:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
excop raz zabraklo do czego :P

aczkolwiek tak jak mówicie skoro ma być 260 to ma być
i żeby dojść do takiej prędkości to trochę czasu potrzeba
może odcinek ten na którym testujesz jest lekko pod górkę i sprzęt nie daje rady?
może kufer zbiera
może dietetyk potrzebny?
u mnie np licznik zawyża sporo może twój zaniża
jest sporo rzeczy do ogarnięcia

kurdę naprawdę ciężko jest rozwinąć maxa jak i gdzie wy to robicie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-03 11:30:01 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-02-03 15:21:32
Posty: 131
Lokalizacja: Podlasie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX 2021
Zgadza sie, osiagniecie vmaxa jest ciezkie do uzyskania bez odpowiedniego odcinka trasy. Mi potrzebny jest okolo kilometr by osiagnac 250kmph (od 0kmph). Powyzej 240kmph fazer juz dostaje zadyszki (predkosc rosnie powoli), vmax to 255-263 kmph (do tego potrzeba juz okolo 2,5km) zalezy od terenu, temperatury i przede wszystkim wiatru. Natomiast na hamowni, nie bylo problemu osiagnac 289kmph licznikowo. Polska wikipedia, co prawda dla FZ1, ale podaje, ze vmax to 252kmph (pewnie chodzi o GPSowy pomiar). FZS1000 jest inna konstrukcja, ciezsza i ma inna skrzynie biegow ale te 250kmph licznikowe powinien osiagnac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-05 21:15:22 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-09-27 13:01:14
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 503163553
Obecne moto: Fzs1000 Fazer
Dzięki za podpowiedzi.Testy były na różnych odcinkach,z kufrem i bez niestety końcówka wolno idzie ale tyko do 240km/h i koniec.Na 4 biegu 230km/h bez odcinki,co ciekawe na 1i 2 biegu też nie odcina a kręci do połowy czerwonego pola(12,500 obr/min.)W przyszłym sezonie zajrzę do gaźników może ktoś grzebał przy dyszach(przy okazji pewnie pójdą Dynojety)Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-06 16:08:11 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Fazer'71 napisał(a):
co ciekawe na 1i 2 biegu też nie odcina a kręci do połowy czerwonego pola(12,500 obr/min.)


No zdziwiłem się :) - bo mój odcina lekko przed 12 tys. obr. koledze który jeździ takim samym też. Może jest różnica w modułach zap. w różnych rocznikach. Co do prędkości max - jak założyłem dużą i szeroką szybę to moto zrobiło się wolniejsze o dobre10 km/godz. :) Teraz ledwo pod 260 ciągnie i to nie musi być pod wiatr :) Na 4tym biegu faktycznie do 230 ciągnie na 5tym 250 - licznikowo, według GPS jest mała różnica na minus.
P.S.
Moduł zapłonowy pasuje z FZSa z końca produkcji do tego z początku - podmieniałem jak miałem problemy z moto - kolegi jest 2005 mój 2002 i moto jeździło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-09 18:10:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-05-08 21:16:25
Posty: 58
Lokalizacja: Wodzisław śl.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Nie panikuj bo 240 a 260 tojuz nie jest aż taka przepaść podobny temat tylko że w fz1 był już wałkowany(wieksza szyba,cięższy jezdziec,pogoda) jeżeli było by cos powazniejszego to te 240 by nie pociągnoł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-12-23 21:49:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-02-24 15:59:59
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 781 621 198
Obecne moto: FZS 1000 Black Ed
Panowie a czy ktoś liczył zęby na zębatkach? Jeden ząbek więcej na przełożeniu i Vmax maleje ale moto jest mocniejsze. Ja naliczyłem 44. A u was jaka jest ilość ząbków?

Nie wymyślajcie że pogoda, czy waga ridera ma tu kluczowe znaczenie. Bo przy waszych teoriach motong zatankowany pod korek i taki co ma 3 litry w baku też będzie inaczej jeździł. Gość nie waży 200 kilo i nie jeździł podczas orkanu...... Ten sprzęt ma 143 konie i ponad 100Nm.... Takie teorie możecie snuć przy maszynach które mają po 12 koni i 125ccm. Wtedy waga kierowcy, wiatry, ukształtowanie terenu, zużycie jednostki nap itd. mają znaczenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-12-29 22:46:00 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-11-29 22:42:08
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
EXUP jest ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-12-31 11:18:18 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-10-29 20:24:48
Posty: 447
Lokalizacja: Północne Mazowsze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6
Nie ogarniam takich problemów... Gdyby v max było 250 km/h a rozpędzałby się do 150 km/h to serce na pewno by bolało.
Ale zawracać sobie głowę przez 20 km/h przy pułapie, który w polskich warunkach jest - przynajmniej dla mnie - irracjonalny?
Fazer'71 szkoda zdrowia (Twojego i - odpukać - czyjegoś), paliwa (przy takiej prędkości moto raczej nie pali 5 litrów) i ryzyka utraty prawa jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-12-31 20:41:38 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-11-29 22:42:08
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Jak dla mnie to exap do regulacji,częsta przyczyna spadku mocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-08 17:47:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-27 23:01:42
Posty: 184
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
kochas66 napisał(a):
Jak dla mnie to exap do regulacji,częsta przyczyna spadku mocy.

Też tak obstawiam, rzadko ktoś tam zagląda.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org