Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-02-14 14:12:37 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
Wszystko wychodzi od tego, że panuje u nas przeświadczenie, jak widać bardzo silne, że japoński motocykl to idealny i perfekcyjny sprzęt.

Prawda okazuje się jak widać inna, problemy ze skrzynią, problemy z odpadającymi zębatkami zdawczymi. Nie tak wcale dawno Japonia była tam gdzie dzisiaj są Chiny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-14 14:12:37 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2017-02-14 17:25:26 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
ahamay napisał(a):
Wszystko wychodzi od tego, że panuje u nas przeświadczenie, jak widać bardzo silne, że japoński motocykl to idealny i perfekcyjny sprzęt.


To zupełnie tak samo, jak z Niemieckimi samochodami ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-15 12:29:04 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Panowie jak ustalicie jakiś konkretny model samochodu, motocykla, kosiarki do trawy itd, w którym się nigdy nic nie pier....i to dajcie znać bardzo proszę :D

Miałem Hondę NTV650- słabe tam są podobno pompy paliwa- u mnie się to nie sprawdziło.
Miałem BMW F650 - pada tam podobno sprzęgiełko rozrusznika- u mnie się to nie sprawdziło.

Tak więc bez paniki, bo nic nigdy nie kupicie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-15 14:19:20 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
glenroy napisał(a):
Do tego z takich "chorób wieku dziecięcego" masz jeszcze pękające króćce ssące i luzującą się nakrętkę zębatki zdawczej.


Kwestia luzującej się nakrętki to nie tylko w starszych rocznikach. Poza tym problem dotyczył również innych modeli (np R6 i Fz6). Nie pamiętam teraz dokładnie ale chyba dopiero w fz6 S2 poprawili tą kwestię. A dla wcześniejszych modeli wysłano instrukcję do serwisów by wymieniali nakrętkę na szerszą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-16 09:42:47 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-02-12 19:29:23
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
glenroy napisał(a):
rhazz napisał(a):
Silnik z thundercata jest inną jednostką niż silnik fzs600.

Skrzynie biegów miały problem z drugim biegiem, z tego co się orientuję, to przez zastosowanie trzech kłów drugiego biegu, które okazało się za słabe. I z tego co się orientuję, to problem dotyczył roczników 98-01, później został, przynajmniej w pewnym stopniu, wyeliminowany poprzez zastosowanie 5 kłów..


Mogę prosić o jakieś źródło, potwierdzenie takiej informacji ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-16 10:49:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
lukaszn1 napisał(a):
Mogę prosić o jakieś źródło, potwierdzenie takiej informacji ?

to źródło nazywa się serwisówka :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-16 19:22:43 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
lukaszn1 napisał(a):
glenroy napisał(a):
rhazz napisał(a):
Silnik z thundercata jest inną jednostką niż silnik fzs600.

Skrzynie biegów miały problem z drugim biegiem, z tego co się orientuję, to przez zastosowanie trzech kłów drugiego biegu, które okazało się za słabe. I z tego co się orientuję, to problem dotyczył roczników 98-01, później został, przynajmniej w pewnym stopniu, wyeliminowany poprzez zastosowanie 5 kłów..


Mogę prosić o jakieś źródło, potwierdzenie takiej informacji ?


Jest to, między innymi, informacja z ASO Yamahy, kiedy robili przegląd mojego FZS-a przed zakupem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-23 18:09:03 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-25 13:15:54
Posty: 11
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Panowie, podepnę się pod temat.
Sprawa dotyczy FZS 1000 z 2002 roku. przebieg 81tys km.
Szarpie na drugim biegu... Warto naprawiać skrzynie czy może lepiej kupić drugi silnik używany i wsadzić w ramę. Koszta podejrzewam, że będą zbliżone.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org