Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Wada drugiego biegu. https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=20895 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | ahamay [ 2017-02-14 14:12:37 ] |
Tytuł: | Re: Wada drugiego biegu. |
Wszystko wychodzi od tego, że panuje u nas przeświadczenie, jak widać bardzo silne, że japoński motocykl to idealny i perfekcyjny sprzęt. Prawda okazuje się jak widać inna, problemy ze skrzynią, problemy z odpadającymi zębatkami zdawczymi. Nie tak wcale dawno Japonia była tam gdzie dzisiaj są Chiny. |
Autor: | glenroy [ 2017-02-14 17:25:26 ] |
Tytuł: | Re: Wada drugiego biegu. |
ahamay napisał(a): Wszystko wychodzi od tego, że panuje u nas przeświadczenie, jak widać bardzo silne, że japoński motocykl to idealny i perfekcyjny sprzęt. To zupełnie tak samo, jak z Niemieckimi samochodami ;). |
Autor: | excop [ 2017-02-15 12:29:04 ] |
Tytuł: | Re: Wada drugiego biegu. |
Panowie jak ustalicie jakiś konkretny model samochodu, motocykla, kosiarki do trawy itd, w którym się nigdy nic nie pier....i to dajcie znać bardzo proszę :D Miałem Hondę NTV650- słabe tam są podobno pompy paliwa- u mnie się to nie sprawdziło. Miałem BMW F650 - pada tam podobno sprzęgiełko rozrusznika- u mnie się to nie sprawdziło. Tak więc bez paniki, bo nic nigdy nie kupicie :wink: |
Autor: | jarzombek [ 2017-02-15 14:19:20 ] |
Tytuł: | Re: Wada drugiego biegu. |
glenroy napisał(a): Do tego z takich "chorób wieku dziecięcego" masz jeszcze pękające króćce ssące i luzującą się nakrętkę zębatki zdawczej. Kwestia luzującej się nakrętki to nie tylko w starszych rocznikach. Poza tym problem dotyczył również innych modeli (np R6 i Fz6). Nie pamiętam teraz dokładnie ale chyba dopiero w fz6 S2 poprawili tą kwestię. A dla wcześniejszych modeli wysłano instrukcję do serwisów by wymieniali nakrętkę na szerszą. |
Autor: | lukaszn1 [ 2017-02-16 09:42:47 ] |
Tytuł: | Re: Wada drugiego biegu. |
glenroy napisał(a): rhazz napisał(a): Silnik z thundercata jest inną jednostką niż silnik fzs600. Skrzynie biegów miały problem z drugim biegiem, z tego co się orientuję, to przez zastosowanie trzech kłów drugiego biegu, które okazało się za słabe. I z tego co się orientuję, to problem dotyczył roczników 98-01, później został, przynajmniej w pewnym stopniu, wyeliminowany poprzez zastosowanie 5 kłów.. Mogę prosić o jakieś źródło, potwierdzenie takiej informacji ? |
Autor: | rhazz [ 2017-02-16 10:49:39 ] |
Tytuł: | Re: Wada drugiego biegu. |
lukaszn1 napisał(a): Mogę prosić o jakieś źródło, potwierdzenie takiej informacji ? to źródło nazywa się serwisówka :] |
Autor: | glenroy [ 2017-02-16 19:22:43 ] |
Tytuł: | Re: Wada drugiego biegu. |
lukaszn1 napisał(a): glenroy napisał(a): rhazz napisał(a): Silnik z thundercata jest inną jednostką niż silnik fzs600. Skrzynie biegów miały problem z drugim biegiem, z tego co się orientuję, to przez zastosowanie trzech kłów drugiego biegu, które okazało się za słabe. I z tego co się orientuję, to problem dotyczył roczników 98-01, później został, przynajmniej w pewnym stopniu, wyeliminowany poprzez zastosowanie 5 kłów.. Mogę prosić o jakieś źródło, potwierdzenie takiej informacji ? Jest to, między innymi, informacja z ASO Yamahy, kiedy robili przegląd mojego FZS-a przed zakupem. |
Autor: | Rutek [ 2017-05-23 18:09:03 ] |
Tytuł: | Re: Wada drugiego biegu. |
Panowie, podepnę się pod temat. Sprawa dotyczy FZS 1000 z 2002 roku. przebieg 81tys km. Szarpie na drugim biegu... Warto naprawiać skrzynie czy może lepiej kupić drugi silnik używany i wsadzić w ramę. Koszta podejrzewam, że będą zbliżone. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |