Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-03-27 13:27:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-02 13:30:43
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
Prosze was o rade...podczas czyszczenia zaciskow wystrzelil mi jeden z tloczkow i tu moje pytanie...udalo mi sie go wlozyc na miejsce ale czy czasem nie powonienem zmienoc uszczelniaczy??coprawda nie widze zadnych wyciekow
.ale chcialbym byc pewny ze hamulce sa bezpieczne.....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-27 13:27:39 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2017-03-27 14:15:12 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Jak zabierasz się za regeneracje zacisków, dobrze wymienić wszystkie gumki.
Nic się nie stanie jak złożysz na starym uszczelniaczu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-27 14:16:36 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Uszczelniacze powinieneś zmienić gdy nadają się do wymiany czyli nie działają prawidłowo. Jeśli wyskoczył Ci tłoczek to z pewnością zapowietrzyles układ hamulcowy więc trzeba go odpowietrzyc. To są dwie różne sprawy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-27 14:25:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-02 13:30:43
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
Wiem wiem..jestem w trakcie wymoany uszczelniaczy lag i po skonczeniu odpowietrze heble...chodzilo mi o to czy po wyjeciu tloczka standartem jest wymiana uszczelniaczy...ale skoro wyciekow nie wiedze a tloczki pracuja elegancko to poki co nie bede nic ruszal..dzieki

-- 2017-03-27 13:25:53 --

Wiem wiem..jestem w trakcie wymoany uszczelniaczy lag i po skonczeniu odpowietrze heble...chodzilo mi o to czy po wyjeciu tloczka standartem jest wymiana uszczelniaczy...ale skoro wyciekow nie wiedze a tloczki pracuja elegancko to poki co nie bede nic ruszal..dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-27 18:13:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Jeśli uszczelki są dobre, nie poszarpane, nie uszkodzone to spokojnie można włożyć je do zacisku ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-27 18:17:04 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-05-08 21:16:25
Posty: 58
Lokalizacja: Wodzisław śl.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
można włożyć do zacisku bez problemu i odpowietrzyć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-17 11:38:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-03 07:48:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lędziny
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2001
Odgrzewam kotleta....
Jestem w trakcie czyszczenia zacisków i tłoczków z tyłu FZS 600. Wyciskając tłoczki widzę że uszczelki trzymają dobrze. Chce ładnie wymyć wodą z mydlinami cały zacisk i tłoczki.
Pytanie:
Jaką grubość mają tłoczki lub do jakiej odległości mogę je wypchać z zacisku? Chcę je maksymalnie wycisnąć i wypucować, ale nie chcę żeby wyskoczyły mi z uszczelek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-17 11:46:37 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
nawet sie nie zastanawiaj tylko wyciągaj tłoczysko, wsadzie je po powrotnemu idzie bez problemu jak je lekko przesmarujesz płynem hamulcowym a tak sie je o wiele wiele łatwiej czyści, do tego bedziesz mógł ocenić stan uszczelniacza lub go wymienić w racie potrzeby.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-17 12:46:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Toperz napisał(a):
nawet sie nie zastanawiaj tylko wyciągaj tłoczysko, wsadzie je po powrotnemu idzie bez problemu jak je lekko przesmarujesz płynem hamulcowym a tak sie je o wiele wiele łatwiej czyści, do tego bedziesz mógł ocenić stan uszczelniacza lub go wymienić w racie potrzeby.

ale będziesz musiał płyn przelewać i odpowietrzać i podejrzewam że to chodzi o to żeby tego uniknąć ;)
Wysuń troszkę tłoczki i zobacz stan po pierwszym 0,5cm. Jak dalej są jasne i czyste to nie trzeba ich raczej wypychać. Spray do mycia hamulców potem pasta do tłoczków - poskładać i będzie śmigać ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-17 12:55:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-03 07:48:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lędziny
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2001
rhazz napisał(a):
ale będziesz musiał płyn przelewać i odpowietrzać i podejrzewam że to chodzi o to żeby tego uniknąć ;)
Wysuń troszkę tłoczki i zobacz stan po pierwszym 0,5cm. Jak dalej są jasne i czyste to nie trzeba ich raczej wypychać. Spray do mycia hamulców potem pasta do tłoczków - poskładać i będzie śmigać ;)

Dokładnie.
Jak wypchnąłem to świecą się ładnie, tylko na brzegach większe zanieczyszczenia.
OK. Dzięki za informejszons.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-17 15:18:49 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-01-26 15:56:37
Posty: 90
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 04
Nie chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj.
Mam problem z zaciskiem z tyłu Fz6n 2004(ubywa płynu przez odpowietrznik). Zamieniłem oryginał na odpowietrznik HEL'a, też ubywa. Stan samego zacisku jest tip-top (zrobiony serwis w zimie). Nic nie jest zapieczone, zapowietrzone, gumki/tłoczki są ok. Przy wkręcaniu odpowietrznika czuć wyraźny luz na gwincie (delikatnie chodzi prawo/lewo). Dokręcony wg. serwisówki 6nM. Ma ktoś pomysł na jakieś w miarę bezinwazyjne rozwiązanie, albo ktoś może ma używkę w bdb stanie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-17 15:33:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
denat napisał(a):
Nie chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj.
Mam problem z zaciskiem z tyłu Fz6n 2004(ubywa płynu przez odpowietrznik). Zamieniłem oryginał na odpowietrznik HEL'a, też ubywa. Stan samego zacisku jest tip-top (zrobiony serwis w zimie). Nic nie jest zapieczone, zapowietrzone, gumki/tłoczki są ok. Przy wkręcaniu odpowietrznika czuć wyraźny luz na gwincie (delikatnie chodzi prawo/lewo). Dokręcony wg. serwisówki 6nM. Ma ktoś pomysł na jakieś w miarę bezinwazyjne rozwiązanie, albo ktoś może ma używkę w bdb stanie ?

Uszkodzony gwint - bezinwazyjnie nic nie zrobisz. zastosować klej do gwintu? może się zalepi. Jak nie to przegwintowanie odpowietrznika i wkręcenie nowego większego. Jak nie to zmiana zacisku. Co Pan zrobisz jak nic nie zrobisz :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-17 15:35:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-01-26 15:56:37
Posty: 90
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 04
Łoj to bida Panie..... :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-17 19:48:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 174
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
U mnie z tylnym zaciskiem nie lepiej. Wykręciłem cały bo zmieniałem przewody na oplot HEL'a. postanowiłem wymienić uszczelki i go wypucować na błysk. Tak też zrobiłem. Przy montażu ukręciłem gwint mocowania ii.. po ptokach. Zamówiłem już ,,nowy" używany zacisk na tył i zaś to samo do roboty będzie :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-15 10:53:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-01-26 15:56:37
Posty: 90
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 04
Jeszcze jedno szybkie pytanie na szybko, do ludzi bardziej rozgarniętych ode mnie :D Po regeneracji/czyszczeniu tłoczków nakładacie na nie odrobinę smaru czerwonego, czy składacie tylko na płyn ? Jeśli tak, to musi to być jakiś konkretny typ (np Rubber Grease Millers'a) czy obojętnie jaki Pro-Lube/cokolwiek innego ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org