Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-03-29 18:41:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-02 13:30:43
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
Witam..wiem.ze temat walkowany ale nie znalazlem odpowiedzi na pytanie..fzs 1000 pierwsza laga poszla wzorcowo druga problem. Noe moge odkrecic dolnej sruby(kreci sie w kolo)pneumat tez nie pomogl ..odkrecilem zatem gore i wyciagnalem sprezyne.zostala tylko prowadnica.probowalem rozdzielic lage szarpnieciami i nici..przeciez teraz w srodku juz nic niw laczy rur poza uszczelniaczem...a.moze sie.myle??prosze o opinie czy skoro od gory wszystko wyciagniete to czy naprawde musi buc odkrecona sruba na dole??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-29 18:41:56 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2017-03-29 19:02:38 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 656
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
arkadius9 napisał(a):
Witam..wiem.ze temat walkowany ale nie znalazlem odpowiedzi na pytanie..fzs 1000 pierwsza laga poszla wzorcowo druga problem. Noe moge odkrecic dolnej sruby(kreci sie w kolo)pneumat tez nie pomogl ..odkrecilem zatem gore i wyciagnalem sprezyne.zostala tylko prowadnica.probowalem rozdzielic lage szarpnieciami i nici..przeciez teraz w srodku juz nic niw laczy rur poza uszczelniaczem...a.moze sie.myle??prosze o opinie czy skoro od gory wszystko wyciagniete to czy naprawde musi buc odkrecona sruba na dole??


żeby rozdzielić teleskop musisz odkręcić tę śrubkę na dole, niestety

tu masz coś do obejżenia https://www.youtube.com/watch?v=wUuv2U_Ie7c

Ale jeśli nie dasz rady jej odkręcić to do samej wymiany uszczelniaczy nie potrzebujesz wyciągać tej rury:

http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=FRS


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-29 19:36:35 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-02 13:30:43
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
Ciagle nie rozumirm po co odkrecanie dolnej sruby skoro gora wyciagnieta a aruba trzyma tylko prowadnice...moze mi to ktos wyjasnic?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-02 20:31:51 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-02 13:30:43
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
Powiedzcie mi czy jesli nowy uszczelniacz raz wlozony musialbyc wyciagniety to czy mozna go uzyc ponownie??musialem wyciagnac uszxzelniacz bo zapomnialem wlozyc tej dolnej tulejki zlozylem ponownie...i po.jezdzie probnej laga dalej leje...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-02 20:33:10 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 434
Płeć: Mężczyzna
Kiedyś wyciągnięce uszczelniacze włożyłem ponownie i moto przejeździło jakieś 15 tys. km. Można wkładać i nie ma prawa nic się stać, o ile sie go nie uszkodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-02 20:43:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-02 13:30:43
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
Hmmm.w takim razie musze szukac innej przyczyny...za drugim razem wszedl o wiele latwiej...zobaxzymy jutro po rozlozeniu..dzieki za odpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-02 21:21:41 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 656
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Zależy jak się z uszczelniaczem obchodzisz, najlepiej obklejić początek rury folią spożywczą

https://youtu.be/e5K-Or9jOXM?list=PL5C3 ... 7A79&t=300


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-03 13:46:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-02 13:30:43
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
Po rozebraniu lagi okazalo sie ze powierzchnia goleni tam gdzie przylega uszczelniacz jest mocno porysowana(ktos chyba srubokretem ja traktowal)..czy jesli lekko ja zeszlifuje palierem sciernym to bedzie funkcjonowac czy czeka mnoe zakup goleni??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-04 07:58:10 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 656
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
arkadius9 napisał(a):
Po rozebraniu lagi okazalo sie ze powierzchnia goleni tam gdzie przylega uszczelniacz jest mocno porysowana(ktos chyba srubokretem ja traktowal)..czy jesli lekko ja zeszlifuje palierem sciernym to bedzie funkcjonowac czy czeka mnoe zakup goleni??


Jeśli mocno porysowana to dużo musisz zeszlifować a więc uszczelniacz może być za luźny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-12-29 19:18:05 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-08-19 11:58:20
Posty: 3
Nie chcę nowego tematu zakładać więc kontynuuję tutaj.
Pacjent FZS 1000 2003r.
Mam podobny problem co autor postu. Górna część lagi rozebrana do momentu wyciągnięcia zawleczki zabezpieczającej uszczelniacz olejowy. Niestety dolna śruba w goleni obkręca się razem ze środkiem. Jest jakiś patent? Nie uśmiecha mi się dorabianie długiego narzędzia.
1. Czy można pominąć ten krok i wyciągnąć uszczelniacz śrubokrętem? Po co sobie utrudniać? Dodatkowo bym wlał troszkę swieżego oleju i popompował tłoczyskiem aby przepłukać dół lagi i wylał przed zalaniem świeżym olejem.

2. Na jakie wymiary powinien być poskręcany górny element (niebieski względem srebrnego), oraz położenie nakrętki która ten cały zestaw ustala na długiej szpilce (zdjęcie)?

https://photos.app.goo.gl/A4ZKbwJAtVhv3kKo9


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-12-30 11:55:31 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 434
Płeć: Mężczyzna
Jeśli masz patent na wyciągnięcie uszczelniacza bez zniszczenia goleni i rury nośnej to powodzenia tylko tego się tak nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org