Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-06-13 17:58:18 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-06-12 11:15:14
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa / LLU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Witam, od niedawna jestem posiadaczem fazera S2 z 2009 roku. Mojego sprzet dopadła dziwna usterka. Mianowicie motocykl zaczął mulić podczas jazdy, na początku powyżej 4 tys. obrotów a dziś jak jechałem nim do warsztatu to już przy 3 tys . Może źle to nazwałem muleniem ale sprawa by wyglądała tak jakby powyżej tych 4 tys obrotów odcinało paliwo i silnik się dusił (występuje takie buu i spowalnianie) po odpuszczeniu manetki z powrotem jedzie. Dziwne jest też to że moto nie gasnie. Muli go, dławi ale po wysprzegleniu obroty jałowe trzyma książkowo, no może z małymi drganiami wskazówki. Sprawdziłem bak i nie ma w nim syfu żeby się coś zatykało. Przedmuchałem wężyk idący z pompki do listwy wtryskowej. Mam podejrzenie że może pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia na listwę wtryskową ale nie mam jak tego sprawdzić, nie mam manometru. Nakreslilem ten temat mechanikowi niech to sprawdzi.

Pytanie czy mogę mieć dobry trop z ta pompka czy mieliście może podobne problemy a może macie pomysły co może być tego przyczyna.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za sugestie

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-13 17:58:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-06-13 20:30:07 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-11-04 22:28:46
Posty: 226
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 s2
Taki efekt może dawać zużycie kabli zapłonowych lub zużyte świece. Podczas obciążenia w czasie jazdy nie jest w stanie przypalić calego paliwa i go zalewa,inaczej ma się sprawa na wolnych obrotach bo wtedy silnik pracuje bez obciążenia.
Co do pompy to jest to jak najbardziej możliwe że dmucha zbyt niskim ciśnieniem'przeranialem to niedawno w samochodzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-14 07:50:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-07-22 12:05:30
Posty: 54
Lokalizacja: Płock/Sierpc
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03
To co piszesz jest możliwe ale dla potomnych opiszę swój głupi przypadek :mrgreen:
Rok temu w moim FZS tak miałem, no może przy trochę wyższych obrotach. Już szukałem w internecie cudów na kiju, gaźniki, TPS, przewody i co nie tylko. Rozwiązanie banalne - wlot powietrza do boxa jest w FZS w stronę siedziska, a ja w te okolice coś wepchałem :oops: , chyba pokrowiec na kask i tak ograniczyłem przepływ powietrza, że objawy miałem analogiczne.
Ostro zapchany filtr powietrza też dawał objawy takie, że przy wyprzedzaniu na 5 czy 6 biegu była sekunda przerwy i dopiero przyspieszał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-14 09:14:10 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Pomiar ciśnienia paliwa między pompą a listwą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-21 12:57:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-06-12 11:15:14
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa / LLU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Sprawa wyjaśniona. Okazało się że nalałam jakiegoś syfu z paliwem ( tak to jest jak się leje nie że swojej banki tylko pożycza). Filtr paliwa był zapchany jakaś galaretą. Zostało wszystko wyczyszczone, bak umyty i śmigamy dalej.

Pzdr i LWG

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org