Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-07-19 10:32:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2137
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
Hubert Fazer s2
Hubert Fazer s2 napisał(a):
Czy przy prędkości w zakresie 150 - 180 (bo więcej nie próbowałem ) motocykl wam drży..

tylko jak jade po białych paskach. i to nawet przy prędkościach większych.

zacznij od sprawdzenia ciężarków kierownicy. własnie po to sa one takie ciężkie żeby eliminować drżenie przez które ręce mrowieją. wiadomo, nie złagodzą drgań tak żeby przez lusterka operacje chirurgiczne prowadzić, natomiast dobrze robią robotę. przez chwile jeździłem tylko z jednym ciężarkiem i równicę widać. mówimy tutaj jednak o ciężkich ciężarkach. wszystkie aluminiowe rizomy, sromy i inne chinole to tylko zaślepki i ozdobniki. jak nie mają wagi - nie robią roboty.

kolejna opcja to tak jak excop pisał - koła/opony. pierwsze do kontroli - czy opona nie wyząbkowana, jeśli z oponą ok, to sprawdź wyważenie, może się cieżarek odkleił i to tak telepie. jak tutaj wszystko OK to po kolei z dołu do góry - czy ośka prosta, czy łożysko w kole nie ma przeskoków, czy olej w lagach nie jest już szlamem, czy łożysko główki ramy poprawne, czy półki "zciągnięte" i nie ma luzu.

fz6 ma swoje drgania których nie wyeluminujesz, bodajże przy 6 tys obrotów (na najwyższym biegu około 100-110 km/h, przynajmniej u mnie w roczniku 2004. miałem je na fabrycznym wydechu, mam je też teraz na przerobionym). natomiast są to lekkie drgania silnika które najlepiej czuje plecak swoim tyłkiem, ale i kierowca może je odczuć. tutaj pomaga to co robię jadąc z plecakiem - unikanie tego zakresu. jak jadę sam to kompletnie mi to nie przeszkadza. ale te drgania są tak małe że o drżeniu rąk nie ma co mówić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-19 10:32:11 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-07-19 13:04:59 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-07-10 23:13:16
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 fazer s2
Hmmm, to niezbyt pocieszające, ale przyjrzę się temu. Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-19 15:02:06 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 228
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
Warto na sam początek sprawdzić przednie hamulce, czy tłoczki nie zapieczone i/lub czy lekko chodzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-19 16:02:10 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 354
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Hubert Fazer s2 napisał(a):
Hmmm, to niezbyt pocieszające, ale przyjrzę się temu. Dzięki


Nie dziw się za bardzo. Po zakupie używanego sprzęta latającego ponad dwie paki, to chyba powinno być logiczną normą sprawdzenie dokładne całego zawieszenia, napędu,hamulców itp. Toż to w końcu nie taczki. Jeśli jesteś przywiązany do swojego dupska, to musisz to zrobić koniecznie :D

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-19 17:59:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2137
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
Hubert Fazer s2, uszy do góry, te motki ne psują sie "ot tak". obstawiałbym jako najbardziej prawdopodobny temat zgubienie ciężarka z koła lub złe wyważenie tegoź.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org