Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Synchronizacja gaźników https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=2172 |
Strona 1 z 8 |
Autor: | zimny13 [ 2009-04-14 20:25:06 ] |
Tytuł: | Synchronizacja gaźników |
Może ktoś wie gdzie zrobić synchronizację gaźników w Ełku lub okolicy? I jaki jest koszt tej usługi bo nie chcę by mnie ktoś naciągnął |
Autor: | sobol [ 2009-04-14 22:31:50 ] |
Tytuł: | |
40 zł od sztuki przeważnie wszyscy sobie wołają :D |
Autor: | Robgie [ 2009-04-15 10:11:35 ] |
Tytuł: | |
Jak można synchronizować gazniki na sztuki? chyba ze chodziło o to ze 2 gazniki 80 a 4 160 to wtedy rozumie. |
Autor: | Leśmian [ 2009-04-15 10:30:50 ] |
Tytuł: | |
No właśnie tak jest ;] Ale to każdy serwis ma sowje zasady. U nas w moto gp jest zawsze czyszczenie, przegląd, synchro i mi na Fazera policzyli coś koło 250 zł. |
Autor: | zimny13 [ 2009-04-15 16:43:08 ] |
Tytuł: | |
mnie mechanik powiedział do 200PLN za czyszczenie, przegląd, sprawdzene ciśnienia na garach i synchronizację - to chyba się opłaca?? |
Autor: | Leśmian [ 2009-04-15 19:41:08 ] |
Tytuł: | |
No ceny są różne w zależnosci gdzie ;] raczej dużo cie nie przekręcą na tym ;] 200 zł dobra cena. |
Autor: | Nemmo [ 2009-04-15 20:20:40 ] |
Tytuł: | |
W ASO w Bydgoszczy w cenniku regulacje i czyszczenie gaznikow dla rzedowej czworki to widelki 180-250 zl |
Autor: | zimny13 [ 2009-04-15 20:29:10 ] |
Tytuł: | |
Dzięki! Będę się targował;) |
Autor: | BAD CAT [ 2009-04-15 22:19:30 ] |
Tytuł: | |
wolalem zainwestowac w zegary slupkowe angielskiej produkcji z aledrogo do synchronizacji.synchro robie sam jest to bardzo proste,zajmije max 20 minut ze zdjeciem baku podpieciem regulacja i zlozeniem.nie wjerze mechanikom koledze robil synchro i spierdzielil sprawe puzniej ja poprawjalem robote mechanika:) |
Autor: | t_racer_ [ 2009-04-15 23:54:55 ] |
Tytuł: | |
BAD CAT napisał(a): synchro robie sam jest to bardzo proste,zajmije max 20 minut
Przyjedź do Borek... kolejka się ustawi ;) |
Autor: | gorylfx [ 2009-04-16 18:52:25 ] |
Tytuł: | |
t_racer_ napisał Cytuj: Przyjedź do Borek... kolejka się ustawi
Jestem za 8) :mrgreen: |
Autor: | Aro68 [ 2009-04-21 09:12:30 ] |
Tytuł: | |
koledzy po czym poznajecie ,że trzeba robić ustawianie gaźników. Czym to się objawia , strzelaniem w tłumik , czy gaźniki , przerywaniem, nierówną pracą . |
Autor: | delta [ 2009-04-21 09:15:58 ] |
Tytuł: | |
Aro68 napisał(a): koledzy po czym poznajecie ,że trzeba robić ustawianie gaźników. Czym to się objawia , strzelaniem w tłumik , czy gaźniki , przerywaniem, nierówną pracą .
Nierówną pracą, większym spalaniem, słabszym wkręcaniem się na obroty |
Autor: | Aro68 [ 2009-04-21 09:34:55 ] |
Tytuł: | |
na jaką wartość ustawia się bieg jałowy silnika. Czy są to wartości 1000 -1100 obr/min. Rozumiem ,że wartości te dotyczą ciepłego silnika. I czy bieg jałowy ustawia się tym czarnym pokrętłem pod gaźnikiem pierwszego cylindra. Jeszcze jedno , przy uruchamianiu zimnego silnika ssanie należy otwierać na max, wtedy łapie dość duże obroty a jeszcze nie ma dobrego smarowania. |
Autor: | Nemmo [ 2009-04-21 09:48:08 ] |
Tytuł: | |
Obroty biegu jalowego to 1200-1300 (TCat ma 1300) na rozgrzanym silniku. Pokretlem po prawej stronie regulujesz obroty. Jesli chodzi o ssanie to wszystko zalezy jak masz wyregulowany moto. Ja ssanie na maksa wlaczam tylko jak jest zimno, przy czym zmniejszam ssanie w momencie gdy obroty zaczynaja rosnac tak aby silnik nie chodzil np na 3 tys tylko troche mniej. A jak jest cieplutko to nawet bez ssania mi odpala ;) |
Strona 1 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |