Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-08-10 15:55:45 
No jednak nie bylo idealnie ... foto pokazuje jak bylo przed synchro.
Filmik po (http://youtu.be/KWwIm0LKGIU). Nie wiem, czy to zbieg okolicznosci ale juz jestem w stanie bez manetki odpalic moto.
Zobacze, czy to przypadek, czy teraz bedzie cacy lub chociaz duzo latwiej - zauwazylem, ze jak tyci za dlugo przy3mam rozruch to nie chce zalapac, a jak czasem krociutko to lapie - troche jakby malo zdecydowanie ale odpala sam.


Załączniki:
przed_synchronizacja.jpg [214.09 KiB]
Pobrane 599 razy
Góra
  
 
PostNapisane: 2013-08-10 15:55:45 

PostNapisane: 2017-10-01 21:17:14 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-05-23 22:38:19
Posty: 5
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Hej

Ktoś zobaczyć na moją synchronizację gaźników. Martwią mnie dwa lewe które inaczej reagują niż dwa prawe. Na biegu jałowym jest ok. Czy można coś z tym zrobić czy tak zostawić.
Nadmienię, że gaźniki czyszczone, luzy sprawdzone.

Przed synchronizacją
https://www.youtube.com/watch?v=CderSd5UAlU

po synchronizacji
https://www.youtube.com/watch?v=ni7eWgpVAvs

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-01 21:22:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3171
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
Za ubogo ogólnie. powinien mieć chociaż te 20mmHG na wolnych


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-02 19:11:15 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-05-23 22:38:19
Posty: 5
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Co masz pod pojęciem "za ubogo" ?
Wiem, że serwisówka mówi o 225 mmHg. Ale jak na to można wpłynąć?
Śrubą ustalania mieszanki?

Ciśnienie sprężania mam na 1-3 po około 14,5; na 4 12,5. Przy próbie olejowej wszystkie około 18 bar


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-02 19:25:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3171
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
FZS 1000 pociąga oliwę, jak nie ma większych dolewek to głowy sobie nie zaprzątaj 18barami po próbie olejowej.

Uboga mieszanka=niskie podciśnienie

Można wpłynąć regulując poziom paliwa na pływaku + śrubą składu mieszanki.
Zacznij od wykręcenia śrub na każdym gaźniku o 1-1,5 obr. Zrób synchro i podaj wynik podciśnienia na ciepłym silniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-02 20:49:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-05-23 22:38:19
Posty: 5
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Do oleju zdążyłem się już przyzwyczaić (ja lubię wypić - to co silnikowi będę żałował) 2l/6000km, ale głównie zajada się tym olejem jak środkowa wskazówka wchodzi na czerwone pole.

Poziom paliwa mam większy niż podaje serwisówka (w której jest 3-4 mm powyżej linii puszki) u mnie już nie pamiętam ale było chyba 7-8mm na wszystkich i tak to zostawiłem.

Powiedz mi czy warto kupić chiński śrubokręt kątowy
http://allegro.pl/srubokret-katowy-do-regulacji-gaznikow-i6965058975.html
bo powiem Ci, że ostatnio znudziło mnie wyjmowanie i wkładanie tych gaźników. (borykałem się z nierówną pracą na biegu jałowym)

Dodam, że jak kupiłem moto śruba była wykręcona 3 obroty, a ja po czyszczeniu zrobiłem jak w serwisówce 2 obroty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-02 21:42:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3171
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
Bez takiego kątowego to czasem udręka.

Sprawdź poziom mierząc suwmiarką na pływaku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-03 09:28:53 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Wojt@s napisał(a):
Bez takiego kątowego to czasem udręka.

Sprawdź poziom mierząc suwmiarką na pływaku.
- Kolega Wojt@s dobrze napisał :) Pomiar poziomu pal. na zamontowanych gaźnikach nigdy nie będzie dokładny, trzeba gaźniki wymontować odwrócić pływakami do góry i tak pochylić żeby nie wciskały pływaki tych amortyzatorków w zaworkach, zgodnie z instrukcją pływak ponad krawędź gaźnika powinien wystawać 12,5 - 13,5 mm. a śruba składu mieszanki wykręcona 2 obroty. Tylko z tym ustawieniem śruby składu mieszanki jest tak że przy filtrze powietrza K&N i przelotowym tłumiku mam wykręcone po 3,5 obrotu, bo silnik się dławił przy przejściu z wolnych na średnie obroty przy ustawieniu ''książkowym''


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-03 13:17:25 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1323
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: FZS 600
Wojt@s napisał(a):
Bez takiego kątowego to czasem udręka.



Łatwo może nie jest ale idzie bez problemów przy troche wprawy. Ja kupiłem najzwyklejszy śrubokręt tylko ze ma z 40cm i idzie od góry się bez problemu dostać do regulacji gaziorów. Będzie już 4 czy 5 rok jak go używam i największy plus kosztował kilkanaście pln.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-03 13:37:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3171
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
Ale kątowy służy głównie po to by dostać się do śrub od składu mieszanki....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-05 21:23:41 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-05-23 22:38:19
Posty: 5
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Więc tak.
Dokonałem pomiaru na pływakach. jak wiadomo każdy gaźnik ma dwa pływaki nazwałem je "a i b". Dziesiąte milimetra to może być błąd pomiarowy
Wyniki:
1a - 13,6
1b - 13,5

2a - 12,4
2b - 12,6

3a - 13,6
3b - 13,8

4a - 12,9
4b - 13

więc myślę, że jest ok

Mierzyć poziom paliwa na wężyku? (na wyjętym i poziomym gaźniku) Czy sobie odpuścić?
[ img ]
Jutro przyjdzie śrubokręt kątowy więc będę kręcił i synchronizował.

Czy mam coś jeszcze sprawdzić mając gaźniki na wierzchu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-07 16:52:04 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-05-23 22:38:19
Posty: 5
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Poniżej film po wykręceniu śrub składu mieszanki
https://www.youtube.com/watch?v=Ai6mcqex24Q

wg mnie tak pracuje najrówniej. Śruby wykręcone 4,5-5 obrotów. Nie wiem czy to istotne ale mam założony tłumik przelotowy.

Mam nadzieję, że teraz benzyna nie będzie się lała z tłumika za mną jak mam tak na bogato :)

Dziękuję Wojt@sowi za pomoc. Opłacało się wydać 250 zł na śrubokręt.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-08 13:11:10 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 373
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Mój mechanik mówił, że przy przelotowych tłumikach bywają problemy z regulacją silnika aby równiutko chodził. Przykładem była gaźnikowa R6, gdzie po synchronizacji gaźników nie można było uspokoić silnika. Tylko przy lekko rozsynchronizowanych gaźnikach silnik chodził równo i bez problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-08 13:40:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3171
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
kubiniak napisał(a):
Poniżej film po wykręceniu śrub składu mieszanki
https://www.youtube.com/watch?v=Ai6mcqex24Q

wg mnie tak pracuje najrówniej. Śruby wykręcone 4,5-5 obrotów. Nie wiem czy to istotne ale mam założony tłumik przelotowy.

Mam nadzieję, że teraz benzyna nie będzie się lała z tłumika za mną jak mam tak na bogato :)

Dziękuję Wojt@sowi za pomoc. Opłacało się wydać 250 zł na śrubokręt.


Ja bym do pełni szczęścia ustawił poziomy na 12,5mm na pływakach i jeszcze raz synchro.
Przy wykręceniu pilotów na 5 jest duża szansa że się same odkręcą i wypadną, a poza tym przy otwarciu dyszy głównej na dłuższym etapie może być niedosyt paliwa ze względu na poziom paliwa na pływakach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-31 10:21:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-02-10 12:18:55
Posty: 8
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Na zdjęciu mój patent do regulacji składu mieszanki. Koszt wykonania to ok 25 zł, a wygoda regulacji bezcenna.
Wykorzystałem zębatki i pasek GT2 do drukarek 3D oraz kawałek płaskownika.
Załącznik:
gaźników.jpg [944.17 KiB]
Pobrane 232 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org