Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-11-13 22:42:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-10-15 17:30:05
Posty: 16
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 2007
Dzień dobry!
Na forum jestem już trochę, ale do tej pory raczej bardziej czytałem niż pisałem. Przeszukałem w zasadzie całe forum i jest kilka tematów, ale brak zebranego wątku o modyfikacjach fz1. Chciałem pogadać z Wami o zasadności niektórych zmian i dowiedzieć się kto dłubał i jaki był efekt.
Jestem po 1 sezonie fz1 fazer 2007 rok (abs). Motocykl w serii jest fantastyczny, ale przyszła zima i zaczyna się kombinowanie. Na chwilę obecną mam wydech od edka (przeróbka serii). To pierwszy krok. Lepszą opcją byłby yoshi albo mivv ale na to przyjdzie czas. Poniżej rozwiązania z moim komentarzem. Dajcie znać czy ktoś ma i jak to idzie:
- Exup&caty - został mi 1 cat i oczywiście exup. Exup póki co zostawiam, bo obawiam się o spadek dynamiki na w niskim i średnim zakresie - czy słusznie?
- Airobox mod - czyli powiększenie puchy + filtr k&n
- Ais block - w zasadzie funkcja tego systemu to tylko ekologia, więc zakładam, że warto wywalić/zatkać
- files mod - zmniejszenie płytek na dolocie
- velocity stacks - czyli lepsze polerowane doloty od airboxa
- świecie iryda cr9eix
Jak już mamy większy oddech i więcej tlenu to oczywiście pc3 lub wyżej i strojenie pod nową mapę.
to wszystko według amerykanów da nam dość konkretny przyrost mocy i momentu, a przede wszystkim lepszy dół. Zabawy jest sporo, koszty też niemałe.

I teraz główne pytanie - czy w ogóle warto tak mieszać? Może zwyczajnie kombinować z mniejszą zębatką zdawczą?
Do tego dokupić kalibrator prędkości i luz.
Co o tym sądzicie?
Czy jest na forum tak modyfikowane moto?

Pozdro wielkie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-13 22:42:41 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-11-13 23:16:14 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 747
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Sam napisałeś że moto jest fantastyczne, więc po co ci to.
Moc tego motocykla jest absurdalna na ulicy, jedyne co mnie też kusiło to modyfikacja tych przepustnic na dolocie ale nie ze względu na moc, a problem z szarpnięciem po dodaniu gazu.

Modyfikację zębatki przerabiałem, mam nawet regulator prędkościomierza.
Z przodu miałem jeden ząb mniej i na każdym biegu odczuwalnie większy moment, natomiast wadą jest szybko kończące się obroty, trzeba szybko przerzucać. Mnie potrzebna była krótka jedynka, pozostałe biegi mogły zostać tak samo, ale modyfikacja zębatek działa na każdy bieg niestety.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-13 23:21:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-10-15 17:30:05
Posty: 16
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 2007
tuzmen - piszesz miałem...rozumiem, że wróciłeś do fabrycznych wielkości zębatek?
Z jakiego powodu? Koniec obrotów w trasie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-13 23:25:21 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 747
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Wróciłem bo już chyba jestem emeryt hyhhyhy i moto mnie przerażało
Bardziej poważnie, robię dużo kilometrów i wkurza mnie częste tankowanie, a z tą zębatką pali 0,5 -1 więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-15 18:12:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-04-19 22:32:39
Posty: 17
Lokalizacja: Kluczbork
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 Fazer 2007
Ooo witam kolegę. Mi zostało wywalenie kata airbox mod , płytki i strojenie.ekologia zaslepiona bo strzelal jak wsciekly ,wydech ,pc3 emulator sondy i wkład powietrza zmieniony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 17:16:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-12-13 20:05:05
Posty: 17
Lokalizacja: Tenczynek
Płeć: Mężczyzna
Powiedzcie mi fachowcy...czy po wywaleniu kata motocykl będzie głośniej chodził? Mam wydech LeoVince z którym moto już i tak jest dość głośne.
Co daje zmniejszenie płytek?
I jak to wszystko przekłada się na spalanie motocykla (wiem, że na spalanie się nie parzy ale przy przebiegach rzędu 14000 rocznie jakąś różnicę robi).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-21 00:30:26 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-07-02 18:51:48
Posty: 3
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R6 2005
mirkirst napisał(a):
Ooo witam kolegę. Mi zostało wywalenie kata airbox mod , płytki i strojenie.ekologia zaslepiona bo strzelal jak wsciekly ,wydech ,pc3 emulator sondy i wkład powietrza zmieniony.


zawsze można remap zrobić bez pc3 i emulatorów. W fz1 przy okazji zdjąć limiter przepustnicy 5 i 6 biegu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-18 13:42:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-25 09:18:03
Posty: 13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1N
Witam,
Czy jest na forum ktoś kto ma to wszystko dłubnięte ??

Chciałbym podpytać czy warto i jakie są wrażenia z jazdy.

W tym sezonie chcę zmodyfikować trochę swój motocykl i chciałbym się dowiedziec na co mogę liczyć przy wykonaniu takich modyfikacji.

Będę wdzięczy za odpowiedź.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org