Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-02-05 22:24:17 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 750
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
ja bym nie spawał, za słaby jest ten materiał,
zobacz taki magic: http://allegro.pl/zestaw-kluczy-do-urwa ... 82983.html
przetestowane, działa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-05 22:24:17 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-02-05 23:00:30 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 140
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
hihi. dziś na czacie forum zadałem pytanie, czy własnie takie klucze dadzą radę złapać urwany gwint, wystaje nie wiem, z 8-10mm kołnierza, i może z 1-2 zwoje gwintu. Myślisz że da radę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 07:00:21 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 750
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Tyle wystarczy, ta nasadka złapie i nie puści. Bardziej martwił bym się czy nie ukręci się ponownie np. przy bloku.
Dlatego przed tym trzeba zrobić wszystko co sie da:

- można palnikiem podgrzać ale nie do czerwoności, bo się głowica zniszczy
- popukać młotkiem
- wd40


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 07:36:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 131
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Jedynym ratunkiem dla takiej śruby jest długotrwałe (kilka dni) podlewanie naftą i udar osiowy, obrotowy, z doświadczenia wiem, że inaczej nie puści, śruba jest już bardzo słaba i będzie się urywać, coraz bliżej silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 09:07:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 750
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
pawcio81 napisał(a):
Jedynym ratunkiem dla takiej śruby jest długotrwałe (kilka dni) podlewanie naftą i udar osiowy, obrotowy, z doświadczenia wiem, że inaczej nie puści, śruba jest już bardzo słaba i będzie się urywać, coraz bliżej silnika.


zgadam się, że na siłę to duże ryzyko ponownego urwania
Do tych nasadek przydał by się jeszcze klucz https://www.oleole.pl/klucze-udarowe/bo ... arki.bhtml
jeszcze nie mam :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 10:33:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 140
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
Coś mi się wydaje że skończę z motocyklem na serwisie z pustym portfelem :/ Chyba oddam od razu na serwis, może im się uda, jak nie to już będą mieli motocykl u siebie i wyjmą silnik i rozwiercą :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 16:07:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Ja twierdzę, że to, co było przegrzane i słabe już urwałeś.
I mówię z nie cudzego, a własnego doświadczenia.
W moim przypadku (widziałeś zdjęcia) reszta szpilki wykręciła się normalnie. Trzeba tylko mieć za co ją chwycić.
Nie mogę z całą pewnością powiedzieć, że w Twoim przypadku będzie tak samo. Ale ja bym jeszcze próbował napawać nakrętkę lub użył podobnego sposobu, ale bez specjalistów mechaników. Ja bym tak, po prostu, zrobił. Wybór Twój.
Życzę powodzenia. Bo więcej pisać już nie będę. ("Gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść")


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-06 21:06:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 140
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
Temat został i tak wyczerpany. Mnóstwo cennych rad i wskazówek za które pięknie dziękuje. Myślę że jeszcze spróbuję sam wykrecić szpilkę.
Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-07 09:59:08 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-04-03 10:04:04
Posty: 32
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S TRACER 900
Orginalne szpilki w Serwisie YAMAHY cena 12 zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-07 10:55:31 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 140
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
gedek7 napisał(a):
Orginalne szpilki w Serwisie YAMAHY cena 12 zł

Oryginalne szpilki w ASO 15.38zł sztuka, plus nakrętka 14.49zł i wszystko x8 + przesyłka daje ok. 250zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-07 13:12:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-04-03 10:04:04
Posty: 32
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S TRACER 900
Nie ma rzeczy wiecznych, chcesz zamiatać to smaruj . Jak nie to polecam rower. Koła dwa tylko pedałować trzeba i za darmoszkę.

Tekst-przytyk niepotrzebny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-07 14:29:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 750
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
oryginalne śruby zdaje się nie są z nierdzewki więc wolę kupić coś poza ASO


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-07 15:45:17 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
tuzmen napisał(a):
oryginalne śruby zdaje się nie są z nierdzewki

Na pewno nie są z nierdzewki.
Do takich zastosowań (i ogólnie do motocykli) śruby i nakrętki z nierdzewki, to najgorszy pomysł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-07 15:50:04 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 750
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
toooomelo napisał(a):
tuzmen napisał(a):
oryginalne śruby zdaje się nie są z nierdzewki

Na pewno nie są z nierdzewki.
Do takich zastosowań (i ogólnie do motocykli) śruby i nakrętki z nierdzewki, to najgorszy pomysł.


Hej, możesz rozwinąć ? Dlaczego to zły pomysł do kolektora i motocykli?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-02-07 21:56:41 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 140
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
Jeśli pamięć mnie nie myli, to czytałem ostatnio szukając oryginalnych szpilek że są one wykonane z tytanu? Ile w tym prawdy nie wiem, piszę to co przeczytałem.

ps. oddałem moto na serwis aby odkręcili wahacz i założyli uszczelkę przeciwpyłową której sprzedający mi motocykl zapomniał założyć (ja nie byłem w stanie z metrową dźwignią odkręcić śruby od wahacza) oraz wykręcić tą ułamaną szpilkę. Zrobili to w sumie w moment, po 2 godzinkach miałem odwieziony motocykl pod dom z powrotem. Koszt 280pln z transportem. Tyle co się nasłuchałem że lepiej tego nie ruszać, bo może się więcej szpilek ułamać a przy próbach rozwiercenia może się wiertło złamać i zostać w szpilce - postanowiłem nie ruszać pozostałych 7 szpilek, tylko je wyczyszczę naftą i tyle. Jeśli zajdzie kiedyś konieczność to się ogarnie. Na razie nie mam funduszy na takie ryzyko. Najważniejsze że kolektor wypolerowany :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org