Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-03-16 10:45:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-07-22 12:05:30
Posty: 54
Lokalizacja: Płock/Sierpc
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03
Za cholerę nie mogę sczaić jak to właściwie działa i co daje :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-16 10:45:10 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-03-16 11:10:43 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
najt napisał(a):
Za cholerę nie mogę sczaić jak to właściwie działa i co daje :shock:



Nie ty jeden... Przyspawali, co mieli pod ręką :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-16 11:20:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-14 20:31:49
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600
Ma za zadanie nie dopuścić do ześlizgnięcia się zębatki z wałka. A spawik na samej zębatce z moich obserwacji ma chyba "pomagać" żeby nie było luzu między wałkiem, samą zębatką. Chyba autor artysta miał to na myśli :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-16 11:23:00 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
H4rni
Nie kombinuj. Jak wałek nie ma żadnych dziwnych luzów, kup nową zębatkę SS lub JT, znajdź ogarniętego, co umie się posługiwać spawarką, niech ci to elegancko obsmarka, tak, żeby przy następnej wymianie nie było problemu i do przodu.
Tego typu rozwiązania niestety są stosowane w tych modelach nie tylko u nas, ale nie słyszałem, żeby u kogoś się to nie sprawdziło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-16 13:19:56 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-14 20:31:49
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600
Ani mi się śni kombinować cokolwiek. Nowa i poprawiona nakrętka i podkładka już do mnie dojechały. Zestaw napędowy będzie JT. Tylko z tymi spawami to gdzie dokładnie mają być? Pomiędzy nakrętką a wałkiem? Dobrze rozumiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-16 14:24:58 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
rhazz napisał(a):
zajebista rada - wymienić silnik z powodu wyrzeźbionej zębatki...
"BOLI PANA RĘKA? - TRZEBA UCIĄĆ - PRZYNAJMNIEJ JUŻ NIE BĘDZIE BOLEĆ"

W takim razie przepraszam za radę.

Po prostu pominąłem informację w wątku, że wałek jest w dobrym stanie.

H4rni napisał(a):
popularny problem w fazerach, z szlifowaną nakrętką przez wałek

Problemem nie jest zeszlifowana nakrętka przez wałek.
Problemem jest dopiero zeszlifowany gwint wałka przez nakrętkę.

Jeśli wałek jest ok czyli gwint jest ok, to dobrze, dać nową nakrętkę, ewentualnie trochę przyspawać i spoko. Po temacie :) powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-16 16:20:38 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
W dużym cudzysłowie, nakręć nakrętkę i ją przyspawaj do wałka, żeby nie spadła.
Wiem, że nakręcanie nie jest możliwe, ale efekt końcowy ma unieruchomić zębatkę w odpowiedniej pozycji.

Kurde - nie umiem tego inaczej wytłumaczyć :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-16 16:35:59 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-02-05 22:08:59
Posty: 3
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Jeżeli jest jakikolwiek stary gwint to spróbować go przegwintować narzynką. Gwint to m18x1.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-19 16:03:22 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-08-10 19:56:21
Posty: 80
Lokalizacja: WZ
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
H4rni
pokaż jakąś fotkę, jak to wygląda po rozebraniu.
Nie bardzo jestem sobie w stanie wyobrazić, co toto jest i po co :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-23 10:50:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-14 20:31:49
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600
Jasne, wszystko pokaże, jutro spróbuję się za to zabrać :D Sam jestem ciekaw...

Wybaczcie że tak późno, ale wyjechałem za granicę i nie brałem się za niego.
Ogólnie powiem tak, gwintu na wałku nie ma WCALE, nie ma nawet z czego go zrobić. Na razie patent trochę ulepszyłem żeby nie było luzów i to na tyle. Może później coś z tym zrobię jeśli będzie się to opłacać.

Dzięki chłopaki za pomoc :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org