Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-05-29 20:17:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2018-05-20 20:47:19
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Jabłkowy
Obecne moto: FZS 600
Miodzio!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-29 20:17:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-05-29 21:55:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 174
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
Pięknie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-29 23:07:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-10-28 17:54:51
Posty: 20
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Mam zrobione podobnie. Ale u mnie ta sama taśma świeci dwojaki. Ciemniej światła postojowe a jaśniej stop.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-30 09:40:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 174
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
Oczywiście. Bo światło postojowe jest podłączone pod niższe napięcie a światło stopu pod większe. Chyba że plotę głupoty to mnie poprawcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-30 09:49:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Oskarkor napisał(a):
Chyba że plotę głupoty to mnie poprawcie.

obstawiam że tak właśnie jest. w moto napięcie to 12V i raczej tu nic się nie zmienia. może się zmieniać nateżenie prądu. natomiast najprawdopodbniej Zolnierzslawek ma po prostu podłączenie tak zrobione że mu różnie świeci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-31 09:40:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-10-28 17:54:51
Posty: 20
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
To może wyjaśnie, jak to zrobiłem. W motocyklu jest tylko jedno napięcie 12V. Każdy odbiornik a takim też jest żarówka jest zasilany 12V. Listwa LED jest zasilana z dwóch źródeł. Jedno to światło stop a drugie to światło postojowe. Przy czym zasilanie ze światła postojowego jest zmniejszone przez opornik, natomiast zasilanie ze światła stop jest pełne czyli 12V. Oczywiście oba układy zasilania są zabezpieczone/odseparowane diodą prostowniczą aby można było uzyskać dwa różne napięcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org