Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-04-27 11:59:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Jak w temacie, chodzi o to że (wstyd się przyznać) nie wiem w które miejsce wlewa się olej, oraz czy stan oleju sprawdzać na centralce, czy z dwoma kołami na ziemi bez podparcia? Na centralce jest troszkę powyżej środkowego poziomu, a na ziemi troszkę powyżej minimum.

Z prawej strony motocykla jest jakiś "kurek", którego za cholerę nie mogę przekręcić(odkręcić), a nie chcę się siłować z narzędziami bo jeszcze urwę, nie wiem w którą stronę jest tam gwint, o ile wogóle jest.. W manualu opisany jest jako "oil filter"..(?).
Zakupiłem półsyntetyk 10W40, chyba dobry?

Element zaznaczony na czerwono:
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-04-27 11:59:53 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 12:15:26 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Dokładnie to jest korek wlewu oleju silnikowego. Ja kupiłem motul 10w40 półsyntetyk.
Z tym korkiem proponuje przez materiał jakiś kombinerkami (ja tak zrobiłem)
Gwint jest normalny odkręcasz w odwrotnie do wskazuwek zegara.
Pod spodem silnika jest korek spustu oleju klucz chyba 17 dokładnie napisze jak będe w domu


ja sprawdzam na ziemi bo na centralce moto lekko pochylone i wydaje mi sie że będzie nie prawidłowo

ps wpisz w wyszukiwaniu na forum odnośnie oleju tam też jest ile należy wlać. Niby jest napisane na deklu ale...


Ostatnio edytowano 2009-04-27 13:15:48 przez stoodent1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 12:28:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
OK, dzięki.
A w jakiej pozycji sprawdzać poziom oleju? Na centralce czy na ziemi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 12:48:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-03-29 18:25:37
Posty: 102
Lokalizacja: włocławek
wczoraj widzialem taka fazere w tym malowaniu na stacji
podjechala z jakims chopperkiem. ladne malowanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 13:15:48 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Mocnieg go szarpnij i puści ;] jak moto długo stało to sie "zastały" gwinty gdzieniegdzie.


"Oil filter" to masz centralnie na środku między kolektorami wydechowymi.


Śruba spustowa po lewej stronie moto.


Olej na dwóch kołach wg serwisówki. Ja tam sprawdzam na centralce bo musi być prosto. Czasem tylko inaczej dla pewności.

Można oprzeć prosto o ściane i wtedy sprawdzić albo pod boczną stopke coś podłożyć żeby było pionowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 14:01:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
OK, czyli wygląda na to, żę jednak muszę dolać tego oleju ;)

Mój Fazer jest złoto-czarny:
http://www.scigacz.pl/riderfoto/6587.html
Fotka z pierwszego posta jest po to, aby pokazać prawy bok, którego jeszcze nie fotografowałem w swojej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-28 07:54:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4621
Obecne moto: jamaha pw 50
Devxx zmniejszaj zdjęcia następnym razem i uzupełnij miejscowość w profilu. thx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-28 10:11:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Delta81 napisał(a):
Devxx zmniejszaj zdjęcia następnym razem i uzupełnij miejscowość w profilu. thx

Sorry.. Chciałem wrzucić duże, aby było widać o co chodzi. Następnym razem będą mniejsze. Profil uzupełniony ;)

Temat generalnie do zamknięcia. Wczoraj odkręciłem wlew kluczykiem francuskim przez szmatkę. Poszło łatwo, bo w niedzielę prysnąłem wd40 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-28 10:26:00 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Haha francuzem do korka :) masz power
ale co by nie było też myślałem o tym kluczu :) ale szmatka to dobry patent na nie porysowanie lakieru...
Ps najlepiej wrzucaj zdjęcia na fotosik czy coś takiego i dawaj miniatury ewentualnie zmniejszone foty.
Znajdziesz tam linki do wklejania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-28 22:18:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
stoodent1 napisał(a):
Haha francuzem do korka :) masz power


Może się to wydawać śmieszne, ale braliśmy się we trzech za odkręcanie paluchami i ojciec z bratem - duże chłopy również polegli... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org