Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-07-16 21:42:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-11-24 20:44:26
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Cześć,
mam problem z gazem, ciężko chodzi po wymianie linek. Moje moto to FZ6n S2, rocznik 2007.
W tamtym roku pękła mi linka gazu, zaraz przy rolgazie. Kupiłem dwie linki, ciągnącą i pchającą, wymieniłem, wszystko super. Myślałem, że mam spokój na pare sezonów.
Ostatnio gaz zaczął mega ciężko chodzić, musiałem się znim siłować, więc miałem w sobotę na to popatrzeć, jednak nie zdążyłem. Linka pękła w trasie, tym razem w środku pancerza.
Zamówiłem znów dwie linki, tym razem nasmarowałem je olejem przed wymianą (tamtych nie smarowałem bo wyczytałem na forum, że takich się nie smaruje), jednak gaz znów chodzi mega ciężko, ledwo odbija, lub nawet się zacina.
Sam rolgaz bez linek chodzi lekko tak jak i linki luzem. Przy silniku gaz może faktycznie nie chodzi jakoś super, no ale na pewno nie stawia takiego oporu jak przy manetce po zmontowaniu całości.
Nie wiem już co mam z tym zrobić... Środek sezonu, a ja z taką pierdołą się męczę.

Dla leniwych, skrót:
Rolgaz ciężko chodził, linka pękła w połowie pancerza. Po wymianie obydwóch linek rolgaz dalej stawia opór i nie odbija.

Możliwe jest, że linka jest minimalnie za długa? Może się pomyliłem i zamówiłem od wersji z owiewkami, a dla nakeda ma być ciut krótsza? To mogłoby być przyczyną?
Albo przy silniku jest za mocna sprężyna? Chociaż jest raczej oryginalna.. więc wątpię...

Proszę o jakiekolwiek sugestie.
Z góry dzięki! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-16 21:42:55 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-07-17 09:57:21 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
A skąd masz te linki ??
Moim zdaniem problem tkwi w linkach...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-17 11:10:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
Witam,
A czy musiales sciagac do tego manetke? Ja jak kiedys zakladalem grzane manetki to przykleilem prawa zbyt blisko przycisków i guma stawiala opór, ze musialem odkrecac zeby zwolnic :)
Fajne rozwiazanie na autostradzie bo dzialalo jak tempomat, ale moglo sie zle skonczyc :D

Polecam zobaczyc czy manetka albo cos o nic nie trze.

Lwg :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-17 11:34:55 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Ja mam tak samo jak kolega wyżej. Po przyklejeniu grzanych, manetka sama nie wraca. Ma minimalny opór i można jechać jak na tempomacie. Mi akurat to pasuje.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-17 12:47:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
J@ck Pewnie stalo sie u Ciebie to co u mnie. Klej spod manetki sie przesunal podczas jej zakladania i posklejal troche mechanizm od linki :) wystarczy rozebrac i wyczyscic zmywaczem do paznokci :) pod warunkiem, ze plec piekna pozwoli :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-18 21:18:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-11-24 20:44:26
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Dzięki za odpowiedzi :)
Linki ze sklepu motocyklowysklep24.pl, żadnego kleju nie używałem :)

Pogrzebałem jeszcze wczoraj i puściłem linki ciut inną drogą, uważając by się nie obracały. Jest zdecydowanie lepiej, jeszcze nie wiem czy mogę mówić o pełnym sukcesie, stwierdze to jak będzie pogoda :)
Dziwi mnie jednak to, że ułożenie linek ma aż takie znaczenie, ostatnio też wydawało mi się, że "ładnie" je ustawiłem. :)

Mam za to jeszcze jedno pytanie, dla upewnienia się :)

Czy linki mają iść przez miejsce, które zaznaczyłem w załączniku? Pewnie tak, ale wolę się upewnić :D

Załącznik:
moto.png [184.78 KiB]
Pobrane 537 razy


I teraz, czy jak skręcicie kierownicą na maxa w lewo to te linki się nie "gniotą" tam?
Mam wrażenie, że wszystko co się tam znajduje jest mocno przyciskane przez kierownice, no ale innej "lepszej" drogi raczej nie ma :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-19 09:43:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
n3wbie napisał(a):
Czy linki mają iść przez miejsce, które zaznaczyłem w załączniku? Pewnie tak, ale wolę się upewnić


zerknę wraajac do domu jak u mnie lecą, też n'ka, z gazem problemu nie mam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-21 22:22:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-11-24 20:44:26
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
i jak tam, udało się potwierdzić? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-23 09:22:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
zapomniałem, wpisuje sobei przypomnienie na tel, sorki!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-24 17:14:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Sprawdzone, gaz u mnie leci przez tę dziurę ale z prawej strony.


Załączniki:
image.jpg [1.28 MiB]
Pobrane 411 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-25 08:06:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-11-24 20:44:26
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
O kurde, to jestem w nie małym szoku...
Jak kupiłem moto to też miałem puszczone lewą stroną. Wnioskuję, że jeśli Ty nigdy nie miałeś problemów to to jest właściwe ułożenie.
Dziękuje Ci bardzo! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-25 10:01:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
n3wbie napisał(a):
Wnioskuję, że jeśli Ty nigdy nie miałeś problemów to to jest właściwe ułożenie.

nie miałem nigdy problemów. czy to jest wlaściwe? nie wiem ale jeżdżę tym moto juz 7 lat (ta wiem, przywiązałem się do sprzeta) i od tego czasu tak było.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-25 13:20:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-11-24 20:44:26
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
W sumie ciekawe jak powinno być, może ktoś inny jeszcze się wypowie? :)

Dzięki za poświęcony czas jeszcze raz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-08-03 10:25:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-24 22:26:03
Posty: 100
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: nie 1
U mnie biegnie z lewej* strony, co jest logiczne bo tam się schodzi do przepustnicy (nad nią leci linka sprzęgła i tam wypada regulacja). Nadmienię, że mam problemów z tymi cięgnami.

*- gdyby ktoś miał wątpliwości która to lewa, to oczywiście lewa strona siedząc na moto


Załączniki:
IMG_20180802_183520.jpg [1.73 MiB]
Pobrane 346 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-08-03 12:47:59 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-04-24 14:24:37
Posty: 206
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski / Częstochowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
U mnie linki od gazu biegną z prawej strony. Może w wersji z owiewką są puszczone lewą stroną?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org