Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Powrót do serii
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=23020
Strona 1 z 2

Autor:  Bototofzs [ 2019-01-25 17:02:44 ]
Tytuł:  Powrót do serii

Witam serdecznie.Posiadam fzs600 2003r.Motocykl został podrasowany przez poprzedniego właściciela który wymienił dysze na większe,założył komin mivv i filtr powietrza KN.Motocykl ma zdumiewające osiągi lecz ne opowiada mi jego gigantyczne spalanie,tak ze chciał bym powrócić do seryjnych ustawień w związku z tym mam kilka pytań. Czy musze wymienić wszystkie tuningowe części wyżej wymienione? Jesli to mozliwe chciał bym zostawić komin bo pięknie brzmi i filtr.dzieki

Autor:  patrykflsu [ 2019-01-25 17:42:31 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

To ile on więcej pali :shock: :shock: :shock:

Autor:  Bototofzs [ 2019-01-25 19:39:07 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Około 10l po za tym nawet niewiem ile wyciąga bo skala za mała.Musze koniecznie powrócić do seryjnego ustawienia

Autor:  Bototofzs [ 2019-01-25 19:46:08 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Chciał bym zostawić tłumik z filtrem bo ryczy jak rakieta tylko obawiam sie ze mieszanka zrobi sie zbyt uboga wiec pytam czy musze wszystko wymienić,moze ktoś ogarniam cos podobnego

Autor:  ahamay [ 2019-01-25 21:38:48 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Jeśli nie potrafisz regulować gaźników to zleć to mechanikowi aby powrócił do standardowych i zrobił strojenie pod wydech i filtr. Nie powinno to być żadnym problemem.

Mam sportowy filtr i wydech, spalanie wynosi od 4,2 przy jeździe turystycznej, 4,6 normalnie na co dzień, nigdy mi nie spalił więcej jak 6.

Autor:  patrykflsu [ 2019-01-26 00:54:15 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Podsumowując. Chcesz wywalić dynojety i wyregulować gaźniki. Sprawa wygląda tak jak pisze ahamay.
A to spalanie to jakiś kosmos, dysze to pewnie takie, że palec można wsadzić :shock:
A tak na poważnie to skoro jest taka dawka paliwa to dawka powietrza jaka musi być żeby skład był prawidłowy. O ile dobrze pamiętam to jest 1:14,7. Filtr K&N nie wiem, czy ją zapewni, tam pewnie by kompresor musiał być :lol:
To takie moje luźne przemyślenia. Najlepiej oddaj do mechanika. Raz już słyszałem historię z ostro przymodzonymi gaźnikami. Mechanicy trochę się napocili, żeby wszystkie modyfikacje cofnąć.

Autor:  Bototofzs [ 2019-01-26 13:14:36 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Mechanik poprzedniego właściciela powiedział ze przy zmianie tłumika i filtra na sportowy bylo konieczne takie ustawienie by utrzymać odpowiednia mieszankę w tym modelu.Swiece maja ładny kolor wiec ustawiony jest klasa .Kiedyś zakładałem sportowy tlumik w Vce i wystarczyło dołożyć sportowy filtr i zwiększyć dawkę bez wymiany dysz.Wymienię dyszę na seryjne i zrobię regulacje

Autor:  Bototofzs [ 2019-01-26 13:28:59 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Dziwi mnie to ze musiał dac tak ogromna dawkę paliwa by wszystko odpowiednio zsynchronizowac bo z świec mozna wszystko wyczytać i jest prawidlowo.Jedzie i chodzi tez rewelacyjnie

Autor:  patrykflsu [ 2019-01-26 17:29:09 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Filtr powietrza i przelotowy wydech to nie jest zrobienie z sześćsetki litra. To poprawia pracę silnika, no ale bez przesady, żeby dawka paliwa była dwa razy większa.

Autor:  J@ck [ 2019-01-26 23:06:18 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Najpierw pojedz i niech Ci to sprawdzą. Jakie by dysze nie były, 10 litrów to jakiś kosmos. Kumpel w bandycie miał ustawione gaźnik tak, że palił po 12 i jeden "wymieniacz" mówił, że tak musi być a drugi zrobił że pali koło 7. Wg mnie jakby palił twój palił 7 to dużo a 10 to zamiast spalać to może wylewa to paliwo. Mam fazę ósmy rok i najwięcej wyszło troszkę ponad 6 przy mocnym palnik więc wiem co pisze. Jedź najpierw sprawdź

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Bototofzs [ 2019-01-27 02:21:00 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Spoko koledzy dzieki za wsparcie. Latalem na tych ustawieniach cały poprzedni sezon i myślę ze poprzedni mechanior nie do końca wykonał swoja prace poprawnie. Po prostu ustawił przejechał sie i stwierdził ze jest wszystko ladnie i pieknie N
Bo tak jest,spalania nie mógł stwierdzić dopiero poprzedni właściciel totalny laik wiec mysleal ze tak powinno być.Zabieram sie za ustawienie w mojej stajni.Pozdro

Autor:  robo2223 [ 2019-01-31 20:39:23 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

witam,żeby nie zakładać tematu to pytam tutaj,kupiłem ostatnio tłumik dominatora do fzs600 2002r. czy po wymianie samego tłumika muszę robić regulację i strojenie gaźników?wydech założyłem żeby lepiej brzmiał, a nie żeby podnieść moc motocykla, więc nie wiem czy to konieczne. nie chcę niepotrzebnie naciągać się na koszta,ale jeśli trzeba to zrobić to chciałbym to ogarnąć teraz, żeby na sezon maszyna była gotowa.

Autor:  J@ck [ 2019-01-31 21:42:12 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Nic nie musisz, to twoje moto. Dobrze by bylo

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Autor:  robo2223 [ 2019-01-31 23:06:42 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Wiem że nie muszę ale chce żeby było wszystko ok,pomimo że już ponad 30 lat na karku to dopiero pierwszy sezon za mną i to moje pierwsze poważne moto,dobrze mi się nim jeździ i bardzo mi się podoba,więc chciałbym żeby posłużył mi jak najdłużej.

Autor:  J@ck [ 2019-02-01 14:07:20 ]
Tytuł:  Re: Powrót do serii

Ja swojego kupiłem na 2 lata a minęło 7. idzie 8

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/