Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-05-03 18:04:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-12 14:47:45
Posty: 76
Lokalizacja: Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 600
Witam, Wczoraj mialem mala przewrotke i z tego wezyka kolo stopki bocznej zaczelo cos cieknac, pomoze mi ktos co to jest ?

Rozumiem z tego co czytalem, ze olej do skrzyni biegow i silnika jest tylko 1 i wlewa sie go z prawej strony przez taki czarny duzy korek odkrecany recznie?

A i jeszcze 1, jak jest rozgrzany motor ,postoi z 2 minuty, zeby olej obciekl to w tym oczku przezroczystym mam polowe stanu, Dobrze to jest ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cieknący węzyk
PostNapisane: 2009-05-03 18:04:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-03 18:12:58 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-09 22:08:47
Posty: 349
Lokalizacja: wawa... 3 min bike'm
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr
czas na dolewke... a z wezyka wycieka nadmiar, skoro byla gleba nie dziwi wyciek przy malym stanie oleju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-03 18:13:41 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-12-31 21:43:53
Posty: 56
Lokalizacja: okolice Brodnicy
marsjan napisał(a):
Witam, Wczoraj mialem mala przewrotke i z tego wezyka kolo stopki bocznej zaczelo cos cieknac, pomoze mi ktos co to jest

hmm nie wiem o jaki wężyk dokładnie chodzi ale mniemam że o wężyk od chłodnicy sprawdzałeś stan płynu chodzącego? z temteraturą wszystko ok ? Moze po prostu po wywrotce z zbiorniczka z płynem (który w czasie wypadku był w nienaturalnej pozycji ) wyciekło trochę płynu przez wężyk który ujście ma właśnie koło bocznej stopki lub koło hamulca tylnego. A jak będziesz to sprawdzał to zobacz jeszcze czy Ci się to nie przesunęło i czasem płyn który jest w nadmiarze wylatuje na bok a nie pod tylne koło.

marsjan napisał(a):
Rozumiem z tego co czytalem, ze olej do skrzyni biegow i silnika jest tylko 1 i wlewa sie go z prawej strony przez taki czarny duzy korek odkrecany recznie?

Tak

Cytuj:
A i jeszcze 1, jak jest rozgrzany motor ,postoi z 2 minuty, zeby olej obciekl to w tym oczku przezroczystym mam polowe stanu, Dobrze to jest ?

Przypatrz się dobrze , na tym oczku muszą byc 2 kreski i olej powinien być miedzy nimi a najlepiej ok 2/3 powyżej dolnej ( motocykl musi być w pozycji pionewej w czasie sprawdzania poziomu oleju)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-03 18:33:10 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Z tego co wiem sa 3 weżyki od: nadmiaru paliwa, oleju i płynu chłodniczego (to gdzie który jest zalezy od tego gdzie go ktos wsadził)przy wywrotce któryś z płynów ci sie przelał i teraz posprawdzaj posprawdzaj olej i płyn chłodniczy.
Jesli źle mowie to niech mnie ktos poprawi i napisze czy płyn hamulcowy tez ma weżyk od przelewania(ale chyba nie)

A co do ilosci oleju to ile osób tyle opini
Jedni twierdza ze trzeba lac ponad poziom bo wtedy masz pewnosc ze silnik ma zawsze dobre smarowanie (według mnie nie powinno sie tak robic)
Drudzy ze trzeba lać na minimum bo silnik ma leprze osiągi
A trzeci (czyli ja i matoshiba ) twierdza ze powinno byc PRAWIE pełno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-03 20:17:25 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-01-25 19:40:18
Posty: 109
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 FAZER 04r.
płyn hamulcowy nie ma wężyka od przelewu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-03 22:48:20 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-03-29 18:25:37
Posty: 102
Lokalizacja: włocławek
a ja mam ponad miarke!! jak ktos jezdzi spokojnie bez pionow itd to niech leje tyle co trzeba bo po co wiecej
ale jak ktos jezdzi na kole to radze lac wiecej!! silnikowi nic niezaszkodzi jak bedzie mial wiecej
kumpel jezdzi f3 ma przerobina na streeta i ma przerobiona miske olejowa i leje ponad litr oleju wiecej do niej!!!!!!! ale on jedzie i jedzie na tym kole

wielu znajomych dlatego wlasnie zatarlo silniki bo jechalo na kole i niezauwazyli kontroli od oleju

przeciesz jak motor stoi w "pionie" to w misce olej ucieka na dol i niema skad zaciagac :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-04 11:07:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-12 14:47:45
Posty: 76
Lokalizacja: Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 600
Wylało mi sie cos zadkiego i ciemnego :)

Ten wężyk dochodzi do takiego czarnego "pudełka" od razu za gaznikami w kiernuku tylu motocykla.

Cytuj:
Przypatrz się dobrze , na tym oczku muszą byc 2 kreski i olej powinien być miedzy nimi a najlepiej ok 2/3 powyżej dolnej ( motocykl musi być w pozycji pionewej w czasie sprawdzania poziomu oleju)

Chodzi o takie 2 czarne malutkie kreseczki z prawej strony od tego oczka ?

A plyn chlodzacy w zbirniczku wyrownawczym jest w 2/3 sklali a pod korkiem tam od chlodnicy jesy full.

Teraz znowu wlaczam zapłon (tym czerwonym z prawej strony na kierownicy) chce odpalic i zapala sie kontrolka od oleju i tylko cos pyka ;/

Oczywiscie czarny Fazer 1999 rok, zeby mi tu ktos nie podpowiadal o Thundercarcie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-04 20:51:13 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-09 22:08:47
Posty: 349
Lokalizacja: wawa... 3 min bike'm
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr
tykanie to pompa paliwa dolewa sosu do gaznikow... te kreski w oczku to min i max oleju (ja leje full)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 22:40:33 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-12 14:47:45
Posty: 76
Lokalizacja: Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 600
No dobrze te tykanie to dolewanie mieszanki.

Przy zimnym silniku dodam gazu nacisne rozrusznik i od razu wkreca sie na obroty na ssaniu i jest wszycho dobrze.

Pozniej gdy pojade zatankowac, naciskam rorusznik a tam tylko tykanie i wtedy gdy wciskam rozrusznik zapala sie lampka od oleju. PO kilku razach dopiero zaskoczy i zapala.

POmoze ktos ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 00:09:58 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-09 22:08:47
Posty: 349
Lokalizacja: wawa... 3 min bike'm
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr
po co krecisz manete przy rozruchu ???1/3 ssania i MUSI odpalic... tykanie masz po kazdym wlaczeniu zaplonu i czekaj az skonczy tykac i cisnij zaplon... lapka oleju to zly znak przy rozruchu, albo filtr oleju poszedl na wakacje lub czujnik cisnienia zaniemogl, albo dolej oleju bo ssak nie ma co zassac...
...howk powiedzialem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 08:21:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
w kocie nie ma czujnika ciśnienia oleju....to jest czujnik POZIOMU oleju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 15:01:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-12 14:47:45
Posty: 76
Lokalizacja: Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 600
Okej. ale czemu na cieplym silniku przy wcisnieciu startera slychac tylko pojedyncze pykniecie i zapalenie kontrolki od oleju?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 15:03:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
marsjan napisał(a):
Okej. ale czemu na cieplym silniku przy wcisnieciu startera slychac tylko pojedyncze pykniecie i zapalenie kontrolki od oleju?

Kontrolka oleju (przynajmniej w kocie) zapala sie zawsze podczas rozruchu. Taka kontrola czy w ogole dziala. Wydaje mi sie, ze rozrusznik Ci powoli siada. Kiedys w samochodzie sie z czyms takim spotkalem, ze wlasnie bylo trzeba kilka razy cyk cyk zanim zaczal krecic.

Moze w tym problem? :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 16:54:50 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-04-20 22:33:30
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Ja bym obstawiał raczej problemy z akumulatorem niż rozrusznikiem. Najlepiej sprawdzić oba ale jeśli cyka, to wydaje mi się że rozrusznik chce kręcić ale nie ma odpowiedniego napięcia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 18:53:40 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Jeśli akumulator nie daje odpowiedniego prądu to w słychac buczenie a nie bykanie.
Cyk cyk cyk to pompka paliwka :) nie da sie pomylić z niczym innym.
buuuu taki dźwięk jak transformator albo spawarka transformatorowa czy tam udar to już napewno problemy z prądem.
Pożycz od kogoś akumulator albo sprawdź na kablach z autem jakimś.
Kontrolka oleju (ciśnienie czy poziom) czerwona zapala się każdorazowo przed uruchomieniem.
I nie ciśnij nametki przed uruchomieniem, lekkoś ssanie i nich popracuje sobie minutkę, olej doprowadzisz do właściwej temperatury inaczej zacierasz serducho!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org