Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Czyżby cewka zaplonowa????
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=23284
Strona 1 z 1

Autor:  Bototo [ 2019-04-25 14:05:22 ]
Tytuł:  Czyżby cewka zaplonowa????

Witajcie. Ostatnim razem robiłem czyszczenie i synchronizacje gaźnikow i ułatwiając ich wyjecie z ramy odpialem cewki i niestety lewą źle podpialem po czym moto na jeździe próbnej szarpal w wysokim zakresie obrotów( objaw chwilowej utraty mocy i po chwili zbierał sie dalej ok 7-8 tys obrotów) Później prawidłowa wpialem cewke ale dolegliwość została.Pytanie jak mozna ja sprawdzić?

Autor:  Bototo [ 2019-04-25 14:21:56 ]
Tytuł:  Re: Czyżby cewka zaplonowa???? Fazer 600

Dodam ze to fazer 600

Autor:  Bototo [ 2019-05-06 15:09:05 ]
Tytuł:  Re: Czyżby cewka zaplonowa????

:moto:

Autor:  misiakw [ 2019-05-06 15:25:08 ]
Tytuł:  Re: Czyżby cewka zaplonowa????

- wygląda na to że nikt nie ma pojęcia... ja tez nie dam ci diagnozy. cewki mozesz sprawdzić poprzez wyjęcie świec, wsadzenie ich do cewki i dotknięcie bloku silnika. kręcisz rozrusznikiem, jak jest iskra to znaczy ze jest ok.
- jak podpiąłeś niewłaściwie, to znaczy że silnik dostawał w niewłaściwym momencie iskrę, czyli zapłon poszedł nie tak, może usyfiłeś świece i teraz dalej nie działa.
- grzebałeś z gaźnikiem - może niewłaściwie wyregulowany jest i zmiana cewek nic nie zrobiła.
- może nie tak poskładałeś gaźniki i gdzieś lewe powietrze łapie (to możesz sprawdzić psikając plakiem na działającym silniku. jeśli łapie obroty - to ciągnie lewe powietrze). Albo zapomniałeś dokręcić masę do silnika...

myślę że mechanik nawet więcej pomysłów miał bo co nie tak... coś już sprawdzałeś?

Autor:  glenroy [ 2019-05-06 21:50:38 ]
Tytuł:  Re: Czyżby cewka zaplonowa????

Jak na moje to nie wina cewek a złej regulacji gaźników, ustawiałeś poziomy w komorach? Może przy składaniu w którymś gaźniku uszkodziłeś iglicę, to dość delikatne elementy.

Jakby cewki stanowiły problem, to raczej nie dotyczył by on jakiegoś konkretnego, wąskiego zakresu obrotów.
7-8 tys obrotów, to właśnie punkt, w którym Fazer przechodzi z jasnej, na ciemną stronę mocy i stawiam tu prawie na pewno problem z gaźnikami, tym bardziej, z autopsji wiem, że mój FZS lubił się tak przytkać czasami po zimowaniu i problem leżał właśnie w gaźnikach.

Autor:  Bototo [ 2019-05-16 07:42:44 ]
Tytuł:  Re: Czyżby cewka zaplonowa????

Witam.Czekając dość długo za odpowiedzią postanowilem sam działać bo sezon w pełni.Gaźniki na szczęście nie były przyczyną tej nieprawidłowości.Zrobiłem jeszcze jedna jazdę próbną i podczas jazdy z biegiem czasu,chwila po chwili motocykl zachowywał sie coraz gorzej.Więc sprawdziłem swiece z rana jak byl zimny i po rozgrzaniu cewki.Różnica była widoczna gołym okiem,przy zimnych cewkach bajka,a po 2km i rozgrzaniu iskra była lecz bardzo kiepska.Wiec definitywnie postawiłem na uszkodzona cewke,zakupiłem nową i fazerek wrócił do dawnej kondycji.Wracając do gaznikow to moja fazerka musi mieć robiony serwis po każdej zimie,bo w pewnym zakresie obrotow lubiła sie zadławic na ułamek sekundy.Garazuje ja w blaszaku nakryta pokrowcem wiec lekko nie ma.Pozdro

Autor:  lepel [ 2019-05-16 14:04:32 ]
Tytuł:  Re: Czyżby cewka zaplonowa????

Bototo napisał(a):
to moja fazerka musi mieć robiony serwis po każdej zimie,bo w pewnym zakresie obrotow lubiła sie zadławic na ułamek sekundy

Mam tak samo, u Mnie to nawet potrafiła sobie zgasnąć w trasie na wakacje, po serwisie gaźniorów i niejako przy okazji - wymianie krućców - bajka :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/