Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-05-18 11:47:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 131
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Odpowiem Tobie tylko na dwa pytania, na resztę nie mam odpowiedzi. Kartery (połówki silnika skręca się na bardzo cieniutką warstwę uszczelki mokrej, tzw. masy uszczelniającej. Powierzchni karterów po rozkręceniu się nie planuje, należy tylko dokładnie oczyścić chemicznie, przetrzeć drobnym papierem (1000-1500), odtłuścić i nałożyć nową masę uszczelniającą, bardzo cienką warstwę, bo jak będzie za dużo, to nadmiar po skręceniu może dostać się do wnętrza silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-05-18 11:47:59 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-05-19 14:32:32 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: note 8
Obecne moto: FZ1S Fazer
Owszem silnik fazera i r6 to to samo Ale tylko gdy mówimy o FZ6. Silnik FZS600 nie ma nic wspólnego z silnikiem r6.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-05-19 15:00:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 693
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Skype: g_ciesla
Obecne moto: Sprint ST 1050
FZS ma ten sam blok co Thundercat, różnią się generalnie tylko głowicą.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org