Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-26 13:43:37 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
na 4 50 bez problemu idzie .nie ma zadnych efektow ubocznych w postaci szarpniec, slabniecia itp itd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-05-26 13:43:37 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-26 16:05:01 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-19 21:40:39
Posty: 147
Lokalizacja: Bruksela
hmersky czemu cie to wkurza? Kazdy jezdzi jak lubi. Dla mnie 80 na 2 to nie przesada. Wole czasem posluchac jak zawyje niz non stop wachlowac skrzynie...
ps. Sa ludzie ktorzy kupuja moto zeby jednak posluchac zajebistego dzwieku, miec spory zapas mocy podczas jazdy po miescie na przyklad, a nie do zamulania przy 50 km na 4...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-26 16:17:53 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Wyc to niech wyje ale jak jedziesz sportowo a nie na 2 lubisz jak zawyje. Ja 50 jerzdze na 4 ale nie cały czas zalezy jaki mam kaprys, nastrój, potrzebę chwili. Stwierdziłem i nadal twierdze ze kotem da się normalnie bez problemu tak jechać a jak kto jezdzi to mi nie przeszkadza.I zapewniam cie ze nei jest to zamulanie bo nie po to kupiłem sportowe moto żeby 50 jezdzić, a i kat ze mnie jakiś nei jest( chociaż i jedno i drugie zależy od tego kto ocenia) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-27 05:41:27 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
hmersky napisał(a):
widać same cfaniaki na tym forum, dzieki
juz wierze w to ze jak jedziesz przez miasto to cały czas na dwojce jedziecie 50tką


Ja poważnie pisałem. Nie było moim zamiarem drażnić się z Tobą. Skoro już nie jeździsz V-ałką to zaakceptuj naturę rzędowej czwórki, ona lubi obroty ;)


Cytuj:
Jazda na ulicach - (uniknąć mandatu).
autor: James R. Davis

Czy zdarzyło Ci się jechać ulicą z ograniczeniem prędkości do 50km/h i nagle stwierdzić, że jedziesz 80km/h lub więcej? (Lub policjant podał Ci Twoją prędkość, gdy Cię zatrzymał aby wlepić mandat za przekroczenie prędkości?)
Nie ma co ukrywać, zazwyczaj jeździmy znacznie szybciej niż 50km/h i trudno nam powstrzymać maszynę od 'automatycznego' przyspieszania - ona to lubi. Pewnie, że jest paru takich, którzy o nic sobie nie robią z jazdy 80-tką w strefie ograniczenia do 50km/h, ale większość ludzi to czytających niekoniecznie jest taka.
Oto porada, jak zmniejszyć ilość mandatów za niezamierzone przekroczenie prędkości do zera:
• Jadąc ulicą z ograniczeniem prędkości zawsze jedź na niższym biegu niż należy
Proste, nie?
Jadąc w strefie ograniczenia do 50km/h jadę na DRUGIM biegu! Silnik zaczyna głośniej pracować, gdy przekraczam tę prędkość i to mi przypomina o ograniczeniu. Sądzę, że większość mandatów za przekroczenie prędkości jest rezultatem tego, że nie myślimy o tym, jak szybko jedziemy i zależy od dźwięku naszego silnika.
Zmień bieg na niższy i będziesz świadom, z jaką prędkością jedziesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-27 10:19:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
I nagle okaże się, że jadąc w mieście 50-60 km/h przy wyjącym silniku, gro osób stwierdzi - oo, wariat zapieprza grubo ponad setką przez miasto.


Ostatnio edytowano 2009-05-27 11:02:02 przez Bartek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-27 10:58:31 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Grim true!!! Ostatnio na wsi miałem taką sytuację.
otóż sąsiad mój (jak ja strasznie go lubię) skwitował przejażdżkę na 1 biegu a w zasadzie ruszenie.
Czyli w palnik do 50 i 2 co by nie wyło za bardzo i kochanych sąsiadów nie drażnić(jaka szkoda że nie mam przelotowego tłumika)
no więc jego komentarz:
"michał co ty zapierdalasz tak przez wieś tu są dzieci!!!"
nic mu do łba nie dochodziło że 50 jechałem wrrr :/
jak to on powiedział bo głośno wył i napewno szybciej jechałem...
kolesiowi łyso się zrobiło jak go na zabudowanym doganiałem koło 100 jechał
fuck off poszedł ode mnie i tyle mnie widział...
Tak więc z tymi biegami i tak źle i tak nie dobrze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-27 11:28:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-05-13 20:22:24
Posty: 65
Lokalizacja: Rybnik
eh ja tam mam w dupie sąsiadów bo wiadomo ze oni sie nie znają szczególnie jacys emeryci co całe życie puchami napierdzielają a jedyne jednoślady jakie uznają to kopruchy
chodzi o nasze kochane silniczki :D żeby ich nie katowac ale też zeby nie zamulać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-27 11:34:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-19 21:40:39
Posty: 147
Lokalizacja: Bruksela
Czasami zamulanie jest bardziej szkodliwe niz wkrecanie na obroty ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-27 14:30:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
Nie czasami tylko zawsze, przecie to ryżopędne wysokoobrotowe wiertarki :idea:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-27 15:39:49 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Delta81 napisał(a):
Nie czasami tylko zawsze, przecie to ryżopędne wysokoobrotowe wiertarki :idea:



noooo po czerowne pole na kazdym biegu ;] Zawsze. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-27 18:50:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Mam pytanie odnośnie redukowania do 1, podobno to niezbyt zdrowe dla skrzyni:
Maciek napisał(a):
Ja bym chcial wskażnik biegu bo oprócz szukania 7 to redukuje na 1 a to jest chyba dosyć niezdrowe dla skrzyni. co prawda juz zadko mi sie to zdarza,ale jednak.


Czyli jak to robicie w przypadku dojechania do świateł? Redukcja do 2, zatrzymanie i dopiero wachlowanie na 1/luz?
Ja redukuję z przegazówką do 1 i na niej trzymam, jeżeli wiem, że światło nie trzyma długo.
Czy redukowanie na 1 z przegazówką jest niezdrowe przy zatrzymywaniu się? A może chodzi o sytuacje, np. przy wyprzedzaniu (czysto hipotetycznie, bo kto redukuje przy tak niskim biegu), czyli bieg niżej, na 1 i dzida.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-27 20:09:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-03-04 20:53:21
Posty: 150
Lokalizacja: Looblyn
Płeć: Mężczyzna
Maciek napisał(a):
Czyli jak to robicie w przypadku dojechania do świateł? Redukcja do 2, zatrzymanie i dopiero wachlowanie na 1/luz?
Ja redukuję z przegazówką do 1 i na niej trzymam, jeżeli wiem, że światło nie trzyma długo.
Czy redukowanie na 1 z przegazówką jest niezdrowe przy zatrzymywaniu się? A może chodzi o sytuacje, np. przy wyprzedzaniu (czysto hipotetycznie, bo kto redukuje przy tak niskim biegu), czyli bieg niżej, na 1 i dzida.


Moim zdaniem niepotrzebnie redukujesz do 1 , na dodatek z przygazówką. Ja dojeżdzam spokojnie na pol position na 2,zatrzymuję się, lekko nogą pyk i mam luz. Jak znika strzałka do skrętu w prawo to wbijam 1, czekam 2 sekundy na zielone i dzida :)
Osobiście nie lubię katować moto na 1, wolę pocisnąć już solidnie na 2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org