Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-05-30 14:46:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-05-11 17:42:32
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S1 FAZER
Pytanie Yamaha fz6 założony decat i wydech leovince ustawione zawory nowy filtr powietrza org nowy rozrząd próbuje synchronizować przepustnice buja się w obrotach jalowych na rozgrzanym silniku jak to u was wygląda jakie konkretnie wartości co uznać za normę bo nie idzie zestroić żeby stał na 1250 obr/min


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-30 14:46:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2020-05-30 15:47:55 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Filtr powietrza oryginał, czy jakiś "sportowy"? Generalnie nie wystroisz silnika teraz na 1250 obrotów bez zmiany kąta zapłonu, czy czasów wtrysku, bo wywalając kata i wrzucając akcesoryjną puchę, kompletnie zmieniłeś charakterystykę wydechu.
Mnóstwo ludzi robi jakieś mody wydechu, wrzuca sportowe filtry i ma później zagwozdkę, bo moto zaczyna pracować jak traktor, a tu się okazuje, że takie właśnie "pierdoły" potrafią solidnie zaburzyć pracę silnika :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-30 16:20:13 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Jak pisał glenroy. Masz to na własne żądanie. Coś za coś. Teraz masz modny i na pewno głośny wydech oraz masz przekonanie, że moto jest mocniejsze. Za to bujają Ci obroty jałowe i na pewno silnik nie jest zbyt szczęśliwy. Jak już wywaliłeś kasę na "mody" to musisz to polubić. Mnie na mody nie stać i nie lubię głośnych wydechów. Dlatego u mnie obroty równe 1250 i silnik pracuje jak złoto :D

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-30 22:46:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-05-11 17:42:32
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S1 FAZER
Generalnie moto kupiłem już w takim secie teraz chciałbym to trochę poustawiać filtr tak jak pisałem nowy oryginalny wydech ciut głośniejszy ale nie naprzykrza się sąsiadom jak np dominator zdaje sobie sprawę z tego że przyspiesznie jest akustyczne chodzi mi oto by silnik chodził w miarę kulturalnie i nie dostawał po dupie proszę o informację nie o ocenę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-31 09:27:08 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Po zmianie wydechu i filtra „tak już będzie”. Opisywane na forum wiele razy. Też mam Leo i K&N i bujają obroty. Nie tykam tego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-31 13:16:35 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Tak jak pisałem wcześniej. Pozostaje Ci dostroić silnik do nowej sytuacji. Także najlepiej dorzucić power commander i dostroić moto elektronicznie. Po prostu wprowadzone są już na tyle duże zmiany, że ECU sobie z tym nie jest w stanie poradzić.
U mnie w Sprincie samo włożenie sportowego wkładu filtra powietrza praktycznie wymaga już wgrania nowej mapy, dlatego szybko zawitał u mnie OEM, kosztujący praktycznie tyle samo co KN :P. Mapy co prawda mogę sobie dowolnie modyfikować samemu, ale...stwierdziłem, że...po co? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-01 11:47:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-05-11 17:42:32
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S1 FAZER
nie jest to chyba kwestia map bo odpięcie mapsensora nic nie zmienia to chyba bardziej kwestia pod ciśnień i efektu braku rezonansu spalin w końcu ma pełen przelot nie mam zamiaru kupować PC wystroję go jak wszyscy żeby się bujał jak najmniej zszedłem do różnic rzędu 60 obr/min schodziłem z ponad 200 wiec różnica i tak jest duża silnik z R6 po prostu tak ma on kocha wysokie obroty i wtedy ciągnie idealnie po założeniu DB Killerów się jeszcze ładniej wyrównuje ale szkoda nie posłuchać takiego tłumika


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-01 18:54:38 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Przemoszn napisał(a):
nie jest to chyba kwestia map bo odpięcie mapsensora nic nie zmienia to chyba bardziej kwestia pod ciśnień i efektu braku rezonansu spalin


Meh...a jak w samochodzie zrobisz pełny dolot i wydech, to co musisz zrobić? Strojenie silnika, żeby dostosować go do nowych warunków pracy. Odpięcie MAP jedyne co zrobi, to ustawi ECU na sztywno w wartości fabryczne, gdzie możliwe, że i tak już się przerzucił w ten setup, bo nie wyrabia z korektami. Stroi się m.in. kąt zapłonu, czy czas wtrysku. Da się to zrobić, tylko trzeba zainwestować, żeby miało to ręce i nogi. Tak naprawdę wsadzenie decata, poluzowanie wydechu i dolotu, bez strojenia, robi więcej złego, niż dobrego, tym bardziej w wolnossaku. Przypuszczam, że jak góra może jakieś pojedyncze źrebaki zyskała, chociaż wątpię, tak dół zdechł totalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-04 18:27:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-05-11 17:42:32
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S1 FAZER
Synchronizacja przepustnic w fz6 s1 ciąg dalszy pytanie czy możecie podać ustawienia z menu serwisowego C1 oraz C2 chodzi o konkretne wartości czy ktoś wie jakie powinny być na akcesoryjnych wydechach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-05 11:07:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-01-31 13:33:34
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S
Hej
Ja u siebie w FZ6S z 2005 roku mam założony Leo Vince z db killerami bez katalizatora,wartości CO mam ustawione na C1"15" oraz C2 "15".
Wszystko śmiga jak ta lala.Obroty nie falują


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-05 11:57:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-05-11 17:42:32
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S1 FAZER
Pytanie czy masz czy założone są db killery ile temu robiłeś synchro i czy było to badane jakoś? czy jest to ustawione tak po prostu? czy filtr masz std czy jakiś tuningowy np K&N


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-05 17:33:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-01-31 13:33:34
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S
Założone DB killery, filtr powietrza K&N,synchro robione około roku temu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org