Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-10-31 20:37:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-10-31 20:28:19
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fzs 600
Witam wszystkich jestem tutaj nowy zakładam ten temat ponieważ chciałbym prosić was o pomoc lub jakieś porady mianowicie niedawno zakupiłem fzs 600 motocykl niestety nie pracuje na wszystkie cylindry trzeci oraz czwarty próbowałem wiele zamiana świec zapłonowych, cewek, przewodów nawet pokusiłem się o czyszczenie gaźników aczkolwiek bez zmian(Podejrzewam, że może zalewać 3 i 4 cylinder). Dziś natomiast zauważyłem jedną rzecz, że gdy zdejmę gumowe zaślepki te gdzie podpina się przewody do synchronizacji to cylindry zaczynają pracować(sprawdzam po kolektorze wylotowym) poza tym słychać momentalnie jak silnik dostaje wyższych obrotów. Moje pytanie brzmi czy to może być problem z zalewającymi gaźnikami(zdejmuje zaślepkę czyli więcej powietrza więc zaczyna pracować "może źle myślę") czy może coś namieszane jest z synchronizacją, a może jeszcze co może być nie tak? z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

P.S. Zauważyłem jeszcze, że zwiększa mi się poziom oleju w silniku. w zbiorniczku płynu chłodniczego było mało płynu i na wlewie czarna mazia oraz po przegazowaniu bulgocze w zbiorniczku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-31 20:37:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2020-10-31 22:32:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Pawel9426 napisał(a):
Zauważyłem jeszcze, że zwiększa mi się poziom oleju w silniku. w zbiorniczku płynu chłodniczego było mało płynu i na wlewie czarna mazia oraz po przegazowaniu bulgocze w zbiorniczku


No to chyba sobie właśnie odpowiedziałeś - głowica do zrzucenia, uszczelka do sprawdzenia + rozrząd od razu i jak już będziesz w srodku to luzy zaworowe bo w fazerach zawory wydechowe lubia sie zaciesniac (nie slychac a bardziej niebezpiecze) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-01 15:06:28 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-10-31 20:28:19
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fzs 600
z typowych objawów płynu w oleju właśnie brak.. nigdzie nie ma żadnej kawy z mlekiem prócz w wydechu troszkę.. może opcja, że do oleju przedostaję się benzyna...Zamówiłem test co2 więc wykonam też może to rozwieje wątpliwości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-01 18:14:59 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Ale bulgotanie w zb. wyrównawczym to raczej , tak jak napisał rhazz , uszczelka pod głowicą . Chociaż w aucie miałem podobne bulgoty i się okazało , że uszczelkę pod chłodniczką oleju szlag trafił .
Przypomniało mi się , ze w aucie w zb. wyr. pokazało się troche oleju .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-01 18:33:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-10-31 20:28:19
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fzs 600
Bulgotanie jest przy przegazowaniu tylko.. w zbiorniczku nie ma aż takiego syfu.. wgl płyn jest raczej czysty... bardziej chyba obstawiam ze paliwo przedostaje sie do oleju.. Moto długo stało może pierscienie zatarte


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-01 18:42:00 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Pawel9426 napisał(a):
Zamówiłem test co2 więc wykonam też może to rozwieje wątpliwości

Myślę, że Rhazz ma rację, to najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą
testy nie zawsze działają, sam nie wiem dlaczego, miałem tak w silniku w jachcie, test nie pokazywał CO2 a uszczelka była trafiona
ściągnięcie głowicy to nie jest duży koszt, pamiętaj że czas działa na Twoją niekorzyść


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-01 18:49:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-10-31 20:28:19
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fzs 600
Myślicie, że uszczelka? może być ale mam wrażenie ze czuję bene w oleju bo zlałem go i jest jak woda.. w każdym bądź razie myślę, że i tak z trzeba będzie rozpołowić silnik...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-01 19:05:49 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Albo zaryzykować jeszcze płukankę ? Bo jeżeli to jednak pierścienie , to może rozpuści syf i będzie git ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-01 19:19:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-10-31 20:28:19
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fzs 600
Zalałem dziś właśnie cylindry naftą oświetleniową... ale też ogólnie myślę żeby kupić coś do płukanki i spróbować to zrobić!

-- 2020-11-02 16:02:56 --

A czy ktoś z was może podpowie dlaczego tak się dzieje, że w momencie wyjęcia zaślepki gumowej od synchro gaźników, to cylinder zaczyna normalnie pracować! ? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-03 12:59:31 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
Miałem kiedyś podobną historię z FZS 600, ale że było to lat temu.... hmmm może 9 to nie pamiętam tego idealnie. Niemniej jednak motocykl wylądował u mechanika i po rozgrzebaniu pieca wyszło, że jakieś tam o-ringi, czy tam inne uszczelki były do kosza i paliwo dostawało się do oleju. Dodatkowo wypierdzielało mi wtedy paliwo podciśnieniem - nie wiem, czy coś takiego u Ciebie występuje? W skrócie - jeśli nie jesteś doświadczonym mechanikiem, to oddaj to może lepiej fachowcowi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-04 14:32:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-10-31 20:28:19
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fzs 600
Słaba kompresja 6 bar.. To chyba mamy powód:(.. Naprawa czy kupno cylindrow z tłokami używanego?

-- 2020-11-04 14:32:23 --

Słaba kompresja 6 bar.. To chyba mamy powód:(.. Naprawa czy kupno cylindrow z tłokami używanego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-04 14:58:11 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
no ale niska kompresja może być związana również z uszkodzeniem uszczelki
zdjąłeś głowicę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-04 15:12:32 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Pawel9426
Odkręciłeś manetkę podczas pomiaru?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-04 15:13:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-10-31 20:28:19
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fzs 600
Jeszcze nie ale robiłem próbę olejowa. Dziwi mnie natomiast że na każdym jest ok 6 atm. Ogólnie podejrzewam w nim zapieczone pierścienie bo moto od lat stał

-- 2020-11-04 15:24:17 --

Tak manetka do oporu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-11-04 15:36:15 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Już myślałem, że zawory podparte albo uszczelka ale taka kompresja na wszystkich garach? Hmmmm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Voice


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org