Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

FZS 600 pracujący na dwa cylindry
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=24044
Strona 2 z 2

Autor:  Pawel9426 [ 2020-11-04 15:43:02 ]
Tytuł:  Re: FZS 600 pracujący na dwa cylindry

No właśnie.. Na wszystkich

Autor:  Janusz81 [ 2020-11-04 16:09:25 ]
Tytuł:  Re: FZS 600 pracujący na dwa cylindry

A manometr sprawny na 100%? Bo tylko to mi przychodzi do głowy.

Autor:  Pawel9426 [ 2020-11-04 16:12:06 ]
Tytuł:  Re: FZS 600 pracujący na dwa cylindry

Jeszcze będę sprawdzał innym manometrem

-- 2020-11-04 16:13:34 --

Temat ogólnie ciekawy ale i denerwujący... Ale dużo by wskazywało na pierścienie.. Ale benzyna w oleju, dymienie

-- 2020-11-04 18:54:01 --

A jeśli faktycznie jest taka słaba komprecha na wszystkich garach to jaka to może być przyczyna?

Autor:  Wojt@s [ 2020-11-05 11:42:07 ]
Tytuł:  Re: FZS 600 pracujący na dwa cylindry

A rośnie pomiar przy próbie olejowej?

Benzyna w oleju może być spowodowana tym że zaworki iglicowe nie trzymają i się leje paliwo....

Autor:  Pawel9426 [ 2020-11-05 12:05:07 ]
Tytuł:  Re: FZS 600 pracujący na dwa cylindry

Rośnie ale też nie znacznie bo o jakieś 2-3 bary(tak mi się wydaje)i też tylko wtedy gdy wleje tak z 20-30 ml oleju. Zaworki iglicowe hmm myślałem o nich ale przybywa oleju tylko wtedy gdy motocykl zostanie uruchomiony.. gdy motor nie pracuje poziom się nie zmienia

Autor:  Wojt@s [ 2020-11-05 23:11:16 ]
Tytuł:  Re: FZS 600 pracujący na dwa cylindry

Zacznij od zaworków iglicowych. Jak zaczyna pracować po zdjęciu kapturków od króćców to na tych cylindrach go zalewa.

Kompresja się nie przejmuj narazie. Nie wkładaj rąk do silnika dopóki nie wyczerpiesz wszystkich możliwości

Autor:  Walczak [ 2020-11-17 11:00:49 ]
Tytuł:  Re: FZS 600 pracujący na dwa cylindry

Problem z pracą na dwa cylindry to raczej problem z gaźnikami. Świadczy o tym powrót spalania mieszanki we wszystkich cylindrach po zdjęciu gumowych zaślepek z króćców. Idzie wtedy inna mieszanka paliwowo-powietrzna i cylinder nagle pracuje.
Pomiar ciśnienia sprężania i te 6 barów może wynikać z tego, że nie każdy manometr nadaje się do mierzenia ciśnienia sprężania w małych cylindrach (jak te motocyklowe). Niektóre manometry z wężem posiadają zaworek zwrotny na wejściu do manometra, wtedy użycie przedłużającego wężyka zaklamuje pomiar. Ta dodatkowa objętość węża zmienia pomiar ciśnienia. W przypadku kiedy cylinder ma pół litra pojemności skokowej (jak w samochodzie) te dodatkowe 50 ml objętości węża nie ma znaczenia, ale kiedy cylinder ma 150 cm, dodatkowa objętość wężyka ma znaczenie. Jeśli wszystkie cylindry mają po 6 barów to stawiam właśnie na czujnik z wężykiem albo rurka przedłużającą który zaworek zwrotny ma dopiero przez zegarem (manometrem).
Najlepsze są manometry z przedłużającymi wężykami które zaworek mają już na wejściu wężyka.
Spróbuj najpierw zająć się gaźnikami i zaworami.

Autor:  Pawel9426 [ 2021-04-07 15:18:44 ]
Tytuł:  Re: FZS 600 pracujący na dwa cylindry

Temat rozwiązany. Problem leżał w gaźnikach... dysza wolnych obrotów była uszkodzona (rozbił się otwór) i lało paliwo do cylindra temu nie palił i paliwo mieszało się z olejem.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/